Opäť ahoj!

27. apríla 2017

Tak teda ahoj po bezmála dvoch rokoch! Nie, nekoná sa žiadny návrat k tomuto blogu a áno, stránky ponechám stále aktívne, pretože ja sama sa sem rada občas prídem pozrieť. A práve pri podobnej príležitosti som zistila, že odkaz na nový blog, ktorý som umiestnila do posledného článku, nefunguje. 
Je to preto, že aj na novom blogu sa neustále dejú zmeny a snažím sa ho stále vylepšovať, takže som mu pred časom kúpila vlastnú doménu. Rovnako som si všimla, že veľa z vás stále ostalo medzi pravidelnými čitateľmi, čo ma na jednej strane veľmi teší, no na druhej strane ma mrzí, že sa spolu nestretávame aj na nových stránkach, najmä ak ste články čítali pravidelne a bavili vás :) 
Preto otvorene priznávam, že dúfam, že si ešte niektorí z vás prečítajú tieto slová, prídu ma navštíviť aj na nový web a pridajú sa k pravidelným čitateľom tam... V každom prípade by ma to nesmierne potešilo :) 
Nepíšem to sem preto, aby som dosiahla vyššie číslo, to v žiadnom prípade, jednoducho som sa dnes ráno zobudila s potrebou vám toto napísať, poďakovať vám za všetky tie roky priazne tu na tomto blogu a informovať vás o tom, že moje články ešte stále môžete čítať. Len na inom mieste a s lepšími fotkami (aspoň dúfam).
Na nové stránky sa dostanete po kliknutí na tento odkaz → Candy ← a ja sa už teraz veľmi teším na vašu návštevu ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS