Čo mi pomáha v horúčavách...? // no pool included

18. augusta 2015

Pokladať si túto otázku teraz, keď článok pripravujem, je skutočne príjemné, pretože vonku je zatiahnutá obloha a oproti predchádzajúcim dňom je chladno a ja sa z toho nesmierne teším, pretože sa mi lepšie pracuje, existuje a všetko medzi tým. Najmä tiež preto, že ma aktuálne trápia močové cesty a som rada, že ma v tomto stave nerozčuľuje slnko za oknami. Som si však istá, že takéto počasie dlho nevydrží a horúčavy sa čoskoro vrátia. Ako proti nim budem bojovať, keď vylúčim možnosť návštevy bazénu či jazera? Tak ako doteraz...


... budem sa snažiť nevychádzať z domu, pokiaľ to nebude nevyhnutné a v "bezpečí" rozhorúčeného bytu, v ktorom sa nedá ani spraviť prievan sa budem snažiť čo najmenej hýbať, aby mi nebolo ešte teplejšie a veľmi rada bude dodržiavať pitný režim, čo je mimoriadne dôležité nielen kvôli tomu nepríjemnému problému, ktorý sa u mňa vyskytol.
... keď sa nebude dať inak, do vody prihodím zopár kociek rybičiek ľadu z mojej milovanej IKEA formy, ktorá je osviežujúca už sama o sebe, veď preto som si ju aj kúpila, pretože vo mne svojou farbou a motívom evokuje more, ku ktorému sa tento rok, bohužiaľ, nedostanem, takže aspoň takto.


... tiež si niekoľkokrát denne doprajem sprchu a či už sa rozhodnem pre teplú alebo skôr vlažnú, nikdy nezabudnem na svojho nového sprchového spoločníka s kokosovou vôňou a nádhernou modrou farbou s trblietkami alebo siahnem po ďalšom Balea obľúbencovi s vôňou malín, pretože viem, že mi pomôžu dosiahnuť o niečo účinnejšie osvieženie, než by sa mi podarilo bez nich.



... keď sa budem chcieť osviežiť v čase medzi sprchami, určite siahnem po vodnom spreji, ktorý najlepšie osvieži, ak je pred použitím skladovaný v chladničke. Zistila som ale, že s ňou treba zaobchádzať s rozmyslom, aby z nej  v konečnom dôsledku nebolo ešte väčšie dusno, čo sa mi už veľakrát stalo najmä vonku a miesto pomoci mi pohoršila.


... no, a ak nič iné nepomôžem, stavím na starú dobrú zmrzlinu, nohy v lavóre s vlažnou až studenou vodou (teraz však ešte nie, až keď sa vyliečim) a na prosby smerované nebu, nech zošle môj milovaný dážď.

A teraz budem rada, keď sa so mnou podelíte vy o svoje rady na osvieženie v horúčavách bez bazéna. Máte nejaké? :)
Vaša Donny ♥

6 komentárov:

  1. Bože, úplne rozkošné formičky na ľad :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kokosová dvojka je super, miluji vůni kokosu a když jsou v něm ještě třpytky, tak není co řešit:-) A sprej si taky chválím, dělal mi v těch vedrech výborného parťáka:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, presne :D Kdekoľvek sú trblietky, je to perfektná vec :D Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. Jojo, květinová voda je pro mě od té doby, co jsem jí vyzkoušela, nepostradatelná :-) A led do pití taky, i když takové roztomilé formičky bohužel nemám :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Tak tomu je ľahká pomoc - treba kúpiť :P

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS