Honey, I´m Golden

13. júla 2015


Uvedomujem si, že to nie je žiadne umenie a tiež, že sa mi to celé nepodarilo tak, ako by malo, mohlo a ako som chcela, no napriek tomu som so sebou celkom spokojná, najmä kvôli palcu a prstenníku a tiež kvôli tej úžasnej a nadčasovej kombinácii bieleho (Essence) a zlatého (Miss Sporty) laku. Mám pocit, že som nikdy nemala rada biele nechty, no v poslednom čase sa mi naozaj veľmi zapáčili. Možno to bude tým, že som konečne našla pekný biely lak (ktorý tu ešte nájdete na konci týždňa) alebo tým, že v tohtoročných horúčavách tá biely pôsobí celkom chladne a osviežujúco. A vlastne, máte vy rady biele nechty, alebo sa vám naopak vôbec nepáčia? A čo hovoríte na zlatú?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS