Boj proti lupinám // Trápenie pokračuje // Pomôžte, keď viete ako...

27. augusta 2015

Ahojte, babule!
Pomaly zisťujem, že zúfalejších ľudí než som ja je na tomto svete skutočne málo, keďže mám chuť začínať pomaly každý nový článok slovami "Dnes vám poviem, ako som sa opäť snažila vyhrať nad problémom, ktorým je..." alebo nejako dosť podobne. Tentokrát by som na konci vety doplnila lupiny. Bohužiaľ, je to tak a myslím, že lupiny, suché a ešte k tomu aj kučeravé vlasy na jednom človeku je naozaj veľký kríž. Úprimne, už ani neviem povedať, ako dlho ma tento problém trápi, viem len, že je to už naozaj dlho a určite už od základky, len si nespomeniem na triedu. Neviem, či aj toto môže byť geneticky dedičné, ale ak áno, opäť ďakujem za "skvelý" gén môjmu otcovi, ktorý s tým tiež bojuje. 
Za tie roky som už vyskúšala všetko možné od rôznych šampónov až po domáce recepty ako ocot či sóda bikarbóna a všetko to vedelo chvíľku fungovať. Boli tiež obdobia, kedy som mala na istý čas pokoj a potom také, kedy som za sebou nechávala bielu cestičku. A verte, že ako malá som sa trápila, pretože retardovaným spolužiakom nevysvetlíte, že to prakticky nie je vaša vina :D :/ 
Každopádne som sa chcela dostať k tomu, že po relatívne pokojnom období u mňa v posledných mesiacoch zasa prepukla apokalypsa, ktorú som sa snažila prekonať pomocou troch bojovníkov od Balea, Head&Shoulders a Syoss, no ani jeden to nezvládol. 



Balea šampón akoby ani nevedel, čo má vôbec robiť a jediné, čo mu nakázali bolo vysušiť každý vlas, s ktorým sa stretne, a to tak, že úplne a už po pár prvých použitiach. 
Syoss sa síce snažil a robil, čo mohol, o to pokoj, no tiež sa mu toho veľa nepodarilo, opäť okrem sušenia, ktoré bolo ale našťastie aspoň o niečo šetrnejšie.
No a do tretice Head&Shoulders, ktorý po toľkých rokoch používania už ani nevedel, čo od neho vlastne chcem, keď raz som spokojná a inokedy zasa vôbec.

Dnes to teda, prosím vôbec nevnímajte ako recenziu, ani ako návod "ako to nerobiť" ale skôr ako prosbu, pretože ja už vážne neviem. Mám síce vyhliadnutých zopár ďalších šampónov, ktoré by som chcela skúsiť, no už mám celkom strach, pretože nechcem tie vlasy zbytočne trápiť. Ak sledujete môj Instagram, určite viete, že som im teraz dopriala radikálny strih (kvôli tomu v akom hroznom stave boli) ako akt poslednej záchrany a už im naozaj nechcem ubližovať a presušovať ich. Ak teda viete o niečom - produkte či domácom recepte, ktorý vám najlepšie pomohol, podeľte sa o neho dolu v komentároch. Budem vám nesmierne vďačná!
Vaša Donny ♥

11 komentárov:

  1. Nooo tak moja prvá rada je úplne sa vyhýbať Syoss kozmetike :-D Ja tie ich produkty absolútne neznášam, je to pomaly to najhoršie čo kedy moje vlasy zažili a lupiny sa mi začali robiť práve zo Syossu... Pamätám sa, že ešte na základke mi dobre fungoval Head and shoulders, ale vo verzii s citrónovou trávou, takže možno ten by ti mohol pomôcť. Alebo ma ešte napadá, že veľmi dobré šampóny robí Dixi, tak by to za pokus mohlo stáť..

    Link na Dixi šampóny: http://herbadrug.sk/?produkty&znacka=1&podkategoria=6

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja, ďakujem za radu. Syoss už budem obchádzať, keďže ma ani predtým veľmi nelákal, no toto už bol taký zúfalý pokus. A bohužiaľ musím povedať, že mne tieto Dixi veci veľmi nevyhovujú :(

      Odstrániť
  2. skús si hydratovať pokožku hlavy, najmä hydratačnými krémami, napri. čítala som že to robia s biodermou... a po každom umytí vyfénovať korienky, lebo voda vysúša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu, toto určite skúsim :)

      Odstrániť
  3. Mě zatím nepomohlo asi nic, takže nemůžu poradit.. také tak nějak marně hledám..

    Monča / VIDEO oblíbenci SRPEN /

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, tak to som na jednej strane rada, že v tom nie som sama, no na druhej strane ma to veľmi mrzí, že aj ty máš takéto trápenie :(

      Odstrániť
  4. síce lupinami netrpím, niekedy som mala s tým trochu v isté obdobie problém a to našťastie skončilo, tiež syos neodporúčam čo sa týka samponov..mne sa lupiny netvoria ale po použití pred páru mesiacmi jedneho samponu od syoss som hned lupiny mala, ja by som možno skôr odporúčala čo sa týka umývania vlasov nepoužívať prílis horucu ani studenu vodu, ale taký zlatý stred :) a odporúčala by som skús používať niekolko týždnov tie klasicke dixi ampulky také flasticky vždy den predtym než si pojdes umývať vlasov votrieť do pokožky najlepšie večer primerané mnostvo :) možno sa to aspon zmierni :) ja mam suche vlasy a mne tie ampulky na suche vlasy velmi pomahaju viem, že ich je viacero druhov :) ale hlavne vela robi vlasova kozmetika, pretože niektorá strasne vysusuje vlasovu pokozku :( takže držím palce na utrafenie tých správnych výrobkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne za komentár i za rady. Syossu sa už isto budem vyhýbať a tie Dixi ampulky.. keďže si už druhá, čo mi túto značku radí, možno im predsa dám ešte šancu. Kedysi som ich používala a veľmi mi to nepomáhalo, no človek nikdy nevie :) Tuším si ich pôjdem aj rovno kúpiť :D Ešte raz ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Jediný šampón ktorý kamosom v okoli z mojej rodine pomáha je head&shoulders :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten mne už, bohužiaľ, po dlhodobom používaní, kosi nechce zaberať :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS