Créme de la créme

11. augusta 2015

Ahojte!
Spomínate si na článok o quattro paletkách od Essence? Tak na neho by som dneska chcela máličko nadviazať a ukázať vám ďalšiu, ktorá k nim patrí. Je to paletka 17 créme de la créme, ktorej som takisto envedela odolať. Veľmi sa mi totiž páčilo, aká je jemnučká, nežná a sladká. Konzistencia, prášivosť, výdrž i pigmentácia je zhodná s tými dvomi, ktoré som mala skôr a o ktorých ste si už mohli prečítať, avšak musím povedať, že na bežné líčenie ju skôr nevyužívam. Je pre mňa ale veľmi užitočná pri rozjasňovaní, do vnútorného kútika, pod obočie, na rozblendenie tieňov do stratena a tak podobne. A navyše vyzerá krásne na fotkách, čo myslíte? :) 





Inak som rozmýšľala o tom, že by som si kúpila všetky tieto quattro, ktoré Essence ponúka, no zvádzam v sebe reálny boj. Jedna moja časť si myslí, že určite áno, zato druhá sa mi snaží tvrdiť, že ich nepotrebujem. Tiež sa vám to stáva? Ako to potom riešite? :D A vlastne, ak by som sa náhodou rozhodla si ich kúpiť, chceli by ste, aby som vám ich tiež nafotila, alebo vás nebavia? Teším sa na vaše názory!
Vaša Donny ♥

4 komentáre:

  1. Tiež sa mi to stáva. Mám pocit že oproti iným blogerkám mám úplne málo tieňov ale viem že nemám šancu ich spotrebovať ani v tomto malom množstve tak sa snažím vždy odolávať. Väčšinou sa mi to nepodarí pri Catrice mono tieňoch :D Ale teraz som si žiadne tiene nekúpila od marca asi :D Zatiaľ sa držím, ale ak by bolo niečo super v ponuke drogérií tak asi by som neodolala :)
    Rovnako to mám s rúžmi :D keďže viem že ja sa narúžujem väčšinou ráno a potom cez deň sa mi už nechce, čiže v tomto mám tiež nízku spotrebu, tak sa snažím kupovať skôr také tie farebné rúžo-balzamy, keďže tie viac spotrebovávam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Tiež, keď sa porovnávam, mám toho všetkého veľmi málo, no reálne je toho akosi veľa :D To ti skutočne gratulujem, že sa tak pekne držíš! Máš môj obdiv :)
      A presne to, čo máš s rúžmi, mám s lakmi ale teda s tým rozdielom, že ja niektorý nalakujem a potom sa k nemu vrátim až strašne za dlho :D
      Ďakuje za komentár :)

      Odstrániť
  2. Juuuu to je krásna trojka :) Paletka vyzerá úplne krásne a rozhodne keď si kúpiš aj zvyšné, určite sa s nimi pochváľ! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, vďaka, Zuzka :) Vezmem na vedomie, no teraz má láka si ich kúpiť ešte o niečo viac :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS