Mascara Collection N°1

3. júla 2015

Ahojky, babulky :)
Idem plniť ďalší sľub! Ešte z TOHOTO článku, kedy som vám sľúbila článok o makeupoch a okrem neho aj o špirálach, tak teda nech sa páči. Akurát, rovnako ako s tým o makeupoch, aj teraz sa vyskytlo zopár drobných nepríjemností - opäť musím článok deliť na dva, pretože-veď-uvidíte, okrem toho, až pri upravovaní fotiek som si všimla, že veľa z nich akosi neodzrkadľuje realitu, čo ma veľmi, veľmi mrzí, ale ja to skúsim nejako slovne napraviť, hlavne, aby ste o tom teda vedeli a nemysleli si, že naschvál kecám, tak vám to teraz píšem. A rovnako ako minule sa pri niektorých dočítate, že ich už nemám a ja vám to opäť ako minule skúsim vysvetliť ;) Tak poďme na to!



1) MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT 24H 
Ak si ju viete spojiť, tak áno, je to tá z posledných Empties a skončila tam preto, že aj keď nebola vyschnutá, mala som ju doma už asi tri roky a to je na špirálu fakt veľa. Naozaj nedodržiavam odporúčaných šesť či deväť mesiacov, ale toto bolo už fakt moc na to, že som ju takmer vôbec nepoužívala. A prečo? Nevyhovovala mi kefka, štetiny, konzistencia ani výsledný efekt, pri ktorom som sa musela fakt veľmi snažiť, aby som nemala miesto pekných a hustých mihalníc jednu veľkú. Navyše sa hrozne zle odličovala aj dvojfázovým odličovačom a proste celkovo som rada, že som si ju nekupovala v plnej cene, ale v nejakej 50-percentnej zľave, pretože by ma tých takmer 20€ fakt mrzelo.
-/5



2) MISS SPORTY LASH MILLIONAIRE
Ako špirály MS priam neznášam, túto som si obľúbila a je to zrovna prípad, o ktorom som písala v úvode, že fotka nezychytáva skutočnosť, pretože v realite robí naozaj krásne mihalnice. Síce trochu zlepuje, to hej ale nie tak, ako nižšie na foto, to naozaj neviem, čo som robila, pretože takto zlé, by som to normálne neodfotila a mrzí ma to. Každopádne ju mám rada, pretože pekne predĺži a zvýrazní sýtou čiernou. Nie je to, samozrejme, žiaden zázrak a bohatý vejár rias od nej nečakajte, no to, čo je nižšie, je naozaj zrada techniky. A ja vám sľubujem, že spravím novú fotku, aby ste to mohli vidieť. 
♥♥♥♥/5 → -1 za tú fotku, aj keď za to asi nemôže.



3) MISS SPORTY STUDIO LASH 3D VOLUMYTHIC
Táto zasa na rozdiel od predchádzajúcej je naozaj zlá. Kúpila som si ju kvôli viacerým pozitívnym recenziám, nich radosť nezdieľam. Totiž táto zlepuje naozaj dosť. Respektíve zlepovala. A rovnako ako pri Max Factor som sa vždy musela snažiť, aby bol výsledok ako tak obstojný aspoň na jednom oku. No a keďže som nechcela, aby mi zbytočne zaberala miesto, išla bývať k iným dobrým ľuďom. Zase ale uznávam, že kefka nebola najhoršia a celkom nerozumiem, prečo to s ňou dopadalo tak zle, ked...
♥♥/5



4) GOSH PROVOCATEUR CATCHY EYES
...napríklad s touto, ktorá má rovnakú kefku, to ide tak krásne. Naozaj pekný a celkom prirodzený vzhľad mihalníc bez zlepovania (teraz už prestávam aj ja sama sebe veriť slová, ktoré som písala pri druhej špirále). Viac ani dodať nemôžem, veď čoby aj? 
♥♥♥♥♥/5



5) ESSENCE LASH PRINCESS
Netvrdím, že je zlá ale nemôžem ani povedať, že by bola dobrá, pretože celkom obstojné mihalnice spravila, až keď som z nej otrela všetku prebytočnú farbu a to bola komplikácia, o ktorú som veru nestála, preto som milú princeznú zamkla do veže, kde ju nájde len ten, komu naozaj sadne.
♥♥♥/5



6) DERMACOL IMPERIAL LONG LASH
Už sa nevyrába a už ju nemám, opäť som sa ňou rozlúčila v posledných Empties. Toto je hádam jediná špirála, pri ktorej to funguje tak, že je super nová a neskôr už nie veľmi použiteľná. Robila ale pekné prirodzené mihalnice bez zlepovania a toto bolo moje druhé balenie, no som aj rada, že sa už nerobí, pretože byť všetko to dobré, vyschla vždy až príliš skoro, niekedy tuším ešte pred otvorením.
♥♥♥/5



Tak dnes odo mňa všetko, za tú dvojku sa ešte raz ospravedlňujem ale novej fotky sa určite dočkáte :) A chcem ešte dodať, že to, že nesedia niektoré mne a že sa mi nepáčia, neznamená, že u vás to bude rovnako. Ja, keďže mám mihlanice celkom dlhé, husté a zatočené od prírody, pozerám sa na tie špirály predsa len inak ako niekto s krátkymi a rovnými. 
No a teda, ako minule sa s vami rozlúčim s tým, že pokračovanie nabudúce
Vaša Donny ♥

10 komentárov:

  1. Za mňa Gosh Catchy eyes provocateur úplne najviac mi zatiaľ sadla :D Aj cenu ma cca ako drogérkové takže ja sa k tej pravdepodobne vrátim keď miniem to čo teraz mám (čo sú našťastie len dve riasenky :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super :) To ja som už dlho nezažila - mať len dve :D

      Odstrániť
  2. tá od Goshu ma riadne zaujala! inak som z týchto ešte žiadnu neskúšala :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je fajn, som rada, určite ju vyskúšaj, dúfam, že budeš tiež spokojná :)

      Odstrániť
  3. Super článok :)) Tá Gosh vyzerá najlepšie :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne! :) Z týchto aj najlepší je :)

      Odstrániť
  4. Já mám teď od Essence oblíbenou The lash curler, ale chystám se konečně vyzkoušet i nějakou od Maybelline, které jsou mezi blogerkami docela oblíbené, asi Colossalku nebo Rocketku :-) Jsem zvědavá na druhou část, co o těchhle řasenkách řekneš ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V druhej časti si o nich určite pár slov prečítať budeš môcť :) A čo sa týka Essence, popravde by som ešte nejakú rada skúsila, aby som mala prehľad, no veľmi sa mi do toho momentálne neche...

      Odstrániť
  5. Ty máš ale krásne mihalnice :-) Na tie moje mi zatiaľ sadla len Max factor 2000 calorie..... moje mihalnice sú čierne a dlhé, ale strašne tvrdé a nie každá maskara mi ich tak krásne vytočí bez lepenia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo, ďakujem ti, Martinka :*
      Tak tomu rozumiem, to určite nie je veľmi potešujúce, však? Ale verím tomu, že sú aj tak krásne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS