Chcem, aby ste vedeli...

4. septembra 2015

... že ma zaujíma váš názor. Zaujíma ma, či so mnou pri recenziách súhlasíte alebo si myslíte niečo iné a, samozrejme, čo a tiež som zvedavá aj na vaše skúsenosti s produktami, o ktorých píšem.
... že si rada čítam vaše správy a komentáre. Sú pre mňa spätnou väzbou, na ktorú môžem pri svojej práci naviazať a tiež sú pre mňa znamením, či to, čo robím, robím správne. Preto, prosím, neprestávajte a ak ste nezačali, budem rada, keď začnete. Veľmi ma vaše reakcie a otázky tešia a určite viete, že sa snažím na všetky odpísať, ak je to len najmenej možné :) 
... že vám veľmi rada robím radosť, no nie vždy sú na to vhodné podmienky akéhokoľvek charakteru. Keď to nevychádza, neznamená to, že chcem, aby to tak bolo. Viac ma teší, keď sa tešíte aj vy, aspoň trošku.
... že sa s vami rada delím o novinky - či už kozmetické alebo nie, o pekné veci, ktoré ma z času na čas stretajú i o chvíle, kedy som šťastná a chcem sa s vami o to šťastie podeliť.
... že ste pre mňa veľmi dôležití a to každý jeden z vás. Mám vás veľmi rada, ďakujem vám za vašu podporu a za to, že ste tu so mnou ♥


Prečo vám to píšem? Pretože jednoducho chcem, aby ste to vedeli. Mám totiž pocit, že v dnešnej dobe ľudia medzi sebou len málokedy zdieľajú svoje pocity a názory a túžby a vlastne všetko a potom sú sklamaní. Ja osobne sklamanie neznášam asi najviac zo všetkých pocitov (spolu s bezmocnosťou teda) a mojim veľkým želaním je, aby ho bolo nielen v mojom živote čo najmenej. Človek nemôže chcieť byť šťastný bez práce. Súhlasím s názorom jednej veľmi múdrej dámy, že "šťastie nie je náhoda, šťastie je mnohokrát ťažko vydreté". Netvrdím, že by som denne trávila niekoľko hodín "drením" na šťastí, no snažím sa ho vytvárať. A súčasťou môjho šťastia je aj tento blog, práca, ktorú sa snažím odvádzať čo najlepšie, aj keď nie vždy sa mi to tak úplne darí ako si predstavujem. Jeho súčasťou ste, samozrejme, aj vy a už spomínaná spätná väzba, ktorá je pre mňa tak veľmi dôležitá, ako rada opakujem stále dookola. 
Prepáčte mi teda tento sentimentálny výlev, no jednoducho som chcela, aby ste to vedeli :) :*
Vaša Donny ♥

6 komentárov:

  1. Krásny článok Donny. Vidno že si svojich čitateľov veľmi vážiš, lebo vieš že za každým jedným je aj kus tvojej práce a snahy na blogu. To si nevážia ani mnohé tzv. high end bloggerky, ktoré pravidelne nemajú ani potrebu vôbec reagovať na komentár alebo otázku.
    Držím ti prsty ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ma to inak štve, pritom akoby si niekedy vôbec neuvedomovali, že nielen kvôli sebe a svojej práci sú tam, kde sú, ale aj kvôli podpore čitateľov/sledovateľov :(
      A ďakujem ti veľmi pekne ♥♥♥

      Odstrániť
  2. Krásny článok. Nič viac nemám čo dodať ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS