Simple Daily

7. augusta 2015

Ahojte, kuriatka! ♥
Prajem vám krásny piatok a dnes rovnako ako včera mám pre vás nachystaný krátky post, ktorý bude najmä o fotkách, žiadne extra rozpisovanie, žiadna závažná a dôležitá téma, všetko veľmi jednoduché, a to doslova! Mám pre vás totiž jedno líčenie, ktoré je maximálne jednoduché, ľahké, jemné a vhodné na každý deň. Podľa mňa je tiež veľmi prirodzené, ľahko zvýraznené farbou na perách a líčkach. A keďže som chcela prirodzenosť celého líčenia ešte podtrhnúť, rozhodla som sa nechať prirodzené aj moje vlasy, čiže áno, milé moje, toto sú moje vlasy bez zásahu akejkoľvek techniky či prípravkov, dokonca na nich nie je ani olej a musím povedať, že sa mi páčia, no nebývali takéto vždy a je to výsledok momentálnej vlasovej starostlivosti, o ktorej vám napíšem po dôkladnom otestovaní, takže vám viac ani neprezradím. 




Použité produkty:
Tvár Pupa Made To Last // Alverde Pressed Powder // Catrice Camouflage Corrector // Catrice Defining Blush 080 Sunrose Avenue
Pery Miss Sporty 350 Rodeo Drive
Obočie Catrice Brow Stylist 030 Brow-n-eyed Peas
Oči Maybelline Color Tattoo 65 Pink Gold // Sleek iDivine Oh So Special // Essence Longlasting eye pencil 02 Hot Chocolate // Miss Sporty Lash Millionaire



Dúfam, že sa vám toto moje líčenie páči, budem rada, ak mi napíšete :) A inak ste si možno všimli použitú špirálu - tú som volila zámerne, pretože som vám nedávno sľúbila lepšiu fotku s touto špirálou, takže môžete vidieť, že skutočne nevyzerá tak, ako na fotke v článku :) Majte krásny deň a stretneme sa tu dúfam v nedeľu :) 
Vaša Donny ♥

10 komentárov:

  1. Mne sa tiež tvoje prirodzené vlasy páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení je moc pěkné,takové jemné mám ráda :-) A vlasy máš nádherné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda ani som ťa spočiatku nespoznala s tými kučerami a líčenie je skvelé, také jednoduché denné, ale pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. líčenie jemné, veľmi pekné no a vlasy: nááádherné - naozaj :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS