Empties • August

30. augusta 2015

Ahojte, kočky! Prajem vám pekný nedeľný podvečer :) 
Nech pozerám, ako pozerám, v kalendári vidím číslo tridsať, čo pre mňa v tomto okamihu predstavuje ten správny čas na spotrebované produkty a tým pádom nový článok. A tiež sa nemôžem vynadívať na to, ako pekne sa mi tento mesiac podarilo svoju spotrebu znížiť = podarilo sa mi znížiť aj množstvo kozmetiky, ktoré aktuálne vlastním. Teda aspoň tej starostlivostnej. Som za to skutočne veľmi rada, pretože na tom reálne vidím, že sa mi konečne začína dariť to, čo som si pred istým časom predsavzala - neplytvať, nekupovať do zásoby (v rámci možností :P) a radšej staviť na kvalitu ako na kvantitu - k tomu som sa ešte veľmi nedostala, ale dôsledne na tom pracujem a keď sa prepracujem tam, kam by som chcela, určite budú update články "care routines", na ktoré sa ja osobne veľmi teším :) No ale aby som viac nezdržiavala a priveľmi neodbočovala od témy, poďte sa pozrieť, čo padlo za vlasť tento mesiac...


Z telovej kozmetiky to boli:
• dva telové peelingy od Cien, jeden sezamovo-vanilkový a druhý figovo-orechový. Oba veľmi krásne voňali, pokožku pekne vybrúsili, prekrvili a vďaka oleju po nich bola pokožka úžasne jemná a nebolo potrebné ju ďalej hydratovať, čo som počas horúčav nesmierne ocenila. Ak by som ich niekedy v Lidli opäť objavila, rada si ich opäť kúpim aj v iných variantoch a vo väčšom počte.
Balea soľ do kúpeľa, ktorú si ešte stále kupujem dookola :)
Alverde telový olej, o ktorom som vám písala TU a všetko stále platí.
Balea sprchový gél s krásnym letným motívnom i vôňou, ktorá naozaj osviežila ako telo, tak i myseľ. Používala som ho naozaj veľmi rada, no takto koncom leta ma už veľmi neláka si ho kúpiť znovu, najmä keď mám plno iných letných sprcháčov a počas jesene také veľmi rada nemám. Bol ale super a som rada, že som mu podľahla ;)
• a Balea antibakteriálny gél, ktorý je tiež už taká moja klasika

Z vlasovej len jeden produkt, ktorým bola...
vlasová maska Balea s frangipani a perlovým extraktom, ktorú mali moje vlásky celkom rady, no momentálne by im už nestačila. Nepratrila medzi tie s najsilnejším účinkom, zato určite patrila k tým s najkrajšou vôňou. Momentálne ju nahradila vanilková a či si niektorú z nich kúpim opäť ešte ukáže čas, pretože momentálne sama veru neviem... 


A z pleťovej to boli tieto štyri produkty:
Garnier peelingový čistiaci gél, o ktorom ste čítali TU.
L´Oréal Skin Perfection pleťové sérum, o ktorom som písala TU a odvtedy som na neho zmenila názor a myslím, že si ho čoskoro zaobstarám znovu, keďže som si ho celkom obľúbila. Nie žeby mi s pleťou robil niečo extra, no stal sa istou zložkou mojej pleťovej starostlivosti, ktorá mi teraz celkom chýba.
očný krém s ureou, opäť Balea, ktorý je tiež už takou stálou zložkou mojej pleťovej starostlivosti a, ako inak, nový mám už na poličke v kúpeľni.
• a na záver uhorkový pleťový krém Ziaja, o ktorom ste mohli čítať TU a ja by som ho ešte niekedy celkom rada videla medzi produktami mojej pleťovej starostlivosti, momentálne ale skúšam dva celkom iné krémy a uvidíme, ako to s nimi dopadne ;) 


Tak a to je všetko. Oproti tým dlhokánskym zoznamom ešte zo začiatku tohoto roka alebo vastne z ktoréhokoľvek mesiaca doteraz, mi toto pripadá také milé a celkom skromné. Uvidíme, akým smerom sa to bude celé ďalej uberať... ;) Aká bola vaša spotreba tento mesiac? Sledujete, koľko čoho mesačne miniete? Určite napíšte!
Vaša Donny ♥

4 komentáre:

  1. Ja mám stále veľkú spotrebu :D. A to sa ani nesnažím nejak nasilu míňať. Neviem čo robím :D Už mám zase plnú krabicu na ďalšie dva články o spotrebovanom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto presne sa mi tiež stávalo, že som ani nevedela ako, a mala som plno kozmetiky minutej :D Takže ťa úplne chápem :D

      Odstrániť
  2. Za měsíc průměně spotřebuji 5-10 produktů, které již nějakou dobu používám. A ted jsem si dala předsevzetí, že od září si nekoupím žádnou kosmetiku ani oblečení, tak uvidím, jestli se mi to podaří. :D

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je, myslím, taká optimálna spotreba :) V tom ti určite držím palce, mne takéto predsavzatie nikdy nevyšlo :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS