Tiež milujete levanduľu?

16. júla 2015

V tom prípade mám pre vás tip, ktorý vás na sto percent zaručene poteší. Ahojte a vitajte :) 
S produktami, o ktorých vám dneska napíšem, ste sa tu už stretli niekedy začiatkom minulého mesiaca v haule a ja som vám sľúbila, že bude recenzia, ktorá bola odvtedy celkom žiadaná a preto som veľmi rada, že vám ju môžem konečne priniesť. 


Chcela som si dať na testovaní naozaj záležať a preto vám ju píšem až keď už som oba produkty celkom spotrebovala, čo nebolo až tak ťažké, pretože ubúdali celkom rýchlo, čo je celkom škoda, no človek s tým veľa nenarobí a nemám pocit, že by som nimi nejako plytvala.
Oba som kúpila na e-shope bionatural.sk, kde som na peeling (250g) zaplatila 7,99€ a za telové suflé (125ml) 7€. Nekupovala som si ich vyslovene preto, že sú bio a prírodné ale pomohlo to, pretože som niečo také chcela vyskúšať - nie je to u mňa ale nevyhnutnosť a vy to viete :) Zaujalo ma na nich tiež aj to, že okrem iného tiež blahodárne pôsobia proti rôznym kožným chorobám a tiež som nevedela odolať tomu, že sú levanduľové a krásne zabalené - v sklenených nádobkách s kovovými uzávermi a chutnou mašličkou a myslím si, že by mohli byť celkom pekným darčekom, čo vy na to?
Na oboch sa mi veľmi páči ich krásna a autentická vôňa, ktorá na pokožke dlho vydrží a navyše sa rozplýva aj do priestoru, takže ju nejaký čas môžete cítiť aj v kúpeľni či izbe.



Okrem krásnych obalov a vône si ma získali celkovo svojou nevšednosťou ako dvojica i každý jednotlivo.
Peeling napríklad tým, že okrem soli v oleji sa v nádobke nachádzali aj usušené levanduľové kvety, ktoré síce samy o sebe nemali žiaden účinok či špeciálnu funkciu, no bolo to veľmi pekné a produktu to dodávalo to "niečo navyše" vďaka čomu vás zaujme.
Jeho funkčnosť bola bezpochyby vynikajúca a pokožka bola po ňom naozaj jemná a obrúsená a vďaka oleju už nebolo potrebné ju ďalej hydratovať, no keďže je to soľný peeling, treba si dávať pozor aj na najdrobnejšie ranky, v ktorých vie poriadne štípať. Keďže je olejový, je nutné sa potom v sprche pohybovať opatrne a hneď ju poriadne umyť, aby nedošlo k nejakým nehodám. Avšak čo je nutné dodať - nie je to sprchový peeling, takže je vhodné pred jeho použitím umyť pokožku sprchovým gélom, ja som SG niekedy používala až po peelingu. On síce obrúsi odumreté čiastočky kože, no predsa len neodstráni všetky nečistoty a pot usadené na pokožke a tie ak tam zostanú, olej ich v podstate len "zakonzervuje" na pokožke, ktorá síce bude obrúsená a zjemnená, no nie čistá.




A čo sa týka suflé, to bolo pre mňa veľkým prekvapením, pretože som si o ňom na e-shope neprečítala jednu celkom zásadnú informáciu - ono má síce úžasne jemnú a penovú konzistenciu, no táto sa pri pôsobení tepla pokožky mení na olejovú, čo je podľa mňa celkom zaujímavé a vlastne aj príjemné, pretože ja mám telové oleje veľmi rada. Jeho hydratačné schopnosti boli priam úžasné, no mal jednu chybičku, ktorá mne teraz v lete dosť prekážala - extrémne pomalé vstrebávanie. Cez zimu by to až taký problém nebol, no v týchto horúčavách, keď má človek problém vysporiadať sa sám so sebou má ešte čakať hodinu, kým sa mu vstrebe olej do pokožky? To naozaj nie... Takže kvôli tomuto by som radila ho skúsiť až v chladnejšom období...



Môj záver k týmto produktom by bol asi taký, že som rada, že som ich skúsila, že viem, o čo sa jedná, nie sú najhoršie, no majú určite svoje nevýhody, ktoré by niekomu mohli prekážať viac, než by mu priniesli radosti ich dobré vlastnosti. Ja sama si nie som celkom istá, či by som ešte niekedy chcela mať produkty doma (či už tieto levanduľové alebo iné z ponuky Soaphorie), ale to ukáže až čas, či mi nezačnú napríklad cez zimu chýbať. Čo sa týka odporúčania, je na každom aby zvážil ich výhody a nevýhody a sám sa rozhodol, tentokrkát vám v tomto smere viac nepomôžem, pretože sama neviem.
Vaša Donny ♥

2 komentáre:

  1. Tešila som sa na tvoju recezniu :-) Ja, ako som ti skôr písala, som komplet vymenila kozmetiku drogérkovú za prírodnú (okrem dekoratívky) a som maximálne spokojná.... tiež mám doma také telové maslo, ale od iného výrobcu (začínam si ju vyrábať aj ja sama) a tiež je trošku mastnejšie a v lete sa pomalšie vstrebáva, ale nevadí my to... moje nohy si vyžadujú extra dávku mastnoty :-) Minule som sa natrela drogérkovým telovým mliekom, ale už to nebolo ono, vadil mi ten divný pocit, alebo čo to bolo.... dokonca, keď použijem sprcháč namiesto prírodného mydla, tak mám pocit, ako by mi na pokožke ostal po sprchovaní taký umelý film... no neviem, možno to je iba môj pocit, možno som až veeeľmi očarená prírodnou kozmetikou... ale mne vyhovuje, som maximáálne spokojná :-)

    Rada by som ti v budúcnosti poslala niečo na testovanie, ak by si chcela :-)

    Prajem krásny slnečný dník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drahá Martinka, som rada a dúfam, že nie si sklamaná neurčitým výsledkom testovania. Áno, pamätám si, že si mi písala o tejto tvojej kozmetickej zmene a som rada, že si našla to, čo ti najviac vyhovuje :)
    Netvrdím, že by som nerada vyskúšala niečo, čo by si mi odporučila, to práve naopak! No nemala by si si robiť škodu. (Ak by si na tom ale trvala, môžeš ma kontaktovať mailom a niečo dohodneme ;))
    Krásny dník aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS