Last Month -003- // Instagram Edition

31. augusta 2015

Ahojte, prajem vám všetkým prekrásny pondelkový podvečer a dúfam, že ste si posledný augustový deň poriadne užili rovnako ako celý august. 
A keby náhodou aj nie, určite nesmúťte - nie ste v tom totiž samy. Ja sa musím priznať, že môj august bol takmer porovnateľný s absolútnou katastrofou. Takmer nič sa mi nedarilo, bola som úplne bez energie, bez nápadu, bez života. Pre nič som sa nevedela nadchnúť, skutočnú radosť som cítila len párkrát a spravila som plno prešľapov a chýb. Na august som si predsavzala plno vecí, no splnila som z nich skutočne len minimum a veľmi sa za to na seba hnevám. 
Ale čo človek narobí? V tejto chvíli mi neostáva nič iné, len si to všetko priznať, odpustiť si, poučiť sa a zajtra začať nanovo, pretože každý nový deň je nový začiatok a nové príležitosti na to, aby sme začali inak, tentokrát lepšie a podľa našich predstáv. I keď nás to mnohokrát stojí viac času a energie, som si istá, že to potom bude stáť za to! 
Napriek tomu, ako som vám písala trošku vyššie, bolo pár chvíľ, počas ktorých som sa bezprostredne tešila a doteraz som veľmi rada, že nasali, i keď to boli maličkosti. Niektoré z nich som dokonca zachytila a teraz sa k nim veľmi rada vrátim :) 


Navštívili sme s priateľom Trenčín, kde som ja bola prvý krát v živote a musím priznať, že sa mi tam páčilo a to nielen kvôli tomu, že som sa mohla opäť stretnúť s Natali zo Želaní. Tiež som si sľúbila, že sa tam v blízkom čase opäť vrátim a tentokrát navštívim aj hrad, Katov dom a dám si tam nejaký dobrý obed. Trenčania/Trenčanky, poradíte kde? :)


Kamarát mi požičal auto, ktoré si kúpil. Respektíve som ho tak dlho otravovala, až kým mi dovolil sa previesť. Je to najväčšie auto, ktoré som doteraz šoférovala a bol to pre mňa naozaj skvelý zážitok, za ktorý mu veľmi pekne ďakujem a dúfam, že dodží sľub a pôjdeme aj na offroad ;)



Keďže už tu prebývame, navštívili sme s priateľom a jeho rodinou zopár veľmi krásnych bratislavských miest, vďaka ktorým som sa do môjho rodného mesta opäť nanovo zamilovala. Teda, vždy som to mesto mala veľmi rada, no tentokrát to všetko akosi viac prežívam, neviem čím to je. Mám akési emotívne obdobie :D Každopádne som ale rada, že sme práve tu, i keď stále ešte nevieme na ako dlho, takže sa snažím si každú chvíľku v uliciach čo najviac užiť a je jedno, či ideme na prechádzku, niekam si sadnúť alebo nakúpiť.




Nové bývanie ma v prvom rade celkom značne inšpiruje k novým veciam a tiež k veciam, na ktoré som sa dlhšie odhodlávala, no veľmi sa mi do nich nechcelo. Patrí medzi ne určite pitný režim, pričom poctivo pijem čistú vodu, prípadne do nej občas pridám trochu domáceho sirupu z bazy, agátu či medovky, ktoré mám od mamky :) A keďže mi tu kohútiková voda veľmi nechutila a navyše som sa po nej ani necítia dobre, kúpila som nám filtračnú konvicu BWT Initum, ktorá funguje rovnako ako Brita, len je finančne omnoho výhodnejšia. Navyše sme ju teraz zohnali v balení s troma náhradnými filtrami za skvelú cenu necelých 11€ na alza.sk, takže nebol dôvod váhať :) 
Tiež som si konečne založila receptovú knižku, ktorá je skôr zošit v tvrdých doskách s retro motívom, kam som si nalepila a prepísala recepty, ktoré som doteraz mala a veľmi sa teším, ako budú pribúdať nové :) 
Ďalšou radosťou spojenou s novým bývaním je nový spolubývajúci - kaktus, ktorý nám priniesla priateľova teta, keď nás prišla pozrieť. Meno nemá, no robí nám veľkú radosť (i keď viac asi mne ako priateľovi, ja mám takéto pichľavé miláčiky veľmi rada ♥)


Ďalším významným krokom, ktorý som tento mesiac urobila, bol radikálny strih vlasov, keďže boli tak poničené, že sa to nedá ani opísať (dokonca i kaderníčka bola zhrozená), bolo to viac ako nevyhnutné. Veľmi sa z toho ale teším, pretože bez toho, aby som ich na istý čas zanedbala, by som sa teraz netešila z nového účesu, pretože by som na taký radikálny strih sama od seba odvahu nenašla. Preč išlo okolo 20cm (sama neviem, môj odhad skutočne nie je najlepší) a z dĺžky pod lopatky sa stala dĺžka po koniec zátylku. Takže mám dôkaz, že všetko zlé je svojim spôsobom na niečo dobré a dúfam, že teraz sa mi podarí zmeniť a vylepšiť moju vlasovú starostlivosť, takže si vypestujem vlasy pôvodnej dĺžky (a možno dlhšie :)), no omnoho zdravšie a krajšie, z čoho by som sa veľmi veľmi tešila :) 


No a na záver mojou veľkou radosťou bolo, keď som si po dlhom čase opäť kúpila časopisy a uvedomila si, ako veľmi mi to chýbalo :) Veľmi rada by som sa teda vrátila k pravidelnému čítaniu rôznych časopisov. Predplácať si žiaden nebudem, nechcem sa už takto viazať, no veľmi rada si nejaký kúpim, keď ma zaujme. Čiže ak v budúcnosti natrafíte na nejaké dobré číslo čohokoľvek, určite ma nezabudnite informovať. Prosím, prosím... ;)

Som teda veľmi rada, že okrem toho zlého ma stretli i dobré veci. Ak bol váš august perfektný, alebo aspoň dosť dobrý, úspešný a plný skvelých zážitkov, vecí a ľudí, tým lepšie! Teším sa spolu s vami a prajem vám, aby taký bol aj nasledujúci mesiac :) A sebe nám, ktorým to veľmi nevyšlo, prajem to isté!
Vaša Donny ♥

2 komentáre:

  1. Moc ti to sluší :-) Zrovna jsem nedávno taky shodila přes 20 cm vlasů, zejména pro to, že byly zničené a i proto, že jsem už potřebovala nějakou změnu :-) Setkalo se to zatím jen s pozitivními ohlasy a já toho překvapivě taky nelituji, dokonce mi teď vlasy ani tolik nevypadávají, takže super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) :* To je super, vždy veľmi poteší, keď je zámer i jeho výsledok chválený a ocenený :) A pre vlásky je to tiež veľmi super, tak tie sa tiež určite tešia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS