Glamour Doll by Catrice

17. júla 2015

Ahojte!
Viete, čo je super na tom, že som vám nedávno spracovala moju zbierku špirál? Že teraz môžem o každej novej napísať bez toho, aby som sa cítila zle voči tým ostatným, ktoré mám a o ktorých som vám nepísala. No a až teraz vidím, že je to celkom hlúpe, no aj tak ma to teší a nikto s tým nič nenarobí. No a keďže som to už začala, je očividné, že dnes vám o jednej špirále, ktorá sa u mňa objavila naposledy, napíšem.


Ide o špirálu Glamour Doll od Catrice, ktorú som si našla v
DM boxe ešte minulý mesiac, no keďže sa už od júna líčim veľmi málo, vlastne skoro vôbec, nemala som toľko príležitostí ju vyskúšať a zistiť, aká je. Avšak už keď som ju našla v boxe, získala si ma svojou eleganciou. Má skrátka veľmi pekný obal, jednoduchý čierny, so strieborným nápisom a to je všetko, pretože čo viac taká špirála potrebuje? A že nie je originálny? Nuž, keď si pozriete väčšinu obalov špirál, povedala by som, že práve tou "neoriginalitou" je dnes, kedy sú obaly farebné, vzorované, všelijako zvláštne tvarované, originálna vskutku je.


A niečo podobné platí, povedala by som, aj o jej kefke, ktorá nie je nijako pokrútená, neobsahuje mikro ani makro štetiny, nechvásta sa žiadnou super ultra novou technológiou či magickými pigmentami. A viete čo? Predsa je neobyčajná, pretože je skvelým príkladom toho, čo nám bolo nespočetne krát zopakované, že v jednoduchosti je sila, pretože aj bez všetkých tých super vymožeností a prísľubov nemožného funguje prekvapivo dobre. Skvelo padne do ruky, výborne sa aplikuje, mihalnice veľmi pekne zvýrazní krásnou sýtou čiernou a síce sú trošku viac zlepené, než by mohli byť, ja jej to veľmi rada odpustím už len preto, že si ma totálne získala všetkým tým... čím vlastne, veď ona sa ani nesnažila si ma získať, jednoducho len bola obyčajná a skvelá.



Naozaj dúfam, že sa vám dnešný, i keď krátky, článok páčil, že vás špirála zaujala a tiež ju rady skúsite. Alebo ste ju už skúsili? A čo na ňu poviete? Teším sa na vaše reakcie!
Vaša Donny ♥

6 komentárov:

  1. Ach tie tvoje mihalnice :-) Sú krááásne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne, Martinka :) :*

      Odstrániť
  2. Naco nějaký super originální obal, když je to sám o sobě takový unikát :) častokrát tam kde by to člověk nečekal se skrývá to nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nie vždy je obal všetko, mne sa to potvrdilo pri veľmi veľa veciach dokonca napríklad aj pri balzamoch na pery čo je fakt banalita, že tie čo majú krásne obaly poklad často v sebe neukryvaju :-) inak táto riasenka vycarila krásne mihalnice a keď spotrebujem všetko čo mám doma tak sa po nej pozriem :-) super článok Donny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým súhlasím, bohužiaľ napriek tomu všetkému sa tiež niekedy dám rada zlákať obalom :( :D Ďakujem veľmi pekne :) ♥

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS