Bentonitový íl - prírodný zázrak či prepadák?

13. augusta 2015

Ahojte, dievčence!
Na dnes mám pre vás recenziu jedného veľmi zaujímavého a pre mňa určite nevšedného multifunkčného produktu, ktorý som vám prvý krát ukázala v tomto príspevku a veľmi rada vám o ňom dnes niečo napíšem :) Ide o Bentonitový íl, ktorý by sa vďaka všetkému, čo sľubuje, dal pomaly nazvať prírodným zázrakom. Je však takýto titul oprávnený?


Tento prípravok je užitočný pri odmasťovaní pleti, detoxikácii či ošetrení vlasov a dá sa použiť viacerými spôsobmi - ako pasta či ako kúpeľ, prípadne po pridaní ďalších ingrediencií i ako špeciálny vlasový šampón. Mastnej pokožke sľubuje odstránenie prebytočného mazu, podráždenej či atopickej pokožke sľubuje upokojenie a vlasy v ňom nájdu detoxikáciu, očistenie či tiež odmastenie v prípade mastnej vlasovej pokožky a vlasov.



Ja osobne som tento prášok používala len na pleť (i keď ma trápi aj atopická pokožka, túto možnosť som nevyužila), pretože momentálne je to asi to, čo ma trápi najviac - jej mastenie a následné ulpievanie kožného mazu v póroch, ktoré sa zapaľujú a vznikajú vyrážky. Aby som povedala pravdu, vôbec mi nevyhovuje to, že sa maska musí najprv miešať, čo ma vyslovene nebaví a keďže celkovo nie som veľmi maskový typ, od prvého použitia ma to dosť odrádzalo a dlho som ho odkladala. Keď som sa však už konečne odhodlala, prestalo to byť pre mňa až takým problémom, keďže výsledok určite stojí aj za to nepohodlie, že maska nie je pripravená a musím si ju pripravovať sama.
Jej príprava, samozrejme, nie je nijako náročná, stačí zmiešať adekvátne množstvo prášku a vody a aplikovať na pokožku. Táto pasta sa potom nechá úplne zaschnúť, čo trvá takých 15-30 minút v závislosti od toho, akú silnú vrstvu nanesiete, a následne sa zmyje vodou.



Určite vás ale zaujíma, aké účinky som spozorovala, však? Nuž, čo môžem povedať? Maska je naozaj skvelá, pretože pleť zbaví nadbytočného mazu skutočne dôkladne a pri pravidelnom používaní sa pokožka naozaj aj menej mastí. To pravidelné používanie je však kľúčové, pretože som zistila, že (aspoň v mojom prípade) stačí pár aplikácií vynechať a kožný maz na seba nenechá dlho čakať. Môžem teda povedať, že je to podľa mňa naozaj zázračná vecička a som veľmi rada, že som ju objavila, no tento zázrak sa nezdá byť trvalý. Samozrejme, nemôžem povedať ako to bude vyzerať z dlhodobého hľadiska, no za ten čas, čo ju používam je moje zistenie zatiaľ takéto.

Máte vy skúsenosť s niečim podobným alebo by ste chceli niečo takéto vyskúšať? Určite napíšte! :)
Vaša Donny ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS