Luxus perál pre vaše nechty!

18. septembra 2015

Ahojte!
Povedzme si pravdu - každá z nás sa aspoň raz chystala zúčastniť nejakej akcie, kde bolo potrebné vyzerať skvelo, no až na poslednú chvíľu sme si spomenuli, že sme si nedohodli termín u manikérky a jediné, čo nám ostáva, je zvládnuť manikúru samé doma. Súhlasí? Ja sa v takých chvíľach najprv vyhreším, potom skúsim niečo narýchlo vytvoriť, takmer vždy to dopadne zle a potom idem buď s neupravenými alebo len ledabolo nalakovanými nechtami. Takýmto situáciám je však koniec! Neobjavila som síce Ameriku, no našla som niečo, vďaka čomu budú aj klasicky nalakované nechty vždy vyzerať slávnostne, elegantne a stanú sa vašim jedinečným šperkom...


Hovorím o ozdobných perličkách na nechty, ktoré sú tak jednoduché na aplikáciu, že to v kombinácii s rýchloschnúcim lakom zvládnete behom posledných pár minút pred odchodom z domu. Postup je naozaj veľmi jednoduchý a zvládnete ho v piatich krokoch:
1) Najprv nechty nalakujeme nejakým podkladovým lakom - buď výživným alebo len klasickým priesvitným, aby sme laku predĺžili životnosť, ochránili nechty od sfarbenia a v prípade výživného či spevňujúceho laku im dodali "niečo navyše". Ja som v tomto prípade použila obyčajný, ničím výnimočný priesvitný lak Essence.


2) Po zaschnutí príde na rad farebný lak a je len na nás, aký zvolíme. Či už bude lesklý alebo matný, svetlý alebo tmavý. Ja som zvolila matný s porcelánovým finišom v pastelovej fialovej, opäť od Essence.
3) Ďalším krokom môže byť topcoat. "Môže byť" preto, lebo ak ste zámerne zvolili matný lak ako ja, bolo by nezmyselné ho prelakovať lesklým lakom. Ak však chcete zmatniť alebo zvýrazniť lesk laku, tento krok si určite doprajte.


4) Štvrtým krokom sú už samotné ozdobné perličky, ktoré môžete pomocou pinzety zasadiť do ešte mokrej čerstvej poslednej vrstvy laku. Ak vám to však takto nevyhovuje, môžete ich jednoducho prilepiť lepidlom na nechty, ktoré sa vám vo vašom kozmetickom arzenáli určite hodí aj pre prípady, kedy budete potrebovať opraviť zlomený necht ;)
5) Posledným krokom je už len nechať perličky dôkladne zaschnúť a hotovo!



Dúfam, že sa vám môj dnešný tip páčil, že sa ním necháte inšpirovať a pomôže vám v niektorej z krízových situácií :)
Vaša Donny ♥

4 komentáre:

  1. Pisala sem tu komentar no asi sa nezadarilo cez telefon 😀 super napadik toto..vyskusala bych to keby si vim nechty vubec nalakovat...teda vim ale vic laku je na prstoch jak na nechte 😀 ked budes vymyslat dalsi clanek podobbny ,skus vymyslet neco,jak opeknit ty z nas (mna) kere su menej zrucnee ☺😉💋

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi to tak bude, pretože som tu žiaden iný okrem tohoto nenašla :) Ďakujem, som rada, že sa páči ♥
      :D Ale prosím ťa, nevymýšlaj, určite by si to zvládla! ;)

      Odstrániť
  2. viem si to dobre predstaviť na tmavomodrom laku.luxus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvelý nápad, to niekedy to musím skúsiť :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS