Bronze & Blue

16. augusta 2015

Tak si hovorím, že by možno nebolo na škodu opäť vám ukázať nejaké to líčenie, čo vy na to? Pridať sem trošku farby a tak... :)



Toto líčenie som vytvorila pred pár dňami, keď som v tom hnusnom teple chcela aspoň na chvíľku myslieť na niečo chladnejšie než na rozpálené bratislavské ulice a tak som sa inšpirovala farbami, povedzme to poeticky, "zlatého pokladu v hlbinách oceánu" a zistila som, že kombinácia modrého, bronzového a hnedého tieňa je v konečnom výsledku oveľa krajšia, než som očakávala, čo na ňu poviete?
Zároveň som zistila, že by som sa mohla prestať báť výrazných farieb a občas sa s farbami viac pohrať - keď aj nie na bežné nosenie, tak aspoň pre inšpiráciu do článkov či len tak pre radosť. Z toho vyplýva, že nutne potrebujem ísť nakupovať paletky, v ktorých sú farebné tiene... a sme zasa pri tom! Niekedy už naozaj neviem, či si tie nákupné príležitosti hľadám sama, alebo oni hľadajú mňa, i keď si myslím, že skôr to druhé ;)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS