Nedávno som sa rozhodla, že...

23. júla 2015

♥... každý deň spravím 20 opakovaní všetkých jednoduchých cvikov, ktoré poznám, pretože každý musí niekde začať. A verím, že toto určite nebude moja konečná stanica ale len určitý odpich, pretože toho všetkého mám už vážne dosť a rozčúlenie u mňa býva najlepším štartérom čohokoľvek.
♥... si vybudujem pravidelný pitný režim i režim stravovania, pretože mi tento druh rádu v živote veľmi chýba. A tiež by som chcela dodržiavať Five a Day.
♥... cez toto leto prečítam všetky fitnes & lifestyle časopisy, čo sa mi doma nakopili a ešte som ich nestihla prečítať (a poviem vám, že ich je teda poriadna kopa).
♥... tiež prečítam Jarmark marnosti, ktorý mám doma už vyše roka a stále nič. A pritom film naozaj milujem.
♥... zvýšim starostlivosť o nechty a zapracujem na zvládaní stresu, pretože sa u mňa objavili Beauove čiary a nie je to vôbec pekné a spôsobuje to okrem iných faktorov práve stres, ktorého mám viac, než dosť.
♥... si už nebudem farbiť vlasy a nechám si odrásť svoju farbu - snáď v sebe nájdem dostatok trpezlivosti a sebazaprenia to vydržať. A tiež by som si ich veľmi rada dala dokopy, takže sa budem musieť zamyslieť nad mojou vlasovou starostlivosťou a tiež s tým niečo urobím.
♥... nebudem nakupovať! Len to, čo budem naozaj potrebovať a našetrím si peniažky na nové Zoeva štetce a Philips Visa Pure. Dávam si čas do konca tohto roka, no úprimne, bola by som viac ako rada, keby mi to vyšlo skôr :) 
♥... do konca augusta zredukujem svoje kozmetické zásoby čo najviac to bude možné. Viem, že to opakujem stále dokola, no predsa len, pri takom množstve je to naozaj beh na dlhé trate, keďže čokoľvek sa ťažko míňa napríklad behom jedného týždňa... 
♥... naučím sa variť aspoň 20 nových receptov a vyskúšam aj tie ultra super zdravé. Mám na to akurát vek, čas, chuť, náladu a snáď to ocenia aj doma.
♥... cez leto stihnem pozrieť všetky diely Gilmore Girls, pretože mám pocit, že tie posledné som nikdy nevidela tak nejako súvislo a všetky.
♥... zapracujem na fotografiách nechtov a líčenia, pretože s nimi už dlho nie som spokojná a fakt ma to štve :/
♥... budem častejšie vyzývať sama seba, pretože verím, že ten pocit, keď to dokážem, aj keď je to len hlúposť a maličkosť, je naozaj úžasný!


4 komentáre:

  1. Super výzvy :) Budem držať palce :) A s tou farbou na vlasy sme na tom rovnako :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) V tom prípade tiež prajem veľa šťastia a trpezlivosti :)

      Odstrániť
  2. Perfektné výzvy :-)
    Moje sú také:
    1. neprestanem chodiť na Jumping (chodím už 1,5 mesiaca, aj keď nie vždy sa mi chce :-) ) kým
    si nedám dokopy postavu

    2. nechám si poriadne dorásť vlasy a potom zájdem ku kaderníčke na nejakú kúru a nový strih (od októbra som sa nebola dať strihať, aj keď už ma to tam ťahá... ), lebo už chcem iný účes

    3. musím sa pravidelne stravovať, aj keď v tomto teple mi nie veľmi chutí jesť

    4. budem sa viac usmievať a nezapodievať sa nejakými zbytočnými konfliktami a hádkami.... proste keď ma niečo naserie, napočítam do 10, potom zhlboka nadýchnem, usmejem a nebudem to riešiť :-)

    5. kúpim si konečne črepnikovú levanduľu!!! aspoň 3!

    6. kúpim si nejaké dočasné úložné boxy na kúpeľne, kým ju neprerobíme

    7. a viac sa budem starať o svoje nechty, v poslednom čase ich zanedbávam

    Tak to sú moje výzvy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú veľmi pekné výzvy :) Držím silno palce, aby ti to všetko vyšlo :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS