DM box -002-

29. augusta 2015

Ahojte, kočky!
Súťažili ste o DM box aj tentokrát? A podarilo sa? Ja som bola veľmi veľmi prekvapená, že sa mi pošťastilo už druhýkrát a bola som skutočne natešená, keď mi prišiel mail, z ktorého som sa dozvedela, že som mala šťastie. Toto moje nadšenie ma však opustilo prakticky hneď potom, ako som si pozrela obsah boxu (a viem, že som nebola jediná), čiže môžem povedať, že ak ste šťastie nemali, vlastne ste ho mali. Iste, človek môže byť rád, že má možnosť za 5€ potešiť okrem seba i ďalších ľudí, no ak by chcel potešiť len seba, najmä v mojom a približnom veku, veľmi by asi tentokrát neobstál. Prečo?


V boxe sa tentokrát nachádzalo päť produktov v nasledovnom zložení:
zubná kefka od Swissdent, ktorú som posunula priateľovi a ja ostávam verná mojej elektrickej Oral-B/ Curaprox
balzam na farbené vlasy od Pantene pre zmenu išiel k mamine, pretože ja toho mám aktuálne celkom dosť, čo sa vlasovej starostlivosti týka a nechcela som ho skladovať, no myslím že inak by som si ho nechala :) 
deodorant Bionsen bez obsahu hliníka s veľmi zvláštnou vôňou - tento som si ale nechala, pretože ma lákalo vyskúšať pre mňa neznámu značku
perlové sérum Nivea proti vráskam pre mňa z celkom pochopiteľných dôvodov nie je vhodné a preto som ho tiež dala mamine
sprchový gél Fa Magic Oil - Pink Jasmine, ktorý ma potešil asi najviac, no box aj tak veľmi nezachránil. Nechala som si ho však rada a na jeho používanie sa teším :) 



Ak to teda vezmem "kolem a kolem", produkty z boxu určite sú využiteľné a praktické a všetko, no mne osobne chýbalo niečo z dekoratívnej kozmetiky a nejaký "Wow-produkt", ktorý by ma nadchol alebo pri najmenšom veľmi potešil a to sa tentokrát nestalo. 
Napriek tomu sa do ďalšieho losovania opäť rada zapojím a budem sa tešiť, pretože som už raz taká a tiež preto, že verím, že nabudúce to bude lepšie :) 
Vaša Donny ♥

A čo vy, súťažili ste? Vyhrali ste alebo naopak? Tešíte sa alebo ste skôr sklamané?

12 komentárov:

  1. Aj ja dúfam, že do vianočného dajú nejakú super vec (najlepšie keby bola spätá s Vianocami nejak (kľudne aj nejaký vianočný sprcháč :D)).
    Ja som súťažila ale nevyhrala, ale uvidíme v druhom kole. Využila by som všetko, pre mňa lepší kondicionér ako šampón, keďže so šampónmi mávam problémy. Aj sérum by som otestovala, vyzerá zaujímavo :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si myslím, že si naozaj jedna z mála, koho by obsah boxu úprimne potešil, alebo aspoň nesklamal :) Je fajn vedieť, že by si našiel svojich priaznivcov :)

      Odstrániť
  2. Ja som nevyhrala a najprv som z toho bola dosť smutná, ale potom som si prečítala rovnaký článok u niekoho iného na blogu a hneď som mala úsmev na tvári presne ako píšeš :) Podľa mňa sa im tento box vôbec nepodari, zubná kefka bola aj v prvom, vianočnom boxe a tiež to nemalo veľký úspech keďže väčšina ľudí používa už curaprox... A taktiež si myslím, že to sérum na pleť je dosť obmedzený vekovo.. no nevadí, možno ďalší bude lepší :) Ty sa aspoň môžeš vytešovať z krabičky a sprchového gélu, takže na záver aj gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď toto.. úprimne som na ten ďalší veľmi zvedavá, že či to bude mať klesavú tendenciu, alebo to pôjde zasa späť. A pokojne by som stavila, že ďalší bude super a nepošťastí sa mi :D Ďakujem za gratuláciu, myslím, že z krabice sa teším viac, než z obsahu :D

      Odstrániť
  3. Ahoj Donny, mne sa veľmi páčila farba samotnej krabičky, tak som sa hneď zapojila - ale neúspešne.. ale musím ti dať za pravdu, že obsahu niečo chýba, niečo také na potešenie - ako bolo v minulom ten olejček, či špirálka a lak... uvidíme nabúce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky :) Presne to, čo píšeš - olejček, špirála a lak - ma veľmi potešili v tom minulom :) Dúfam, že v ďalšom na niečo také nezabudnú :)

      Odstrániť
  4. Tak tento box by som asi tiež moc nevyužila, keďže z každého druhu drogérie (okrem kefky) mám zásoby ešte aspoň na pol roka (okey, tak teda rok) :D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Takže sa tiež prikláňaš k sklamanej skupine, ak tomu správne rozumiem :D

      Odstrániť
  5. mna tiez tento dm box viac sklamal ako potesil, tiez mi tam chybala aspn jedina vec z dekorativky kludne aj lak na nechty, a nejaky pansky vyrobok, kedze ocino sa tesil ze ci tam nebude aspon nejaky sprchac ale nic. takze tiez verim ze dalsi box bude lepsi. A hlavne kedze tento box mal privlastok letny no z tohto obsahu co bol vo vnutri mi absolutne nic neevokuje leto, mozno maximalne ten sprchac FA. :) Dedorant som už výskusala a musim povedať, že za mna veľká spokojnosť, kedže v minulom boxe bol pre mna top výrobok ten olejček prírodny, tak z tohto to asik bude ten deodorant.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár i za názor. Súhlasím s tebou, na tom vianočnom by mohli naozaj zapracovať, pretože okolo Vianoc nikto nechce byť sklamaný. Minule som mala top produkt rovnaký ako ty, no tentokrát ma nič natoľko nedostalo :( Uvidíme nabudúce :)

      Odstrániť
  6. Z boxu by mně potěšilo jen sérum Nivea a balzám od Pantene. Tomu obsahu něco chybí jak říkáš, minimálně něco z dekorativky určitě...Nehledě na to, že box prostě vypadá tak nějak poloprázdně...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš určite pravdu, že tomu chýbalo niečo i opticky :/

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS