Lakové novinky od Yves Rocher

2. júla 2015


Krásny štvrtok všetkým! :)
Po včerajšom, značne náročnejšom, článku som sa pre dnešok rozhodla zvoliť niečo ľahké, letné, svieže, nové... a predstaviť vám novinky v radoch dekoratívnej kozmetiky Yves Rocher - nové laky na nechty! 
Priznávam, laky na nechty som od YR nikdy neskúšala, ale som rada, že som si počkala, pretože teraz si môžem vyberať z naozaj širokej škály štyridsiatich lakov na nechty! A poviem vám, určite je z čoho vyberať..! ;)



Ja sa musím priznať, že som rada, že som sa tejto "povinnosti" vyhla, pretože sama by som si určite nevybrala, iba ak všetky. Preto som rada, že mi dva prišli domov a jediné, čo som ja spravila bolo, že som sa do nich zamilovala. Nie, vážne!
Viete, totiž som vám písala už XXX krát, že mi na nechtoch žiaden lak nedokáže vydržať dlhšie ako deň, pretože mám nechty v zlom stave. No a tadáááá!!! S týmito nemám absolútne žiaden problém. Jednoducho nalakujem a nemusím ich každých päť minút kontrolovať, či držia - pretože oni držia, dokonca na mňa neobvykle dlho. 


Okrem toho - majú krásne farby a veľmi sa mi páčia oba, aj výrazný oranžový (56. Orange sanguine - 6€) a aj nude (01. Magnolia - 4,20€). Ich zloženie je obohatené o živicu a naopak neobsahuje ftaláty, formaldehyd, gáfor ani toluén. Majú výborný zaoblený štetček, ktorým sa lak skvelo nanáša a viete čo? Vyborne kryjú! Síce je pravda, že nude lak si pýta dve vrstvy, aby vynikol vo svojej plnej krásne, no ja som bola veľmi spokojná aj len s jednou a keďže mám nude lakov milión, verte mi, že viem, o čom hovorím, keď poviem, že toto je najkrajší nude lak, aký som stretla! ♥
A pýtate sa, prečo majú farebné laky každý iný vrchnáčik aj cenu? Je to preto, že ten strieborný je gélový :) A je to najlepšie, čo ma stretlo - výdrž je ešte o niečo lepšia, tiež tak aplikácia a sýtosť farby. 




A čo je to tretie na fotke? To je, prosím pekne urýchľovač schnutia laku ( 6,50€)! To sa priznám, že som sa ho spočiatku bála použiť, pretože som nevedela, ako ho použiť, po mojej jednej skúsenosti s podobným produktom som ani veľmi nechcela a navyše - tieto laky schnú rýchlo samy o sebe, takže som veľmi nemala dôvod, no nakoniec som to predsa len skúsila a bola som veľmi milo prekvapená. Neviem, či sa to má takto, no ja som sa po nalakovaní farebným lakom nechtu zľahka dotkla štetčekom urýchľovača a ako prvé som videla, že táto jedna kvapka sa krásne samovoľne rozplynula po celej ploche nechtu a lak po asi priatich - desiatich sekundách zaschol. Stačilo už len umyť ruky a hotovka, môžeme vyraziť. 


Tak čo, zaujali vás novinky? A to vám ešte prezradím, že v ponuke je napríklad aj lak s dymovým efektom, ošetrujúci olejíček, topcoat pre vysoký lesk, odlakovač so špongiou, peeling na nechty a mnoho ďalšieho :)  
Takže určite návštevu YR obchodíku neodkladajte... alebo vlastne ešte môžete, pretože vám čoskoro predstavím ďalšiu novinku a tú si tiež budete chcieť odniesť domov ;)
Vaša Donny ♥

6 komentárov:

  1. Krásne si ich nafotila! :) Majú naozaj prekrásne odtiene, ale čo ja viem, hoci je lepšie zloženie, prídu mi moc drahé.. :/ Aj keď ten nude by stál za to určite :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je pravda, že cena je vyššia, no myslím, že aj kvalita. Naozaj sú totiž jediné, ktoré mi na nechtoch vydržia dlhšie :)

      Odstrániť
    2. Tak mne na nechtoch našťastie vydrží aj lak za euro, tak mam výhodu ze nejak nemusím hľadať kvalitnejšie :)

      Odstrániť
    3. To máš naozaj šťastie! :) Ja mám s nechtami už niekoľko rokov problémy a nedrží mi skoro nič... a ak, tak maximálne ten deň, dva :(

      Odstrániť
  2. Tá nude magnolia je naozaj nádherná! Zdá sa mi, že tento odtieň mám aj ja doma ale ešte som ho neskúšala. Inak máš krásny tvar nechtov, brala by som aj ja taký. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Ja ju naprosto zbožňujem! ♥
      Ďakujem ti veľmi pekne! To som si pritom hovorila, že som si ich nejako zle vytvarovala, takže si ma teraz nesmierne potešila :) :*

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS