Nail Tape & Glitters

6. septembra 2015

Ahojte, kočky, prajem vám krásnu chladnú nedeľu (je aj u vás chladno?).
Nedávno som na Ali nakupovala veľmi veľa vecí na nechty a okrem iného to boli pásky na nechty, ktoré ste už určite videli. Vždy sa mi veľmi páčili rôzne nechtové dizajny s použitím práve týchto tenučkých dekoračných pások a rozhodla som sa, že sa ich naučím používať. Na môj prvý pokus som si zvolila tú najjednoduchšiu možnú vec, len aby som skúsila, ako sa s nimi pracuje, manipuluje a na čo si v budúcnosti dať pozor. Všetko potrebné som zistila a to som ich ani nemusela použiť na všetky nechty, preto som tie ostatné vyzdobila radej trblietkami. Už teraz sa veľmi teším na ďalšie moje páskové pokusy a som zvedavá, čo všetko sa mi s nimi podarí vyčarovať.
Čo poviete na môj prvý pokus? A aké sú vaše skúsenosti s nechtovými páskami?





2 komentáre:

  1. Pěkné! Zrovna včera jsem také lakovala a dělala proužky pomocí pásek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)* Super, dúfam, že sa podarilo :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS