Heart of Gold

9. augusta 2015

Krásnu nedeľu vám prajem! :) 
Iste viete (pretože som vám to viackrát písala), že v nechtovom dizajne, zdobení a niekedy aj v obyčajnom lakovaní moje schopnosti naozaj zaostávajú. Napriek tomu ma to ale baví a rada skúšam, či sa počas týždňa či dvoch niečo nezmenilo a či náhodou nevytvorím nejaký naozaj pekný nail art. Takýmto pokusom bolo aj moje nedávne snaženie, kedy som červenému laku, ktorý som zvolila, chcela dodať trošku iskry a nevšednosti a chcela som ho dozdobiť zlatými srdiečkami. Skromne priznávam, že na to, ktoré som vytvorila na palci som celkom pyšná, no mám pocit, že tie, ktoré vznikli na ostatných nechtoch sú skúr niečo medzi trojlístkami, škaredými Mickeymousami, fliačikmi a možno aj srdiečkami. Pýtate sa, že prečo vám tento môj výtvor ukazujem, aj keď s ním nie som úplne spokojná? Skutočne na to mám dôvod! 




Aspoň trošku totiž dúfam, že tento môj nápad by sa mohol stať aspoň malou inšpiráciou pre niekoho šikovnejšieho, kto by ho svojim nadaním dokázal pozdvihnúť na inú úroveň a vytvoriť niečo naozaj pekné. 
Tiež sa mi celkom páči predstava, že ak sa to jedného dňa naučím a sama budem vytvárať niečo skutočne pekné, budete aspoň svedkami celého procesu a samy budete vedieť porovnať, či sa niečo skutočne zmenilo a či mi to už ide - ak sa tak jedného dňa stane.
A tiež preto, že tie srdiečka sú malou správou pre vás, mojich priaznivcov, ktorým úprimne ďakujem za podporu v akejkoľvek podobe - či už formou odberu, like-u, milého komentára či správy ♥


4 komentáre:

  1. Srdiečka sa ti na palcoch podarili sú krásne :3 Sama by som to nezvládla tak ako ty :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podle mě to vypadá moc hezky,já si nejsem schopna ani nalakovat nehty jedním lakem bez toho,abych ho měla všude kolem,natož se snažit ještě o nějaké detaily :-D Takže palec nahoru za super nápad i pěkné zpracování a časem se určitě budeš ještě zlepšovat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá, vy ma neprestávate prekvapovať! Neskutočne vám ďakujem za vaše milé komentáre, vôbec som to nečakala, skôr naopak, čakala som samú kritiku. Veľmi ste ma potešili! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS