Essence Quattro

14. júla 2015

Ahojte, kočky moje!
Myslím, že si určite spomeniete na príspevok o W7 paletkách, ktorý som vám predvčerom napísala. Mohli ste si v ňom prečítať o dvoch paletkách, ktoré by som nedoporučila ani svojim nepriateľom. Dnes vám prinášam opäť dve paletky, opäť quattro paletky, dokonca jedna z nich je opäť nude, no určite to dnes nedopadne rovnako.


Na fotke vyššie môžete vidieť dve lacné (lacnejšie ako W7) quattro paletky z drogérie. Na ľavej strane je 05 to die for a na pravej 15 most wanted a obe sú neporovnateľné s tými od W7. Prečo?
• ich cena je 3,29€, čo je menej (i keď nie oveľa), než by ste dali za W7 - k tým by ste museli ale ešte navyše prirátať poštovné
• zoženiete ich v každej DM drogérii
• obsahujú štyri tiene a všetky sú krásne pigmentované, neprášia tak šialene a výborne sa s nimi pracuje
• sú dostupné celkom v šiestich variantoch a ak náhodou máte všetky, myslím, že máte s tieňami vystarané. Samozrejme, pokiaľ netrpíte nutkavou potrebou skupovať aj všetky ostatné existujúce paletky.
• páči sa mi na nich, že už niekoľko rokov zostávajú a stále rovnako skvelé... nie, zle! Po rokoch sú oveľa lepšie pigmentované. Teda aspoň tá 05 určite, pretože toto je moja tretia táto paletka a ak sa nemýlim, bola to moja úplne prvá nude paletka vôbec. Už vtedy sa mi páčila jej využiteľnosť a praktickosť, ťahala som ju so sebou všade a vždy som bola s výsledkom spokojná
• u mňa sa im podarilo vytvoriť si pozitívny názor na drogériové paletky všeobecne i na lacné očné tiene od Essence


05 to die for
15 most wanted
Čo na nich poviete? Oslovili vás, či vôbec? Máte rady výrobky Essence? Určite mi napíšte!
Vaša Donny ♥

6 komentárov:

  1. Ja mám dve Quatro tieto paletky od Essence a som s nimi celkom spokojná je to taký priemer a za tú cenu sa oplatia. Ale asi naozaj aj záleží od tých farieb. A popravde vydržia mi rovnako ako mono tieň od MACu takže také zlé to s nimi rozhodne nie je :). Podľa mňa sú super najmä na cestovanie lebo predsa len človeku by to nebolo až tak ľúto keby to neprežili :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, súhlasím že pomer cena-kvalita je naozaj vyvážený :) A s tým cestovaním sa tiež naprosto stotožňujem :)

      Odstrániť
  2. Mám výrobky essence ráda, koupila jsem si teď jednu tuhle paletku ve výprodejích, které teď byly v Tetě a Rossmannu, za krásných 34,90 Kč. Kdo by odolal? :D O nákupech z výprodeje essence jsem psala článek, kdyžtak ke mně mrkni.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by som veru neodolala ani ja, škoda, že u nás výpredaje nebývajú :( Teda, celkovo možno, ale u nás v meste nie... :/

      Odstrániť
  3. Já mám od Essence asi dva mono stíny a pak jumbo tužky, které používám moc ráda. Stejně tak i obyčejné konturky a nebo tužky na oči.

    Monča /KOSMETICKÉ RECENZE/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stíny od Essence miluju, vlastně ani jiné nepoužívám :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS