Francúzska manikúra trocha inak + recenzia Pupa Satin Nude

13. septembra 2015

Určite poznáte postup pri bežnej francúzskej manikúre, však? Tiež ale patríte k tým, ktorým sa nechce vždy čakať, kým dôkladne zaschne niekoľko vrstiev lakov? Ja tiež! Avšak francúzska manikúra sa mi veľmi páči a tak som chcela nájsť spôsob, ako si ju dopriať a pritom nestratiť trpezlivosť pri čakaní. Tento spôsob je jednoduchý, rýchly a celkom pekný, napriek tomu sa klasike zďaleka nevyrovná. Myslím si ale, že keď potrebujete dodať svojim nechtom trochu elegancie a mať ich upravené, je to fajn spôsob.


Ako prvé som si zaobstarala bielu ceruzku pod nechty, ktorú som používala už aj niekoľko rokov dozadu, kedy ma na ňu naučila mamina a už vtedy sa mi to páčilo, to si pamätám dodnes. Moja prvá bola od Oriflame, avšak tentokrát som zvolila Essence. Som s ňou veľmi spokojná, skvelo sa s ňou kreslí a aspoň čo-to vydrží. Táto ceruzka je zároveň aj prvým krokom pri tejto úprave nechtov - jednoducho ňou "vyfarbíte" voľné okraje nechta z vnútornej strany.



Druhá a posledná vec je lak na nechty. Je v podstate jedno, aký zvolíte - či to budú svetlé pastelové laky s nižším krytím, obyčajný priesvitný lak, niečo ako TENTO od Ciaté alebo také tie "mliečne" laky. Ja som si však vybrala tie z nedávnej limitky Pupa Milano - Satin Nude. Kúpila som si ich štyri (zo šiestich), pretože sa mi veeľmi páčili ako na fotkách, ktoré môžete vidieť po kliknutí na odkaz, tak tiež na promo fotke a jednoducho som ich musela mať! Najmä potom, čo boli v akcii za 1,70€ (z pôvodných 3,90€). Musím povedať, že sa mi na nich naživo páči mnoho vecí, medzi ktorými sú rýchle schnutie, skvelá výdrž, matný finiš (pozrite fotku nižšie, myslím, že sa mi ho podarilo pekne zachytiť) a tiež to, že sa mi skvelo hodia práve na takúto manikúru. 



Musím uznať, že laky sú naživo tiež veľmi pekné a mne osobne sa veľmi páčia nielen vo fľaštičkách ale i na nechtoch. Avšak je tu jedna nezrovnalosť, ktorou sú farby. Všimli ste si, ako sa na promo fotkách každá farba od seba veľmi pekne odlišuje? V skutočnosti sa nič také nekoná. Teda, malé rozdiely sú viditeľné, určite ale nie také, aké sú prezentované a tiež farby nie sú také výrazné ani vo viacerých vrstvách. A síce som sa snažila ich zachytiť na fotkách čo najlepšie, aj tak mi nakoniec vyšli všetky rovnaké - tak malé sú tie rozdiely :( To jediné ma na nich mrzí... A tiež to, že sa mi nepodarili autentickejšie fotky, no svetlo sa so mnou bavilo.


Musím ale povedať, že aj keď nie sú celkom také, ako ich Pupa prezentovala, mám ich naozaj rada, pretože na nechtoch vyzerajú naozaj čarovne a ich výdrž ma neprestane udivovať. A myslím, že keby som vopred vedela aké sú, kúpila by som si ich aj v plnej cene.
Ak vás ale nezaujali ale chceli by ste skúsiť takúto manikúru, výborný lak je tiež napríklad Essence - Sweet As Candy ;)
A vlastne, čo na nich hovoríte? 

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Rado sa stalo :) ja sa teším, že bol článok aspoň trošku užitočný ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS