Svetlofialové líčenie

14. septembra 2015

Ahojte, kočky! :)
Tiež to máte rovnako, že keď si kúpite niečo nové, hneď to musíte skúšať? Donedávna to u mňa bolo celkom inak, pretože väčšinu vecí som schovávala do zásob, no vďaka tomu, že momentálne som svoje zásoby takmer úplne zlikvidovala, všetko hneď otváram, testujem, skúšam, fotím a pozorujem :) Inak to nebolo ani s novými umelými mihalnicami, ktoré najnovšie pristáli v mojej zbierke. Hneď som ich musela otvoriť, nalíčiť sa a pofotiť a keďže sa mi výsledok celkom páčil, povedala som si, že vám ho ukážem a určite chcem vedieť, čo na neho hovoríte :) 

Čo nesmiem zabudnúť spomenúť je, že som ale bohužiaľ zistila jednu vec - lepidlo priložené k týmto mihalniciam je úplne na prd, pretože najprv vyzerá byť v poriadku, nie je ho vidno a tak celkovo, no po určitom čase... veď si pozrite fotky. Takže nabudúce ich budem lepiť nejakým iným ;) Môžem vám prezradiť, že ide od mihalnice od Diva&nice cosmetics, ktoré som kupovala v DM drogérii - viac vám ale zatiaľ neprezradím, pretože plánujem článok o umelých mihalniciach, ktoré mám zatiaľ vo svojej zbierke a jeho súčasťou budú aj stručné recenzie :)
Na očiach sú dve paletky - MUA Starry Night a MUR What You Waiting For?, makeup je Dermacol Caviar Long Stay, linka je hnedá dlhotrvajúca automatická ceruzka od Essence a obočie stále tá istá ceruzka od Catrice :) 

Teším sa na komentáre,
Vaša Donny ♥





2 komentáre:

  1. Krásne líčenie ! :) Ja moc očným tieňom neholdujem, ale toto je fakt krásne :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS