Summertime

6. júla 2015

Krásny pondelok!
Je síce pravda, že pre mňa sa leto = voľno = prázdniny začali už skôr a to v deň, kedy som úspešne absolvovala poslednú skúšku a veľmi som sa tešila, ako sa budem čľapkať v bazéne, no od toho dňa mi počasie veru neprialo (čo ale zase na druhej strane veľmi dobre padlo našej záhradke). Možno to ale bolo dobre, pretože ešte o to viac si teraz vážim, keď vykukne slniečko a vonku je krásne, ako to bolo prednedávnom. Takže som mohla vytiahnuť foťák, psa a ísť sa vytešiť do našej mini záhradky. Popritom som zároveň ale premýšľala, čo pre mňa vlastne znamená leto a rozhodla som sa, že vám to skúsim graficky znázorniť. Takže pre mňa leto okrem iného znamená tiež:

Modrú oblohu, na ktorú sa môžem dívať aj niekoľko hodín, pretože ma to len tak neomrzí





Teplý, no osviežujúci vetrík, ktorý z obyčajnej veci vyčaruje niečo neobyčajné



Všade veľa farieb


Kvitnúcu levanduľu


Včielky (ktoré sa fakt ťažko fotia)


 Zrejúce paradajky, hrozno a iné dobroty


A hlavne pohodu, klídek a lehárko... pokojne aj v šalátovom záhone ;)


Samozrejme, tiež sa mi vybaví more a dovolenka a plavky a opaľovanie a spálenie a boľavý chrbát a bazén a výlety a grilovačky a... a čo napadne vám pri slove leto? Určite mi to napíšte dolu do komentárov a nech je to čokoľvek, užívajte si to naplno!
Vaša Donny ♥

10 komentárov:

  1. Haha pesko je zlatý.. :D Ja mám rada leto kvôli voľnu a tak, ale neznáááááášam teplo -.-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odkážem mu :D To ti verím... mne teplo nevadí, mám ho rada, no neznášam také tie horúčavy, kedy je ti ťažko aj dýchať a vzduch sa vôbec nehýbe :/

      Odstrániť
  2. při slově léto se mi vyaví hlavně jedna věc - žádná škola! miluju relaxování u bazénu a výlety s kamarády, hlavně jak mám na všechno víc času, tak můžu udělat věci, který přes školní rok nestíhám. no a teplo, krásné počasí, prázdniny a hlavně spousta zmrzliny jsou na létě nejdůležitější :D :) ta poslední fotka je úplně skvělá, pejsek je úžasný jak se usmívá :))
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je veru pravda, to všetko je na lete tiež veľmi krásne :) Ďakujem pekne za komentár :) ♥

      Odstrániť
  3. Leto?? Tak mne sa vybaví slniečko a voda, šaty a plavky, zmrzlina a melón, opekačky a výlety :-)
    A zbožňujem levanduľu!!! Musím si kúpiť takú črepníkovú... :-)
    Hafan je zlatučký :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) samé krásne veci. A tvoje rozhodnutie o kúpe črepníkovej levandule plne podporujem :D

      Odstrániť
  4. Krásné fotky, s tou oblohou úplně souhlasím, taky bych na ní mohla koukat v létě pořád :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Je to naozaj krásne :)

      Odstrániť
  5. Jéé, tak to se opravdu povedlo, ty fotky jsou boží ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS