Líčenie s Iconic 3

26. júla 2015

Ahoj, ahoj! :) 
Po nejakom čase som sa opäť rozhodla pre líčenie a tentokrát to bude líčenie s paletkou Iconic 3 od Makeup Revolution. Túto paletku, odkedy som si ju kúpila, používam naozaj veľmi rada nielen kvôli jej veľmi super zloženiu na každú príležitosť ale tiež preto, že okrem lesklých tieňov obsahuje aj matné (nie veľa, ale sú tam), svetlé i tmavé tiene, dobre sa kombinuje vrámci "seba samej" aj s inými paletkami a značkami, s tieňmi sa veľmi dobre pracuje, dajú sa tieňovať, blendiť, vrstviť a s bázou vedia na viečku vydržať pomerne dlho. Je pravda, že teraz v lete ich výdrž nie je úplne 100%, pevne verím, že keď sa ochladí bude to lepšie nielen pre nás všetkých ale i pre výdrž akéhokoľvek líčenia.



Keď som s líčením začínala, najprv som na pleť celej tváre použila BB Skin Dream od Oriflame, ktorý som zafixovala čipkovým púdrom od Dermacolu. Obočie som vykreslila mojou najobľúbenejšou ceruzkou od Catrice, na celé očné viečko som potom naniesla podkladovú bázu od Avonu. Ďalším krokom boli tiene, pričom som z paletky použila tie vyznačené na fotke nižšie srdiečkami. Začínala som najtmavšími, ktoré som potom korigovala a jemne zosvetľovala najsvetlejšími. Ako posledné som použila najtrblietavejšie (a moje najmilovaniejšie) na viečko, pričom svetlejší šiel na dve tretiny a tmavší na jednu. Nasledovala už len linka, ktorú som vytvorila pomocou ceruzky a paletky od Bourjois. Posledným krokom, čo sa týka očí bola špirála od Catrice, o ktorej ste si mohli prečítať nedávno. Na záver už len korektor pod oči, trochu bronzeru, balzam a lesk na pery a hotovo!




Tak, čo poviete? Páči, nepáči? Určite som zvedavá na vaše názory!
Vaša Donny ♥

8 komentárov:

  1. Veľmi pekné :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení, moc ti sluší :-) Já jsem ráda, když si zvládnu na víčko zkombinovat z paletky alespoň dvě barvy, aby to nevypadalo hrozně, jsem v tomhle ohledu pořád moc nešikovná :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi :) Poviem ti, že som na tom občas veľmi podobne a pred časom to bolo úplne tak :D Určite sa snažím ale zlepšovať a tiež vo fotkách líčenia, tie ma hnevajú...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS