W7

12. júla 2015





Zdá sa vám to líčenie vyššie také oničom? Presne!! 

Je to sľúbené líčenie s paletkami W7 z TOHOTO článku a ak ste ho čítali, dobre viete, že sa mi ti dve paletky veľmi nepozdávali už vtedy. No a keďže odvtedy sa nič nezmenilo, neprinášam vám dobré správy a ani veľa fotiek, pretože to nie je potrebné. 
Dve fotky očí (ktoré tieňom dokonca ešte aj lahodia), aby som vám ukázala, že to líčenie nič moc, pretože o všetku farbu, ktorú môžete na očiach vidieť, sa postarali ceruzky na oči - keby som tie nepoužila, nebolo by sa už vôbec na čo pozerať. Tie tiene sú totiž podľa mňa absolútne nepoužiteľné, nevidieteľné, nedá sa s nimi vôbec pracovať, nedajú sa vrstviť, blendiť, nič. Keď som na štetec nabrala dostatočné množstvo najtmavšieho tieňa a dotkla sa ním viečka, ostala tam šmuha či bodka, ktorá sa už nedala nijako opraviť a rozmazať a keď som sa napriek tomu snažila pomocou rôznych štetcov, nakoniec to dopadlo tak, že na oku akoby ani nič nezostalo... No proste katastrofa a podľa mňa absolútny prepadák, o ktorom vám píšem preto, že som to po prvé sľúbila a po druhé, je to moja občianska povinnosť vás pred nimi varovať. Rovnako ako vás budem informovať, ak ich niekedy budem vedieť nejako použiť. Budem to totiž aspoň skúšať, pretože čo iné mi ostáva? Asi len darovať ich mladšej sestre na prvé pokusy...
No a potom dve fotky pier, aby ste videli môj zúfalý pokus o to, nasmerovať pozornosť niekam inam. Aspoň, že tie ceruzkové rúže Miss Sporty za niečo stoja, nie? :) 
Čo som sľúbila, som aj splnila, ukázala a napísala som vám, ako tie tiene za veľa nestoja a teraz idem robiť niečo, čo mi pomôže zabudnúť... a to isté radím aj vám.
Vaša Donny ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS