July DM Haul, vol. 2 / the mini edition

24. júla 2015

Ahojte, kočky, prajem vám krásny piatok!
Pre dnešný deň som sa rozhodla prispieť vám oddychovým článkom a čo je oddychovejšie ako nákupy? Pravdepodobne nič... Teda, iste mnoho vecí, no aj tak si myslím, že mnoho z nás pri nákupoch veľmi rado oddychuje, tak budem rada, keď budeme oddychovať spolu. Ja pri spomínaní na moje nákupy v DM-ke, ktoré som si pred časom opäť neodpustila a vy možno pri inšpirovaní sa na niektoré z vašich následujúcich nákupno-oddychových dní. A keďže je to už nejaký ten deň (či týždeň?), rada vám napíšem moje prvé dojmy - aspoň pri tom, čo som už skúsila :) 


Výnimočne som nešla nakupovať so žiadnym zámerom a preto v mojom košíku skončilo... čo to táram?! Samozrejme, že som mala zámer! Išla som si pre Balea masku na vlasy. A tú som teda aj zohnala za 1,99€. Obsahuje výťažky z rastlinky frangipani a perál, veľmi pekne vonia a na vlasy má priam skvelé účinky. S týmito maskami mám doteraz veľmi dobré skúsenosti, preto verím, že ani táto nebude z dlhodobého hľadiska výnimkou ;)
Keď som šla od vlasového regálu, padlo mi očko i na sprchové gély, kde som zahliadla sprchový gél Shining Kiwi od Balea za 0,99€. Má úžasnú vôňu, nádhernú a netradičnú farbu so shimmerom a funguje tak, ako má, čiže to bola veľmi výhodná kúpa. Preto som sa tam po pár dňoch zastavila aj pre malinový, ktorý je rovnako super!
V tom mi ale napadlo, že som už dlhšie rozmýšľala, že vyskúšam Balea holenie, pretože som chcela skúsiť niečo iné, ako Gillette a v inej cenovej kategórii, a čo iné by ste skúsili vy? Tak som si zobrala ako holiaci strojček (3,99€), tak i náhradné hlavice (5,99€) a hneď som pocítila zásadný rozdiel s Gillette - ten finančný a rozhodla som sa, že časom určite napíšem článok.
A keďže od holenia je logický posun k pleťovej kozmetike, tiež som sa rozhodla dlhšie neodolávať a prihodila som do košíka aj micelárnu vodu od Garnier (v akcii za 5,99€) pre mastnú pleť, po ktorej som pokukovala už od jej prvého dňa na pultoch. A po tých zopár použitiach som veľmi rada a nerozumiem, prečo mi to trvalo až tak dlho.


No a samozrejme by to nebola návšteva DM-ky, keby som sa nezastavila aj pri dekoratívke, kde som si vybrala jeden veľmi pekný naked rúž Essence v odtieni 01 wearing only a smile (2,49€), ktorý sa mi zdal veľmi pekný, až taký do biela a viem, že veľa ľuďom do vkusu skôr nespadá, no u mňa zabodoval.
Okrem neho som v stojane Catrice neodolala nude lakom (áno, mám mániu) z kolekcie Luxury Nudes a to 02 Fresh Love Affair s efektom Soft Matt a efektový nadlak 03 Way Too Beautiful (2,59€/každý). Oba sú veľmi pekné, no je veľká škoda, že mi na nechtoch nevydržali, ale teda bol to prvý pokus, takže nabudúce môže i nemusí byť lepšie.
A aby som povedala pravdu, toto sa mi zdalo stále málo, tak som prihodila ešte dve nevyhnutné drobnosti a to klasické sponky (1,49€) a gumičky(1,89€) do vlasov od Ebelin, pretože toho človek nemá nikdy dosť ;)




Toľko moje najposlednejšie drogériové nákupy :) Ak som vás niečim inšpirovala, budem len rada, dajte mi vedieť, či vás niečo zaujalo, či s niečim máte skúsenosť a čo si o tom myslíte - budem veľmi rada :)
Vaša Donny ♥

12 komentárov:

  1. Ahoj Donny. Vyskúšaj aj jednorázové holítka z Lidlu značky Cien, sú v jednom balení 4 a mne vydržia aj na niekoľko holení jedno a cena je tuším 2,69 :) Odvtedy čo ich mám vôbec nemávam krvavé nohy po holení :D a nevyzerá to ako zabíjačka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za tip, pozriem na nich :)

      Odstrániť
  2. Nezkoušela jsem nic, ale micelárku Garnier jsem si před pár dny koupila, chtěla jsem ji už dlouho, ale čekala jsem na nějakou akci:-) A na masku Balea se budu muset podívat, vypadá zajímavě:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou micelárkou som práve tiež čakala na akciu :) Aspoň takú malú som vychytala :) Určite pozri, stojí za to :)

      Odstrániť
  3. Pěkné nákupy :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. micelárku jsem nedávno scháněla taky a čekala jsem na nějakou akci, přesně tuhle od Garnier jsem už měla v košíku, ale pak jsem si všimla jedné od Dermacolu, která nakonec vyhrála. ale tu Garnier si asi koupím příště :D laky mají moc pěknou barvu. :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nabudúce to určite vyjde, takéto situácie tiež poznám :) :D Všakže majú? :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS