Moja skúsenosť s Elséve Fibralogy

7. septembra 2015

Vždy ma celkom unavovalo počúvať, aké mám husté vlasy, že ja určite nemôžem poznať problémy dievčat s jemnými a riedkymi vlasmi. Fakt? Moje vlasy husto len pôsobia (a dám vám to aj písomne), pretože sú kučeravé a krepovité. Avšak vždy, keď idem od kaderníčky, ktorá mi vlasy dá ako-tak do poriadku a na moje želanie profesionálne vyžehlí (asi na tri hodiny), myslím, že by som moje vlasy spočítala na prstoch jednej ruky. A potom prídem domov, zapnem televíziu a v nej reklama, ktorú určite všetky poznáte. Ukážu vám úžasnú ženu (= Blake Lively) s nádhernýi hustými a lesklými vlasmi a potom vám povedia, že ich môžete mať aj vy, ak budete používať vlasovú kozmetiku, ktorú propaguje. Nuž a rovnako ako mnoho iných, ani ja Blake nedokážem odolať :D A tak som sa nechala ukecať a rad Elseve Fibralogy som si zaobstarala...


Celý tento rad je určený pre jemné vlasy bez hustoty a každý produkt, i keď fakticky sľubujú všetky to isté, funguje inak a je pochopiteľné, že najlepší výsledok je dosiahnutý pri používaní všetkých, nemyslím si však, že toto je nevyhnutne nutné ako tvrdia výrobcovia. Za seba by som však v prípade záujmu odporúčala používať minimálne dva, aby bol viditeľný aspoň aký-taký výsledný efekt, avšak treba pri voľbe týchto produktov skutočne dbať na váš aktuálny stav vlasov a stav, ku ktorému majú vlasy sklony (vysvetlím neskôr).

Prvé dva produkty, po ktorých človek siahne už viac-menej automaticky sú šampón (250ml) a balzam (200ml). Sľubujú zosilnenie vlasového vlákna zvnútra už po prvom použití vďaka obsahu zložky filoxane. Na tento okamžitý efekt by mal nadväzovať  trvalý efekt hustejších vlasov výraznejší s každou ďalšou aplikáciou. 


Na doplnenie a posilnenie efektu týchto dvoch produktov však výrobca posunu do obehu tri doplňujúce produkty - masku, booster a sérum. 
Maska (300ml) zvyšuje účinky tohto radu a sľubuje hustotu a hydratáciu vlasových vlákien. Booster (30ml) robí v podstate to isté, čo maska, len s vyšším účinkom. Zaujalo ma na ňom najmä jeho používanie, pretože sa po umytí vlasov miesša v pomere 1:1 s balzamom alebo maskou a necháva sa na vlasoch pôsbiť 2-3 minúty. A nakoniec sérum (2x15ml), ktoré sa ako jediné používa na vlasy až po umytí a presušení uterákom (nie však do úplne suchých vlasov) a neoplachuje sa. Je dvojzložkové a obsahuje dve formule. Jednou je zosilňujúci gél s obsahom aktívneho filoxanu, ktorý vytvára hustotu dlhodobím zosilňovaním vlasového vlákna zvnútra. Druhou zložkou je uhladzujúce sérum, ktoré dodáva vlasom lesk (ako z reklamy :P).



A teraz konečne prišiel čas na hodnotenie tohoto radu. Účinky určite sú, sú viditeľné i hmatateľné, o tom žiadnych pochýb. Po prvých použitiach bolo u mňa všetko ideálne a v najlepšom poriadku a so svojimi vlasmi som bola skutočne spokojná. Potom som však zistila, že nie je všetko ako sa na prvý pohľad zdá a pri tomto rade to platí dvojnásobne. Naozaj si treba dávať pozor na stav vlasov a ich sklony a ak máte suché vlasy, ktoré máte len momentálne v dobrom stave, nespoliehajte sa na to a týmto produktom sa radšej vyhnite - vaše vlasy vám poďakujú. Po dlhšom používaní sa totiž prirodzene suché vlasy vysušia ešte viac a to tak, že úplne. Takže v takomto prípade vám produkty určite neodporúčam. Ak ste si však isté, že sú vaše vlasy zdravé a jediné, čo im chýba je objem, pokojne skúšajte (aj tak ale paranoidne nabádam k opatrnosti). Toľko k mojej skúsenosti s týmito zázrakmi... :)
Vaša Donny ♥

5 komentárov:

  1. Stacilo napisat dostala som vyrobky zdarma, takto nikto nekupuje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milý Anonym, výrobky som zadarmo nedostala, kúpila som si ich sama za svoje peniaze. Ak by som dostala od firmy takýto veľký balíček, nemaj obavy, že by som sa firme v článku viditeľne nepoďakovala. Pekný deň :)

      Odstrániť
    2. Mily Anonymny..musim tu napisat aj ja..aj ked som tu nikdy nekomentovala,ze tu niekomu nejako nadrzam..ale ak napises tu svoju adresu,kludne Ti blocky z tych nakupov kozmetiky budem posielat,aby si videl,ako zadarmo sa to dostava...tiez Ti len pekny den,alebo skor uz vecer zazelam...
      ..s pozdravom mama blogerky..

      Odstrániť
  2. Ja používam šampón a masku a je to vážne poznat..hlavne ked chytnem vlasy medzi prsty...šak sama víš Donny co mám na hlave :D ale zaroven k tomu používam iný balzám ktorý je na suché vlasy,pretože samostatne sem fakt po mesici mnela vlasy jak dráty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ano, tvoje vlásky si pamätám, Luci :) Je to super, že to funguje aj u teba :) Jediná škoda sú tie suché vlasy potom :(
      Ďakujem za komentár :) :*

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS