Letno-jesenná prechádzka

11. septembra 2015

Prajem vám krásny piatkový podvečer, kočky moje!
Aké je u vás dnes počasie, tiež chladné a pod mrakom? Typické počasie začíanjúcej jesene, kedy človek najradšej ostane v posteli, prípadne na gauči pred televíziou, zabalený v deke s teplým čajíkom a niečim dobrým na zahryznutie, však? Bolo tak u vás aj včera?
Tuto v Bratislave bolo totiž včera neuveriteľne pekne - presne tak, ako to mám rada. Vonku už pomaly začínalo žltnúť lístie a zopár "odpadlíkov" sa už motalo na trávniku v parku. Vo vzduchu bolo cítiť nový školský rok, na ktorý sa človek veľmi neteší, no zároveň sa ho nevie dočkať, pretože je zvedavý na to všetko nové, čo ho čaká. Svietilo slniečko a bolo teplo, nie však horúco a preto som si radšej obliekla pletený kardigan, do ktorého som sa zabalila, keď sa na chvíľku ochladilo. V parku, lepšie povedané v mojej obľúbenej Medickej záhrade, bolo mnoho ľudí, ktorí len tak posedávali na lavičkách alebo tráve, či už samy alebo nie, a čítali, jedli, opaľovali sa, rozprávali, fotili alebo len tak existovali, čo mňa osobne neprestáva baviť a fascinovať, pretože v Skalici sa s tým nedá stretnúť (možno len počas Skalických dní, keď vyjde počasie).
Bolo to naozaj veľmi fajn sa ísť len tak poprechádzať, niečo odfotiť, vytiahnuť na prechádzku nové topánočky a celé to zakončiť zmrzkou v McDonald´s :)

Aj vy máte rady takéto dni? Ako ich najradšej trávite? 






4 komentáre:

  1. Máš krásne topánky Donny. Ja zbožňujem takéto veci v pánskom štýle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne :) Som na tom veľmi podobne ;)

      Odstrániť
  2. úžasné topánky - také Poirotovské ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS