Mascara Collection N°2

10. júla 2015

Ahojky, kočky! :) 
Tak som sa dneska prepracovala k tomu, aby som pre vás napísala pokračovanie maskarového špeciálu a ukončila tým túto minisériu štyroch článkov o konkrétnych produktoch mojej zbierky z kategórie pleť a oči (fúha, že aké súvetie). Keď som si chystala fotky, ktoré som spravila a vytvárala koláže a podobne, tak som si tak nejako všimla, ž v dnešnej časti to bude to lepšie, čo mám doma, alebo inak povedané, tie maskary, ktoré používam najčastejšie (a väčšina z nich vytvára podobný finálny efekt) a opäť toto delenie nastalo bez toho, aby som to robila cielene, neplánovala som ho a takto nejako mi to vyšlo, podobne ako s tými makeupmi minule. Nerozumiem tomu, neviem, prečo to tak je, no očividne ma moje podvedomie vedie, kadiaľ chodím (a teraz neviem, či je to OK alebo naopak). Nuž ale keďže je to teda tak, že tieto mám radšej ako tie z minula, obávam sa, že popisok ku každej bude naozaj krátky a stručný, čo si myslím, že vám prekážať nebude (alebo?), no posnažím sa zachytiť všetko podstatné.




7) MAYBELLINE - THE COLOSSAL VOLUM´ EXPRESS
Moja prvá Colossal maskara a maskara od Maybelline vôbec - prvý krát som ju dostala a zamilovala si, ďalšiu som si kúpila, pretože sa mi prvá páčila a môže sa stať, že do nej pôjdem znovu, pretože sa mi veľmi páči, ako je jednoduchá, má kefku, ktorá mi naprosto vyhovuje a na mihalniciach vytvára krásny a prirodzený efekt, bez zbytočného lepenia, žmolkovania, opadávania a tak vôbec. Viem, že ju veľa žien nemá rado pretože "s mihalnicami nič nespraví", no mne vyhovuje a rada ju požívam minimálne ako základ pre "moje mihalnice".
♥♥♥♥♥/5



8) MAYBELLINE - THE ONE BY ONE VOLUM´ EXPRESS
Druhý pokus, kedy som chcela skúsiť niečo trošku iné s dúfaním, že to bude rovnako dobré. Dopadlo to tak, že je to ešte lepšie a neviem si ju vynachváliť. Mihalnice sú s ňou naozaj, naozaj krásne a navyše ma naučila mať rada aj silikónové kefky, ktoré som predtým vyslovene neznášala.
♥♥♥♥♥/5



9) MAYBELLINE - THE ROCKET VOLUM´ EXPRESS
A do tretice všetko dobré? Celkom pravdivo skôr nie, pretože predchádzajúca sa predčí ťažko, no táto tiež nie je zlá. A zdá sa vám na fotke málo čierna? Je to preto, že je hnedá - chcela som totiž niečo, čo na očiach nie je tak tvrdé, keď sa budem snažiť o maximálne natural makeup look, ku ktorému som sa veľmi ešte nedostala, no prirodzené líčenie sa u mňa vyskytuje často a táto je teda skvelým pomocníkom :)
♥♥♥♥♥/5



10) YVES ROCHER - SEXY PULP
Jedna z úplne najlepších, aké som vôbec kedy mala. A mám ju už strašne dlho, čo je vidno na obale, no kým nie je vyschnutá a nerobí problémy, nemám v pláne ju vyhodiť, ibaže by som si zasa spravila výletík a zašla si ju do BA kúpiť. Najčastejšie ju teda používam ako druhú vrstvu pri tvorení "mojich mihalníc".
♥♥♥♥♥/5



11) ALVERDE - ALL IN ONE
Moja prvá od Alvede a budem rada, keď nie posledná, no mám z nej zmiešané pocity. Na jednej strane, niekedy vie spraviť naozaj krásne mihalnice, inokedy ich zasa pozlepuje, niekdy je na očiach v pohode, inokedy zasa začne štípať. Okrem toho sa často rozmazáva a drobí... Najskôr skúsim ešte nejakú, aby som sa vedela lepšie utriediť.
♥♥♥♥/5



12) BOURJOIS - VOLUME GLAMOUR
Táto, ktorú vidíte na fotke, je moja asi piata či koľká, no rozhodla som sa, že ďalší krát si ju už nekúpim a skúsim inú. Kedysi som ju totiž považovala za úplne naj naj a netvrdím, že je zlá, no nie je až tak úžasná, že by som potrebovala šiestu.
♥♥♥/5



13) RIMMEL - WONDER´FULL
A nakoniec jedna od Rimmelu. Na to, že väčšinu ich produktov doslova nemám rada, tejto som neodolala a nie som sklamaná. Náhodou musím povedať, že ako mi žiadna Rimmel špirála nesedí, túto som si obľúbila, no aj tak nemám potrebu sa hrnúť do ostatných výrobkov.
♥♥♥♥♥/5



Tak a to je všetko, dúfam, že sa vám tento i minulý článok páčili a budem rada, keď mi napíšete, či ste niektorú skúšali a aký je na ňu váš názor :)
Vaša Donny ♥

8 komentárov:

  1. Tá Yves Rocher je skvelá skúšala som ju a hodlám si ju kúpiť znova, pretože robí krásne objemné riasy, Je síce drahšia stojí nejakých 15 EUR ja som ju mala zadarmo ako darček k nákupu, no podľa mňa stojí za tie peniaze. Ja som spokojná aj s Rimmel Scandaleyes, ale posledná nebola nič moc tá červená tak som siahla po všade vychválených riasenkách Maybelline a mám tuším tú One by One a je tiež skvelá, nie až tak ako Yves Rocher ale dosť dobrá. V dvoch vrstvách však vie riasy zlepiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rovnako som ju aj ja dostala ako darček a presne tak isto si myslím, že za tú cenu určite stojí :) A One by One si dávam zásadne len v jednej práve kvôli zlepovaniu ;)

      Odstrániť
  2. Tiež z Maybelliniek mám najradšej One by one a robí mi najkrajšie mihalnice z týchto troch. Plusom je tiež že je fakt čierna a pekne zvýrazní.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta řasenka od YVES ROCHER - SEXY PULP mě hodně zaujala, mám ráda takové kartáčky :-)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/must-havecerven.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, už zostáva len osobná skúsenosť ;)

      Odstrániť
  4. Alverde sa mi páči asi najviac, ale aj Maybelline riasenky ma veľmi milo prekvapili :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS