Essence Gel Nail Polish

19. júla 2015

Už je to nejaký čas, asi mesiac a pol alebo dva, odkedy Essence vymenila všetky svoje laky Colour&Go za nové The Gel Nail Polish. Nejedná sa o gel-laky, pri ktorých je potrebné použitie lampy, ale o bežné laky na nechty, u ktorých bola textúra zmenená na gélovú, vďaka ktorej by mali vydržať na nechtoch dlhšie a vytvoriť lesklý a hladký povrch podobný práve tomu, ktorý sa dá dosiahnuť pri gélových nechtoch. Vy viete, že som si pred časom kúpila šesť vskutku jemných odtieňov týchto lakov a s nimi i base a top coat - o týchto vám dnes napíšem a samozrejme ich všetky uvidíte aj na nechtoch. Možno ste si ale už všimli v niektorých článkoch, že mám aj iné odtiene, než tie, ktoré tu dnes uvidíte - tie vám nafotím niekedy v budúcnosti do iného článku, čiže som len chcela naznačiť, že to dneškom nekončí a niekedy v blízkej budúcnosti určite bude ďalší podobný post.


Na začiatok je podľa mňa dôležité spomenúť, čo som časom zistila, že sa tieto laky líšia kus od kusu. Neviem, čím to môže byť, no nemožno tvrdiť o všetkých to isté. Totiž, niektoré krásne kryjú už v prvej vrstve, niektoré treba prelakovať. Niektoré na nechtoch vedia naozaj vydržať, iné zasa naopak a zvládnu len tak-tak jeden deň. Rovnaká vec platí aj pri schnutí laku - jeden je suchý prakticky hneď, inému to trvá (a nie je pravda, že to závisí na počte vrstiev. O všetkých spoločne však určite môžem povedať, že majú veľmi pekné odtiene, dobre sa lakujú a nová textúra je jednoznačne poznateľná a tiež sa mi na nich páči, že idú dobre odlakovať. Čo sa však týka vysokého lesku, ten samotné laky určite nemajú.



Podľa výrobcov je ideálny postup pri týchto lakoch nasledovný: naniesť base coat, ktorý sa nechá dôkladne zaschnúť, nasleduje jedna-dve vrstvy farebného laku a po opätovnom zaschnutí top coat. Aby som bola úprimná, tento postup som absolvovala možno dvakrát a to z jedného jednoduchého dôvodu - na to, aby base coat dôkladne zaschol je potrebné naozaj veľké množstvo času, pretože aj keď som si už myslela, že je úplne najviac suchý a nalakovala som farebný, zistila som, že suchý nebol, pretože mi vrchný lak zbublinkoval. A čo sa týka top coatu, tomu musím nechať, že je naozaj lesklý, to vážne áno a tiež vie dodatočne vyhladiť povrch nechtu, aj keď si trošku pokazíte farebný lak, napríklad, že tam ostane otlačok prstu alebo maličká ryha, bez problémov ich zaplní a povrch nechtu vyhladí. Tiež môžem potvrdiť, že s ním lak vydrží o niečo málo dlhšie, no zistila som to celkom nepríjemným spôsobom - keď som lakovala vrstvu top coatu, neprelakovala som celý necht a pri okrajoch mi ostali tenké pásiky bez neho a práve pozdĺž hranice týchto tenkých pásikov sa vytvorila prasklinka v laku a ten bez top coatu sa jednoducho odlúpol, čo ale spôsobilo, že sa vo výsledku odlúpol celý lak. A samozrejme, že som si nasledujúci krát dávala pozor a dôkladne prelakovala celý necht, tiež to tej výdrži nejako extra nepomohlo, ale lepšie ako nič. Z tohoto dôvodu už tie dva laky napoužívam a lakujem priamo farebné na "nahý" necht - šetrí to čas i nervy.



Ak by som mala laky zhodnotiť celkovo, povedala by som, že tie farebné sú určite fajn, obľúbila som si ich a rada ich lakujem, no ak od nich niekto očakáva zázraky, bude určite sklamaný. Myslím, že sa na nich netreba pozerať ináč, ako na obyčajné laky a potom je, myslím, všetko v poriadku, i keď výdrž "pokulháva". A čo sa týka base a top coatu, nuž, to si utvorte názor samy, pretože môžem, samozrejme, aj ja niekde robiť chybu a budem rada, keď ma na ňu upozorníte, ak ju z môjho rozprávania spozorujete :) A tiež mi napíšte, aký je váš názor na tieto laky, či ste ich skúšali, chystáte sa a čo na nich vravíte.
Vaša Donny ♥

PS: Samozrejme mám pre vás ešte fotky prvých šiestich lakov v mojej zbierke aj na nechtoch. Prosím ospravedlňte tvar a stav mojich nechtov, som v procese zlepšovania a tvarovania ;)

01 absolute pure
33 wild white ways
05 sweet as candy - môj najobľúbenejší ♥
13 forgive me
37 serendipity
36 dare it nude

4 komentáre:

  1. Ja mám teda skúsenosť s dvomi odtieňmi a musím súhlasiť, že sa kvalitou veľmi líšia. Bledomodrý mi vydržal neporušený takmer dva týždne, na druhej strane žltý sa olúpal už nasledujúci deň a to som tiež použila base a top coat. Určite si však nakúpim aj ďalšie odtiene. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, že si sa podelila so skúsenosťou :) Sme na tom očividne úplne rovnako, tiež sa chystám ešte na ďalšie :D :)

      Odstrániť
  2. Dare it nude a wild white ways mám také. Ten bude odstín je můj nejoblíbenější :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS