Last Month -002- // new in edition

30. júla 2015

Minulý mesiac bol skutočne zaujímavý. Dnes je všetko úplne iné, než bolo na začiatku júla a celý mesiac bol najmä o nových veciach, miestach, ľuďoch a skúsenostiach. Aby som povedala pravdu, fotila som najmä nové veci, tak mi to prepáčte a prosím vás, neberte to tak, že sa chcem vychvaľovať alebo niečo - chcem sa podeliť, aspoň o malú trošku, aspoň o niečo.

Totiž, tento mesiac som veľa nakupovala na Aliexpresse...










Dostala som dva prstene, jeden od priateľovej mamky a druhý od sestry, ktorá mi tiež dala krásne klipy na papier :) 




Od mamky som dostala harmonizujúcu sviečku, ktorá je naozaj krásna, to musíte uznať, no jej účinky som zatiaľ nepostrehla :P A tiež veľmi krásne pyžamo :) 



Od DM drogérie som dostala poukaz na výrobky ich vlastných značiek a rozhodla som sa ho utratiť za strojček na elektrickú pedikúru. Ak by ste chceli recenziu, určite napíšte :) 


Splnila som si sen a kúpila som si elektrickú čistiacu kefku na tvár Remington...


A druhý sníček mi splnili Natali a Zdenko zo želiania.sk, ktorých som veľmi rada konečne osobne spoznala a ktorí mi darovala epilátor s wishlistu, o ktorom sa určite dočítate.


A okrem toho všetkého som sa snažila vychutnať si každú chvíľku doma, pretože som vedela, že čoskoro sa na dobu neurčitú s priateľom presťahujem do Bratislavy. Tak sa aj stalo, sme tu možno na tri mesiace, možno na šesť, rok či päť rokov, kto vie? 



Toľko môj júl. Ako som písala na začiatku - veľa nových vecí, ľudí, miest i skúseností. Veľmi zvláštny a zaujímavý mesiac. S niektorými vecami som sa ešte stále nestihla vysporiadať. Uvidíme, čo prinesie august... :)

8 komentárov:

  1. Tiež som v júli dosť nakupovala na Ali :D ešte čakám na 4 balíčky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toľko ich tiež ešte čakám :D :P

      Odstrániť
  2. aww, ty čelenky do vlasů jsou úžasné! :) já trpělivě čekám na zlatá tetování a kryty na mobil :D
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) :*
      Super, snáď teda prídu čoskoro a v poriadku :)

      Odstrániť
  3. Krásné fotky, jsem zvědavá jak budeš spokojená s tím elektrickým čistícím kartáčkem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi :) Keď ho poriadne otestujem, určite bude recenzia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS