Essence Gel Nail Polish Vol. 2

23. augusta 2015

Ahojte, kočky! :)
Na dnes som sa rozhodla pripraviť skôr fotkový článok a píšem (aj publikujem) ho netradične takto večer, pretože si myslím, že život je o zmenách a skúšaní nových vecí, preto som sa rozhodla skúsiť  dnes aspoň takúto maličkosť. A o aké fotky pôjde? Chcela by som vám dnes ukázať ďalšie odtiene Essence gélových lakov, ktoré sa mi naskladali v mojej lakovej zbierke.




Popravde, nie že by som ich toľko potrebovala, no úplne som sa do nich zamilovala a nemôžem si pomôcť. Už teraz mám kúpené ďalšie dva, ktoré ste nevideli ani minule v recenzii a neuvidíte ich ani dnes, pretože si ich nechávam do ďalšieho, už tretieho, pokračovania. Takže áno, bude ich ešte o niečo viac, mám napísaný zoznam tých, ktoré by sa mi ešte páčili v mojej zbierke a chystám sa ich pomaly odškrtávať ;)
Možno si spomínate (alebo ste sa pozreli a pripomenuli si), že minule to boli odtiene, ktoré sú naozaj svetlé, jemné, nude, prirodzené... Dnes to bude trošku zmena, pretože som nakupovala rôzne farby a to najmä také, aké som vo svojej lako-zbierke vôbec nemala, keď som sa pred istým časom zbavovala veľkej časti lakov. Sú to najmä červené, modré a zelené farby, prípadne ich odtiene, no tiež tu dnes nájdete niečo svetlé a ligotavé. Môžme ísť teda na to?

46 black is back
16 fame fatal
11 4 ever young
44 on air! 
04 our sweetest day
40 play with my mint
25 prince charming
30 let´s get lost
31 electriiiiiic
Tak a teraz som zvedavá, čo na nich hovoríte? Ja sa vám musím priznať, že po kúpení a nalakovaní som z niektorých mala zmiešané pocity, no napriek tomu sa ich zatiaľ nechstám ich dať preč, i keď viem, že to skôr či neskôr určite príde, pretože som už raz taká :D Zatiaľ som ale viac-menej spokojná so všetkými a na ďalšie sa určite chystám, ako som vám písala vyššie :) A čo vy? Máte nejaké vo svojej zbierke? Teším sa na komentáre!
Vaša Donny ♥

8 komentárov:

  1. Ja mám popravde od Essence laky len z limitiek, lebo tieto čo sa klasicky dajú kúpiť na tom boli zle a odvtedy mám nedôveru. Ale tá kráľovsky modrá by možno stála za vyskúšanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne viem, o čom hovoríš, tiež som sa ich najprv bála, pretože ich pôvodné color&go boli ku koncu výroby už vážne otrasné! No s týmito som zatiaľ, čo sa kvality týka, skutočne spokojná :) Možno budeš aj ty, treba nejaký vyskúšať :)

      Odstrániť
  2. Essence laky jsem ještě nezkoušla, ale všude na ně slyším samou chválu :) každopádně ta mint a electric barvy jsou pěkný :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laky používám akorát v létě na nohy, ale tyhle gel laky od Essence jsou super, mám jeden vínový a potom ten poslední modrý, to je úžasná barva :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na rukách si nelakuješ? :) A máš úplnú pravdu, farby sa im veľmi daria :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS