No Spend Challenge • August

2. augusta 2015

Nemôžem tvrdiť, že by som bola nejaký veľký fanúšik rôznych výziev a určite nepatrím k ľuďom, ktorí potrebujú nejakú plniť každý mesiac, no v poslednom čase som v nich istú záľubu predsa len našla. Zaujala ma predovšetkým jedna, ktorá je pre mňa momentálne vskutku užitočná a preto som sa rozhodla, že sa do nej pustím. Bohužiaľ, neviem, ako vznikla a aké boli pôvodné "pravidlá", preto mi neostávalo nič iné, ako si ju trošku upraviť a "pravidlá" si viac-menej domyslieť. Inšpirácia prišla z obrázku, ktorý som našla na pinterest.com a viac nebolo nad čím premýšľať! 

pinterest.com
Prečo No Spend Challenge?
Pretože si už niekoľko mesiacov stále dookola opakujem, že musím prestať aspoň na chvíľu toľko utrácať, niečo si našetriť a zredukovať množstvo kozmetiky, ktorú mám. Jedno bez druhého by to nefungovalo, takže preto. A tiež preto, že takto, keď z toho bude prakticky verejná výzva, ma to ľahšie donúti ju plniť a dodržiavať pravidlá.

Ako dlho?
Celý august. Čiže od včera do 31. augusta. 

Aké sú pravidlá?
Úplne jednoduché! Proste si nemôžem nič kúpiť okrem stanovených výnimiek, ktorými sú:
• potraviny
• lieky
• čistiace a hygienické prostriedky do domácnosti
• cestovné lístky


Idete do toho so mnou? :) 

6 komentárov:

  1. Ja mám tiež na august takú stopku, kupujem len to čo naozaj budem potrebovať a nič do zásoby. Musím šetriť už na jeseň lebo potrebujem nové oblečenie a bude aj mnoho výdavkov spojených so začiatkom školy, takže ja idem do toho tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, to som rada, že v tom nakoniec nebudem sama :) :* Držím palce!

      Odstrániť
  2. Super nápad, nikdy mě nenapadlo si to psát :) Určitě to ale zkusím!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ok a teraz čo všetko sa počíta do tých potravín? Lebo čo sa týka jedla, tak za to miniem osobne najviac peňazí z celého mesačného rozpočtu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V mojom prípade je to určite všetko, čo sa dá zjesť, alebo z čoho sa jedlo pripravuje :D Výnimky si však nastavuješ sama, ak sa so výzvy pustíš, pretože len ty sama vieš, kde chceš či potrebuješ ušetriť ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS