Members Only

15. augusta 2015

Ahojte, kočeny!
Teraz úprimne - chce sa vám vôbec niečo robiť v takomto teple? Ja som totiž úplne hotová a niekedy mám pocit, že som jediná :D No, ale k dnešnému článku! Už je to nejaký čas, odkedy som dostala balíček od Dandelijon a veľmi dobre si spomínam, že ste boli zvedavé, aký je lak na nechty od Ciaté, ktorý som v ňom našla. Preto som sa rozhodla, že vám ho dneska ukážem "v akcii" na nechtoch a podelím sa s vami o moje dojmy.




Musím povedať, že sa mi páčil už na prvý pohľad kvôli jeho milému a na laky celkom nezvyčajnému baleniu - lakových fľaštičiek obdĺžnikového tvaru veru veľa nenájdete. Tiež musím vyzdvihnúť a pochváliť to, že sa s ním veľmi dobre lakuje a aj keď som zvyknutá skôr na ploché a oblo strihané štetčeky, s ktorými sa mi pracuje lepšie, nerobil mi žiadne problémy ani guľatý a rovno zastrihnutý. Tiež je veľmi dôležité a skvelé, ako rýchlo vie na nechtoch zaschnúť, takže človek nestrávi celú mladosť čakaním.





Tiež by som sa chcela vyjadriť k odtieňu, ktorý patrí k takým, aké mám rada (aj keď, úprimne, ja mám rada snáď všetky). Keď totiž chcem mať také nalakované-nenalakované nechty a nemám náladu na nude farby, volím práve niečo podobné, čo nie je veľmi vidno ale dodá nechtom lesk a trošku zaujímavosti. Farba je zlato-oranžová a tvoria ju vlastne len trblietky v transparentnom základe, ktoré sú v ňom ale "na husto", čiže vytvárajú takmer súvislý povrch. Okrem bežného nosenia sa tento lak ale určite hodí aj vtedy, keď chcete dodať trošku extra lesku a trblietok obyčajnému laku :)
A čo sa týka jeho výdrže, tak tá je, paradoxne, omnoho lepšia ak sa nepoužije ani podkladový a ani vrchný lak a lakuje sa len tento priamo na necht. Neviem, čím to môže byť, celkom ma to prekvapilo, no určite mi to neprekáža. Koľko dní mi na nechtoch vydrží je podľa mňa však zbytočné písať, pretože mne na nechtoch laky vydržia spravidla kratšie než ktorejkoľvek mojej kamarátke, takže asi bude musieť postačiť, že drží dobre a dlhšie, než som od neho čakala :)

Čo na neho hovoríte? Páči sa vám alebo uprednostňujete skôr výrazné farby na nechtoch? Som zvedavá na vaše názory ;)
Vaša Donny ♥ 

2 komentáre:

  1. Je krásny. Aj keď ja by som si asi dala viac vrstiev nech je trochu výraznejší, lebo to je také moje. Ale tiež mám doma všetky možné odtiene aj čiernu, vínovú, červené, ružové, modré, mint, fialové, nude a tak ďalej nech tu nie je komentár na celú stranu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a názor :) Ja ho inak lakujem v dvoch vrstvách, lebo v jednej je aj na mňa príliš nenápadný :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS