Starostlivosť o problematické partie s Baleou

3. septembra 2015

Tak som to opäť skúsila. Zverila som svoje problematické partie (ktoré sú problematickými u väčšiny žien, a netvrďte, že nie) do starostlivosti kozmetických prípravkov určených priamo pre ne. Samozrejme, robila som tak s vedomím, že sa pravdepodobne nič neudeje a len "oživím" svoju bežnú starostlivosť o pokožku. A tiež s vedomím, že bez zmeny stravy a pravidelného cvičenia... bla, bla, bla. 



Aby som povedala pravdu, niektoré dni mi používanie troch rôznych produktov liezlo skutočne na nervy, najmä vtedy, keď som nemala poriadne čas ani náladu, no silou mocou som chcela dodržiavať pravidelnosť. Zato počas tých ostatných dní ma to vyslovene bavilo. Človek si našiel čas a dal si na všetkom záležať:
Po sprche a po zobudení (áno, 2x denne) som pokožku najprv natrela spevňujúcim telovým tonikom s kofeínom a zázvorom, ktoré sľubovalo viditeľne pevnejšiu pokožku, ktorá bude nielen hladšia, ale i pružnejšia a navyše získa energiu a elasticitu. Úprimne, vôbec som nevedela, čo by som vlastne mala očakávať, keďže som svoju pokožku energickú doterz asi ani nezažila, no bolo fajn očakávať neočakávateľné. Ničoho z uvedeného som sa, pochopiteľne, nedočkala, možno tak maimálne tej hladšej pokožky a tiež musím priznať, že celkom slušnej hydratácie. Toto mlieko, alebo teda tonik, bolo ale výborné na domáci kávový zábal proti celulitíde, ktorý určite fungoval oveľa lepšie ako gélový krém proti celulitíde s kofeínom a extraktom z citrónu a bambusu
Ten, myslím, v našom jazyku nesľuboval nič a z nemčiny sa mi to bez jej znalosti naoaj nechcelo lúštiť. Aspoň som sa ale zo slovenského popisku dozvedela, že ho mám aplikovať na bruško, zadok a stehná. Ja som bruško vynechala a s pomocou tohoto gélu a masážnej kefy som prekrvovala pokožku ostošesť. Výsledkom bola naozaj hladká pokožka spomínaných partií, no bez akéhokoľvek iného výsledku. Kecám, iste bolo (a je) vidieť určité zmeny, no dokonalé odstránenie chýb z minulosti u mňa naozaj nehrozilo. Keďže som to ale ani nečakala, som len príjemne prekvapená a potešená :) 


Nuž, a aby horná polovička nežiarlila, tak len preto, aby som ho otestovala, kúpila som si aj push-up sérum na spevnenie pokožky dekoltu s vitakontur-komplexom. Neviem, či zrozumiteľne popíšem jeho funkčnosť, no rada sa o to pokúsim. Pred použitím je všetko normálne, počas aplikácie séra je cítiť isté spevnenie danej telesnej partie, ktoré ale trvá akoby len počas samotnej aplikácie, pretože následne po vstrebaní séra je opäť všetko ako pred aplikáciou. Ja osobne som z toho mierne v rozpakoch, pretože teda neviem čo som čakala, že áno, ale takýto efekt ma teda skutočne prekvapil.
Takže toto moje testovanie považujem za veľmi zaujímavú skúsenosť, rada som sa týmito produktami zoznámila, rada ich dopoužívam, no znovu si ich nekúpim. Vlastne to mlieko ten tonik možno áno ;)


Čo vy a podobné prípravky? Používate ich alebo ste už stratili dôveru v ich účinky? 
Vaša stále zvedavá Donny ♥

4 komentáre:

  1. Já vůbec takové produkty nepoužívám, i když ne že bych to nepotřebovala :-) Jenže dokud se nedonutím konečně něco dělat a změnit jídelníček, tak to prostě nemá význam :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to pravda, mám pocit, že tie produkty potom fungujú na 100% len kvôli tomu cvičeniu a strave. Myslím tým, že vlastne ani dokopy nič nespravia a dôležité je len to, čo robíme my :D

      Odstrániť
  2. Já upřímně nic takového nepoužívám, protože prostě nevěřím ,že to nějak funguje. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja úprimne tiež neverím. No akosi mi to nikdy nedá pokoj :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS