Essence Pure Skin - sklamanie alebo príjemné prekvapenie?

12. septembra 2015

Ahojte, prajem vám príjemný sobotný podvečer :)
Dúfam, že voľný deň (ak je pre vás voľný) využívate k vašej spokojnosti a že ste už stihli nabrať aspoň časť nových síl na nasledujúci týždeň :) Ja mám pre vás dnes recenziu pleťovej starostlivosti, konkrétne od Essence. Opäť mi to nedalo a kúpila som si takmer celý rad, no táto moja "úchylka" ma už pomaly prechádza, preto sa tu objaví ešte zopár recenzií celých kozmetických sád, ktoré momentálne testujem a potom už len zriedka alebo vôbec. Ale veď to uvidíte samy ;)


Ako môžete vidieť, kúpila som ozaj veľa produktov a ďalších veľa som nechala v regáli, pretože tento rad je naozaj rozsiahly a ja myslím, že som takýto rozsiahly rad ešte nevidela. Jeho súčasťou sú produkty na čistenie i ošetrenie pleti všetkým možných druhov od čistiacich gélov cez krémy, čistiace pásiky až po lokálnu starostlivosť a všetko v naozaj nízkej cenovej kategórii, ako už býva pri Essence produktoch zvykom. Tento rad je určený pre problematickú pleť, aknóznu pleť, pre mastiacu sa pleť s nedokonalosťami a inak povedané pre nás, ktorých pleť trápi.

Na čistenie pleti som si vybrala všetky štyri produkty a mojím zámerom bolo ich len otestovať, prípadne sa nechať prekvapiť. Úprimne som do nich nevkladala veľké nádeje a v konečnom dôsledku som ich ani všetky štyri neotestovala, pretože keď som prvýkrát použila čistiaci krém 4v1, ktorý by mal fungovať na rovnakom princípe ako môj obľúbený Garnier Pure 3v1 úplne to stačilo. Keď raz niečo milujete, neuspokojíte sa niečim iným, čo sa na to len hrá, že mám pravdu? Na tom od Essence mi veľmi vadila okrem malého množstva peelingových zrniečok aj jeho gélová konzistencia. Viem, že to musí znieť naozaj čudne, ale je to tak. Bola som od Garnieru zvyknutá na naozaj krémov konzistenciu, ktorá mi teraz chýbala a navyše ako som spmínala to malé množstvo peelingových zrniečok - ako môže byť tento produkt zároveň peelingom, keď nemá čim peelingovať. No jednoducho sme si neklapli už na prvý pokus a tak som ho dala sestre.
Ďalším produktom na čistenie pleti bol klasický čistiaci gél na ktorý nemôžem povedať nič špeciálne. Čistí, nerobí problémy ale ani zázraky. Je to jeden z tých najobyčajnejších produktov, ktorý výrobcovia popísali lákavými nápismi, z ktorých nič vlastne nefunguje. Je to jednoducho len produkt, ktorý si človek kúpi, keď nevie po čom siahnuť, keď potrebuje niečo narýchlo na prázdniny u babičky, pretože zabudol na svoj obľúbený ale na cestu domov si ho už nezbalí a nechá ho tam. Napríklad ja som si ho nechala v Skalici, kde s ním čistím pleť, keď prídem raz za dva týždne dmov na víkend.
Tretím produktom na čistenie a posledným "gélom" je mikropeeling a ten je na rozdiel od predchádzajúcich dvoch produktov naozaj frajer! Pleť naozaj veľmi príjemne a účinne obrúsi, zostane po ňom skutočne jemná, má vyhladený povrch príjemný na dotyk, pleť je prekrvená, rozjasnená, má peknú farbu a všetko. Jediný nedostatok je, že ju celkom presušuje, ale to sa dá ľahko napraviť nakrémovaním ;) Takže tento produkt má moje odporúčanie...


Posledným štvrtým produktom na čistenie pleti je zmatňujúca  pleťová voda, ktorá funguje tak, že je v nej primiešaný púder, ktorý teda leží na dne až kým ho do vody nedostanete pretrepaním. Musím povedať, že to bola jedna z tých lepších vôd. Nie že by vyslovene zmatňovala alebo s pleťou robila nejaké zásadné zmeny a zlepšenia, aspoň jej neškodila a udržiavala ju v bežnom stave. Vedela pekne dočistiť a ošetriť pleť, to sa jej musí nechať, ale teda žiaden zázrak. Napriek tomu by som ju asi odporučila, pretože ja som doteraz mala na pleťové vody celkom smolu a aj keď sa mi nejaká na začiatku páčila, na konci to bola katastrofa. A píšem o nej v minulom čase preto, že som ju ako jedinú z týchto produktov už spotrebovala ako budete môcť vidieť v článku.

No a teraz prechádzame k ošetreniu pleti, kde som pre seba vybrala dva produkty. Jedným z nich je zmatňujúci pleťový gél-krém, ktorý som sa doteraz nenaučila používať alebo proste nie je pre mňa. Musím uznať, že nejaké to zmatnenie sa po použití skutočne koná, trvá však len chvíľku a nesie so sebou jednu nepríjemnosť - svrbenie a pálenie pleti, pretože u neho nehrozí ani tá najmenšia hydratávia, ktorá mojej pleti potom neskutočne chýba. Preto som ho zasunula do naprostého úzadia a vyzerá to tak, že keď najbližšie prídem domov, poputuje tiež k sestre, nech skúsi ona, pretože u mňa teda nepochodí...
A posledným produktom je gélik na lokálnu starostlivosť, ktorý sa nanáša na zapálené vyrážky a je super. Dokonca ho občas používa aj priateľ a ten sa takýmto veciam naozaj vyhýba, no keď videl, že to naozaj pomáha, zvádzame večer boj :D Jeho aplikácia je celkom hygienická, keďže si človek môže trošku vytlačiť a potom aplikovať na všetky potrebné miesta, takže v zdieľaní problém nevidím. A je naozaj super, ja som si ho veľmi obľúbila a kým nenatrafím na niečo lepšie, mám v pláne ho používať naďalej. Takže do tretice má moje odporúčanie.


Ako môžete vidieť, tento rad je kompaktný len vizuálne, pretože účinky sa celkom líšia. Zo šiestich produktov, ktoré som skúšala boli na pochvalu len tri, pričom len dva sú u mňa naozaj dobré. Som ale rada, že som ich skúsila, pretože teraz ma už aspoň nebudú tieto produkty v regáli lákať a môžem ich s pokojným svedomím obchádzať, kým sa mi neminie mikropeeling alebo lokálny gél ;)
Máte s niektorým z produktov skúsenosť? Zaujal vás niektorý? Teším sa na názory.
Vaša Donny ♥

6 komentárov:

  1. Ja som mala tú pleťovú vodu aj keď som bola jej odporcom. Ani neviem prečo. Ale raz ma finančná situácia donútila nájsť niečo lacné a tak som ju skúsila, aj som si pochvaľovala ale radšej ostanem pri svojej klasike :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže máme celkom podobné pocity :) Žiaden zázrak, no ja bohužiaľ nemám tú "svoju klasiku", ku ktorej by som sa vrátila :(

      Odstrániť
  2. Ja mám z tejto rady tonizačný krém, ale moc ho nepoužívam.. Myslela som, že v lete budem, ale v takom teple by zo mňa za dve minúty zliezol, tak skúsim teraz na jeseň a som zvedavá čo to bude...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že dáš potom vedieť ;) Tiež som zvedavá, čo na neho budeš hovoriť :)

      Odstrániť
  3. Ja mám vyskúšaný SOS Spot Killer a ten je vynikajúci, vyrážky naozaj doslova zabije a to v rekordne krátkom čase. Len sa mi rýchlo míňa a ak ho náhodou dlhšie nepoužívam, tak vie zaschnúť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som mala tiež, ale už dávnejšie, no po čase som ho vyhodila, lebo sa mi stalo presne to isté, čo píšeš :( A tým pádom to pre mňa boli vyhodené peniaze, keď zaschol...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS