Dohladka! (2. časť)

22. septembra 2015

Ahojte, prajem vám krásny utorok!
Možno si spomeniete na jeden z mojich nedávnych článkov, v ktorom som pre vás porovnala tri dámske holiace strojčeky ako možnosti na riešenie neželaného ochlpenia (a ak náhodou nie, prečítať si to môžete TU).  Dnes vám prinášam jeho pokračovanie a rada sa s vami podelím o moju skúsenosť s druhou možnosťou - s epiláciou.



Epilácia je spôsob odstraňovania ochlpenia, kedy sa odstraňuje celý chĺpok aj s korienkom a nielen jeho nadkožná časť. Možností epilácie existuje viac, môžme si vybrať vosk, laser, pinzetu, elektroihlu či epilačný strojček, ktorý sa najčastejšie používa na nohy a o ktorom dnes bude reč. 
Na trhu je na výber z veľkého množstva prístrojov od rôznych značiek, rôznych farieb, veľkostí, tvarou, s rôznym počtom pinziet či s rôznymi prídavnými technológiami. Ja som doposiaľ skúsila len jeden - Braun Silképil EverSoft. Veľkosťou je akurát do ruky, funguje po pripojení do elektrickej siete, má dvadsať pinziet, jeden rýchlostný stupeň a tiež integrovaný systém HairLift, vďaka ktorému je každý chĺpok nadvihnutý tak, že ho pinzeta ľahko zachytí.


Musím sa priznať, že prvé použitie bol pre mňa absolútny horor. Prestávky, rozdýchavanie, mrnčanie a fňukanie. A pritom také tetovanie mi nerobí vôbec problém! Toto ale bolo hrozné, nebudem vám klamať a presviedčať vás o tom, ako je to v pohode. Nie je! 
Musím ale potvrdiť to, čo tvrdí každý, kto má už s prístrojom dlhodobejšie skúsenosti - zlepší sa to. Ja síce ešte stále nie som na úrovni, kedy by ma to nebolelo, ale je to oveľa lepšie a to najhlavnejšie je, že takto hladkej pokožke sa naozaj nič nevyrovná. Holením sa určite dosiahnuť nedá ani takáto hebkosť a ani dlhé trvanie tohoto efektu. Jednoducho, človek si síce vytrpí, ale má na dlho pokoj. Som teda veľmi rada, že som mala možnosť vyskúšať aj takýto spôsob a porovnať.




Ak čakáte radu, ktorý spôsob je lepší a ktorý si radšej vybrať, môžem vám poradiť asi len jednu vec - treba skúsiť. Každá z nás je individuálna a nič neplatí na všetky rovnako. Bez vyskúšania na vlastnej koži nikdy nebudete na 100% vedieť, aký účinok produkt má, pretože každý produkt môže fungovať rôzne na viacerých ľuďoch a rovnako je to aj v tomto prípade. Jediná rada, ktor vám môžem ale s čistým svedomím dať je, aby ste ani pri jednom zo spôsobov nezabudli na finálne ošetrenie pokožky - ja rada striedam telový krém, olej i balzam po holení (ten sa mi najviac osvedčil práve po použití strojčeka).


Dúfam, že vám tento môj článok aspoň v niečom pomohol a bol užitočný. Ak vás zaujímajú aj ďalšie moje články, nezabudnite ma začať sledovať, napríklad preto, aby vám neušiel článok o čistení pleti, na ktorý sa môžete najbližšie tešiť :) 
Vaša Donny ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS