O starosť menej...

21. júla 2015

Ahojte, dievčatá!
Stavím sa s vami o čo len chcete, že tiež začínate mať toho neznesiteľného tepla plné zuby a prijali by ste ochladenie o pár (či viac) stupňov, je to tak? Ja osobne by som privítala ochladenie pokojne aj o desať stupňov, nie som totiž veľký fanúšik horúčav. Na dovolenke niekde na juhu áno, teplé a slnečné počasie tiež áno, no neznesiteľné horúčavy a dusno, ktoré sa prehánkami raz za dva týždne ešte zhoršuje - to vážne nie. Vlastne mojím najobľúbenejším obdobím je slnečná jeseň so zopár daždivými dňami... No, ale späť k súčasnému stavu počasia!
Čo nás v týchto dňoch trápi najviac? Že je nám teplo, ťažko sa nám dýcha, hýbe i celkovo existuje, do ničoho sa nám nechce, fučíme a sme spotení... Viem, že je to pre nás vlastne dobré, pretože telo sa potením ochladzuje, takže sa mu v tom ani nesnažím nejako brániť a nepoužívam žiadne antiperspiranty, len deodoranty, pretože som dospela k záveru, že ak by som sa snažila môjmu telu antiperspirantom zablokovať potné žľazy na najfrekventovanejšom mieste, mohlo by mi byť ešte teplejšie. Tento názor nemám, samozrejme, nijako vedecky podložený, je to len môj odhad. Preto je v tomto období jediné, čo používam, vyslovene deodorant, od ktorého ale vyžadujem naozaj zodpovedné eliminovanie prípadného zápachu, ktorý, povedzme si otvorene, k tomu, bohužiaľ, patrí. Preto som veľmi veľmi rada, že som siahla po tých od Balea, pretože sú naozaj skvelé! A musia byť, keď sa mi jeden dievčatá rozhodli poslať na testovanie. 


Síce som ich predbehla (a vy to viete, pretože ste v posledných spotrebovaných videli malinový) a stihla som si ich zamilovať už s predstihom. No po tom, čo sa mi do rúk dostal ich výber, deodorant Active, som si musela kúpiť ešte ružové pomelo a limetku. Prečo? Pretože úžasne voňajú a veľmi dlho tá vôňa vydrží, takže sa nemusím strachovať. Počas chladnejších dní dokonca udržia podpazušie úplne suché a počas teplôt 38°C a viac potenie nezastavia a pre istotu aplikáciu počas dňa viackrát opakujem, ale zaručia, že sa nedostanem do žiadnej nepríjemnej situácie. Takže mám o starosť menej... ;)




Používate počas leta radšej antiperspiranty alebo deodoranty? Skúšali ste tie od Balea? Napíšte :) 
Vaša Donny ♥

10 komentárov:

  1. Ja používam deodoranty :) Ale tieto od Balei som ešte nemala :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak treba skúsiť, za tú cenu je to veľmi fajn záležitosť :)

      Odstrániť
  2. Kuličkové antiperspiranty moc ráda nemám, ale tyhle nevypadají špatně.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zasa v poslednom čase začali vyhovovať zo všetkých najviac :)

      Odstrániť
  3. Tak ty jsem ještě neviděla, pokud na ně narazím, tak neodolám a budu brát všechny tři, už jen kvůli těm vůním:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno... a to ich je oveľa viac variantov, ako tieto tri :D ;)

      Odstrániť
  4. já tedy dávám přednost deodorantům, nejraději mám od Nivey. od Baley jsem deáče ani antiperspiranty zatím nezkoušela, ale tyhle vypadají docela šikovně, hlavně kvůli velikosti :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým súhlasím, sú veľmi skladné a v kabelke nezaberajú prakticky žiadne miesto :)

      Odstrániť
  5. Donny som na tom podobne, tiež nemusím extrémne teplá, tak max do 25 stupňov nech je príjemne. Mne sa zatiaľ osvedčil len sprej od Rexony aj to len v jednej parfemácii, ale tiež nezabraňuje poteniu ale aspoň sa mi pri ňom nestáva to že pach potu sa mieša s vôňou deodorantu a je to ešte horšie ako keby som si nič nedala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že mám parťáčku :) Och, to ja spreje vôbec, mne to akosi vadí a vždy sa toho nadýcham :/

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS