3x telový olej

10. augusta 2015

Prajem vám úspešný štart do nového týždňa!
Dúfam, že máte zatiaľ pekný pondelok a že to tak ostane až do nedele. A ak to tak náhodou nie je, prajem vám okamžité zlepšenie :) ♥
Na dnes som si pre vás pripravila článok o telových olejoch, ktoré som si v poslednom čase veľmi obľúbila a používam ich oveľa radšej ako telové krémy (a vy viete, že tie ja milujem). Je to tak z jedného dôvodu - rýchlejšie a lepšie sa aplikujú a tiež sa lepšie vstrebávajú, teda aspoň väčšinou to tak je. Tiež sa dostanú hlbšie do pokožky, ktorú tým pádom účinnejšie hydratujú a vyživujú... no je to skutočne tak? A je to tak pri všetkých olejoch? 


Táto moja záľuba v olejoch vznikla celkom nedávno vďaka spokojnosti s telovým olejom Balea a odkedy som ho minula, skúsila som zopár ďalších - skutočne ich nebolo veľa, no musím sa priznať, že ich do budúcna plánujem omnoho viac práve z dôvodov, ktoré som vám písala vyššie. A keďže v súčasnosti používam tri oleje na striedačku, napadlo mi spísať ich porovnanie.

1) KNEIPP - BIO TELOVÝ OLEJ
• 100% bio, určený na jazvy, strie a suchú pokožku
• sľubuje zlepšenie pružnosti pokožky, jej vyhladenie, je vhodný ako prevencia proti striám a tiež na ošetrenie už existujúcich
• je bez konzervantov, chemických prísad a farbív, má neutrálne pH
• obsahuje olej z grapefruitu, olív a svetlice farbiarskej

Musím povedať, že prekonal moje očakávania. Je síce pravda, že som si žiadne extra účinky na striách nevšimla, no to, ako sa stará o pokožku je naozaj obdivuhodné. Pokožka je po ňom skutočne veľmi jemná a na pocit ošetrená. Olej sa naozaj rýchlo vstrebáva, takže s ním nie sú žiadne problémy ani vo veľkých horúčavách - samozrejme, ak si ustrážite množstvo, čo ale nie je až také ťažké, pretože v hrdle fľaštičky je taká plastová sranda, vďaka ktorej sa neprelejete. 
Čo by som mu vytkla je trojmesačná lehota spotreby od otvorenia, ktorá je na druhej strane ale pochopiteľná, keďže olej je 100% bio. Ak však produkty spotrebúvate naozaj pomaly, treba na to dať pozor.
Čím si pri ňom nie som veľmi istá je sklenená fľaštička, ktorá je inak super, len v prípade, že ju zle uchopíte mastnými rukami a spadne vám, je vyššia pravdepodobnosť rozbitia ako pri plastovej. Tiež nie som veľmi nadšená z citrusovej vône oleja, no určite to nie je žiadna katastrofa.
Celkovo olej hodnotím veľmi pozitívne, pretože aj napriek tým pár veciam, ktoré mi prekážajú, ich jeho dobré vlastnosti prevyšujú a vlastne ani tak nebolia. Určite odporúčam!


2) ALVERDE - RELAXAČNÝ TELOVÝ OLEJ
• určený ako na relax, tak i ošetrenie
• obsahuje olej z divej ruže a rakytníka, tiež olivový, mandľový a jojobový olej a vitamín E (väčšinu som ale musela lúštiť na obale z nemčiny, v ktorej ovládam asi 10 slov, zo slovenského popisu by som sa to nedozvedela)

Na rozdiel od predchádzajúceho bol tento olej pre mňa celkom sklamaním, som preto rada, že som ho už spotrebovala - na moje pozorovanie bola totiž potrebná celá fľaštička. To, že po ňom bola pokožka pocitovo zjemnená a hydratovaná anulovalo zistenie v sprche, kde namokrená pokožka 12-24 hodín od aplikácie ostala klzká, čo bolo znamením, že olej ostával z veľkej časti len na povrchu, čo mi potvrdil aj fakt, že po sprchovaní bolo NUTNÉ ho aplikovať znovu, inak bola pokožka opäť vysušená.
Ďalšou jeho nevýhodou bolo pomalé vstrebávanie, ktoré sa nedalo nijakým spôsobom urýchliť, čo bola v horúčavách skutočná katastrofa. Pokračujem - jeho vôňa bola priam tragická a väčšinou mi vyslovene smrdel, okrem prípadov, kedy som mala veľmi dobrú náladu a bola som schopná tento fakt akceptovať.
Aby som ale iba nekritizovala, samozrejme, má aj tento olej svoje výhody, ktorým bola napríklad praktická pumpička a to, že keď som ho aplikovala na spálenú pokožku, do druhého dňa som bola OK.
A čím som si pri ňom nebola istá? Nuž, opäť ako v predchádzajúcom prípade to bola sklenená fľaštička z úplne rovnakého dôvodu.
Ako som už písala, tento olej bol pre mňa sklamaním a odporučiť ho nemôžem. Napriek tomu by som rada skúsila ešte nejaký z ponuky Alverde, aby som sama na vlastnej koži (doslova) zistila, či sú také všetky, alebo som si nešťastne vybrala.


3) PANIER DES SENS - RUŽOVÝ MASÁŽNY OLEJ 
• vyvinutý (nielen) pre citlivú pokožku, ktorú zanecháva hladkú a jemnú
• obohatený o regeneračný a upokojujúci esenciálny olej z ruží
• je bez parabénov, farbív a nie je testovaný na zvieratách

A do tretice to najlepšie. Tento je môj najobľúbenejší, je zo všetkých najlepší a tiež je najdrahší, no určite za to stojí! Je pravda, že sa s ním snažím šetriť, no odolávať je zbytočné. Jeho účinky na pokožku sú neuveriteľné, rýchlo sa vstrebáva a zrejme sa dostáva hlbšie do pokožky, keďže v sprche žiadny klzký povrch a po sprche opakovaná aplikácie nie je nutná - človek si ju len rád zopakuje, pretože... keď ho miluješ, nie je čo riešiť ♥
Má tiež celkom inteligente riešený uzáver proti preliatiu (nie tak ako Kneipp, ale tiež dobré), úžasnú vôňu (ak tiež milujete ružovú vôňu v kozmetike, tento je pre vás stvorený), rýchle vstrebávanie a na rozdiel od predchádzajúcich dvoch je v (nádhernej) plastovej fľaštičke, takže nehrozí rozbitie a zbytočné straty.
Za seba môžem tento olej odporučiť na 210% a keď ho miniem, kupujem znovu - možno skúsim inú vôňu, no som si istá, že ho chcem mať vždy po ruke!


To by bolo na dnes všetko, no budem veľmi rada, keď mi vy napíšete svoje skúsenosti s telovými olejmi, čo si o nich myslíte, či ich rady používate a ktorý je váš najobľúbenejší. A ak ich nemáte v obľube, čím potom hydratujete svoju pokožku? Prajem vám krásny deň!
Vaša Donny ♥

5 komentárov:

  1. Tiež som už prešla na oleje, mám ich radšej ako telové mlieka, hlavne kvôli ich hydratácii, ktorá je s telovými mliekami fakt neporovnateľná. Skúšala som Alverde proti celulitíde aj tento s ružou a ten proti celulitíde sa mi zdal lepšie, presne ako píšeš táto divoká ruka nevonia ani mne. A ešte som skúšala Eucerin olej proti striám a klasický detský od Alpy, tieto dva oleje sú super, najlepší je pre mňa zatiaľ Eucerin. Detským som sa už dokonca aj odličovala a bol to skvelý pocit, všetko šlo dole tak ako malo. Možno sú oleje trochu drahšia záležitosť, ale sú skvelé a ja sa už po telových mliekach ani nepozerám. Ešte maslá to je iná káva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár i za tipy, na ten Eucerin sa rada pozriem a myslím, že porozmýšľam aj nad tým detským olejíčkom ;) Telové maslá tiež milujem a aj keď som si obľúbila oleje, nechystám sa napriek tomu skončiť s mliekami ani krémami, ale veľmi rada ich navzájom poprestriedavam :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, ja olejčeky používam už veeeľmi dlho.... pamätám si len, že niekde som čítala aká je to skvelá regenerácia pre pokožku - kedysi nebola taká ponuka ako dnes ale boli aspoň rôzne detské a voňavé olejčeky - a tak vyskúšala som na vlhkú pokožku po sprche, nechať vsiaknuť a vmasírovať zvyšok a voilá bola som nadšená - odvtedy mám vždy nejaký v zásobe.. momentálne mi na vani stojí ten od Kneippu, ktorý spomínaš, aj ten Alverde ružový som už skúšala ale tiež sa mi od nich oveľa viac páčil s čiernym ríbezlím (ale ten som už dávno nevidela v obchodoch).. no a Nuxe olejček, to je zlatíčko, ten šetrím veľmi :D - ale teraz určite budem chcieť vyskúšať ten posledný ružový, o ktorom píšes ..ďakujem za tip :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) To sa priznám že na vlhkú pokožku som ešte neskúšala, určite napravím, ďakujem za tip! ;) Na ten Alverde, čo spomínaš, pozriem, ale myslím si, že už nebude a o Nuxe mi ani nehovor - ešte som ho nemala, no na milión percent si ho čoskoro chcem kúpiť! A keďže si napísala, že je super, už nebudem vôbec dlho čakať :D Tiež ti ďakujem za tipy :)*

      Odstrániť
    2. oo nuxe, nuxe - vôbec nečakaj ;) - ani chviľku nebudeš ľutovať, je síce drahší, ale ako darček či odmena stojí za to - a radosť si treba robiť, za každých okolností :)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS