July DM Haul

5. júla 2015


Ahojte, kočky! :) 
Prajem vám všetkým krásnu nedeľu a vítam vás pri dnešnom článku. Minulý mesiac som vám myslím historicky prvý krát (a potom druhý) ukazovala moje kozmetické nákupy a mala som pocit, že sa vám tieto články celkom páčili a práve preto som sa rozhodla vám ukázať ďalšie, tentokrát z môjho úplne najobľúbenejšieho obchodu vôbec - z DMky ♥, kde som nedávno opäť nakupovala, no je to už pár dní (trošku viac ako pár), takže niektoré veci už mám poskúšané a preto vám rada napíšem aj čo si o nich zatiaľ myslím.


Mám taký pocit, že som si tam pôvodne šla len pre štipčeky a vatové tampóny, no viete ako - tam sa nedá ísť pre niečo a odísť len s tým, aspoň u mňa to tak nikdy nefunguje a preto som si domov odniesla okrem tých štipčekov a tampónov veľa ďalších krásnych vecí, ku ktorým som ako darček k nákupu dostala vzroku slipových vložiek Ria (vyššie na fotke), o tých vám ale písať nebudem, aj keď boli fajn.

Takže medzi prvými v mojom košíku skončili už spomínané vatové tampóniky Ebelin, ktoré používam veľmi rada a kupujem si často (1,29€), tiež trojbalenie po 25 kusov vlhčených odličovacích obrúskov opäť od Ebelin (2,09€), ktoré si myslím, že sú za tú cenu priamo luxusné, keď to tak poviem - používam ich klasicky pri líčení na rôzne stopy líčenia na rukách, pri swatchoch a tiež, keď prídem večer unavená a nemám energiu na absolvovanie mojej zložitej odličovacej procedúry. To sa držím hesla "aj polovičné odlíčenie lepšie ako žiadne". Takže toto fakt super a ak by som ich ešte niekedy našla takto balené, určite ich vezmem znovu.
Ďalším výrobkom v mojom košíku bolo balenie čaju Teekane Detox&Slim (1,99€), ktorým som si kúpila jednak zo zvedavosti, jednak kvôli prečisteniu organizmu, keďže je zložený zo žihľavy a zeleného čaju. Je naozaj výborný na chuť s lyžicou medu a čo sa týka toho prečistenia organizmu... Ak to chcete skúsiť, tak počas dní, kedy sa nikam veľmi nechystáte, pretože budete potrebovať permanentný prístup na toaletu. Ale som s ním spokojná a rada si ho kúpim znovu.


Ďalej to teda boli tie štipčeky, po ktoré som tiež pôvodne šla a kúpila som si dva druhy, pretože ich rada používam pri žehlení, natáčaní vlasov, pri všetkých možných úpravách alebo len tak na doma, keď neviem čo s vlasmi a keďže moje všetky zmizli/stratili sa/polámali sa, nutne som potrebovala nové a našla som ich opäť od Ebelin - pripadali mi za tú cenu celkom kvalitné a odolné, neskôr som zistila, že také naozaj sú, takže nie je o čom a keď niekedy nastane podobná situácia, viem, kde  znovu hľadať. Kúpila som si teda jedny väčšie, ktoré boli v balení dva za 2,99€ a menšie, ktoré boli v balení štyri za 2,89€.
A keď už som stála pri tých otočných stojanoch, kde majú všelijaké super veci, neodolala som a kúpila som si aj Ebelin štetec na makeup a korektor (6,49€). Je to akoby flat-top brush a musím povedať, že nie je najhorší, no na mňa celkom tvrdý. Používať sa ale určite dá, radšej s ním nanášam teda korektor ako makeup, no svoje využitie u mňa určite nájde a som rada, že som si ho kúpila. Potom neskôr som sa do DMky vrátila znova a kúpila som si ešte blending brush na tiene a s ním som teda veľmi spokojná - štetiny by síce mohli byť hustejšie, no dĺžkou sú podobné môjmu milovanému od Zoeva, takže som si na prácu s ním nemusela veľmi zvykať, aby som to tak povedala a ten teda používam naozaj veľmi rada, pretože spraví super službu. Mať teda hustejšie štetiny, bol by priam ideálny - aspoň pre mňa určite. Inak mám ale zálusk ešte na ďalšie ich štetce, ktoré si chcem kupovať postupne, tak potom niekedy v budúcnosti by som vám o nich možno napísala, čo vy na to? :) 




Zo "starostlivostnej" kozmetiky som si ďalej kúpila už len mini krémik v krásnej retro plechovke (1,39€), ktorý je teda malinový a krásne vonia, no ešte som ho nepoužila a ďalej to už bola len dekoratívka a aj to "len" laky na nechty - " " som použila preto, že tých lakov som si kúpila celkom osem a všetky od Essence. Ako som v DM Boxe našla ten jeden, musela som mať ďalšie (1,69€) a k nim teda aj base a top coat (2,69€ každý). Nebudem vám písať nič bližšie, pretože chystám článok, v ktorom síce nájdete len tieto laky, ktoré uvidíte teraz nižšie, no určite nebude posledný na túto tému... :) 





Tak to by bolo na dnes všetko, no rada by som sa od vás dozvedela, či ste niektoré z týchto vecí skúšali, používate pravidelne alebo by ste ich rady skúsili a čo pekné ste si v poslednom čase kúpili vy :) 
Vaša Donny ♥

11 komentárov:

  1. No som veľmi zvedavá potom na ten base coat a top coat od Essence :)
    Ten štetec na make-up a korektor mám tiež ale používam ho len na korektor pod očami :) na make-up mi nejak nefunguje :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už o nich chystám článok :)
      A ten štetec... podobne, ako som písala, s ním radšej nanášam korektor ako makeup :)

      Odstrániť
  2. Odličováky Ebelin mám veľmi rada, sú to najlepšie, čo som skúsila.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak po to trojbalenie obrúskov doslova pri najbližšej návšteve dmky utekám :D skvelé nákupy, retro krémik mám tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak držím palce, aby si ich našla :D Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Ten Balea krémik si musím zaobstarať, každý ho ospevuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pro balea krém jsem si dneska šla taky, ale bohužel už nebyly.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/tag-25-nahodnych-otazek.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, škoda :( verím, že ich čoskoro naskladnia :)

      Odstrániť
  6. Nedávno som sa pozerala na spomínaný štetec. Chcela som ho skôr na make-up, takže asi dobre, že som ho nekúpila. Čo sa týka retro krémov Balea, vcelku by ma zaujimalo, či obsah je rovnaký ako pri minuloročnej limitke, alebo inovovali aj ten. Ale to je asi skôr rečnícka otázka, lebo zrejme rok nebude nik skladovať obaly zo zložením :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to naozaj tak, na makeup by si s ním veľmi spokojná nebola.
      Čo sa týka krému, to ti bohužiaľ nepmôžem, keďže som vôbec ani nepostrehla, že by niečo také bolo aj minulý rok ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS