Empties • July

27. júla 2015

Ach, ďalší mesiac v ťahu. Samozrejme, že je na tom aj niečo  dobré a závisí čisto len na uhle pohľadu, no ale predsa... ďalší mesiac v ťahu, čo znamená pol letných prázdnin, dve tretiny leta, o mesiac menej do konca roka a ostáva už len päť mesiacov a tak celkovo. O tom, aký ten mesiac vlastne bol budem bilancovať v (SPOILER) nasledujúcom článku, no ale aj tak! Preto je práve dnes ten najvhodnejší deň s láskou zaspomínať na všetku tú kozmetiku, ktorá tento mesiac definitívne naplnila svoju službu.



Z telovej kozmetiky to boli:
olejový telový balzam Balea, výborný na naozaj suchú pokožku a myslím, že najmä v zime. Teraz v teple bolo celkom otravujúce jeho dlhšie vstrebávanie a olejový film na pokožke (a vôňa tiež taká nič moc), no cez zimu by som ho rada mala doma znovu.
sprchový gél Oriflame Discover Miami bol pre mňa celkom sklamaním, pretože vlastne ani nevoňal tak, ako sa sprvu zdalo, ako gél bol veľmi hustý, skôr ako želé a bolo takmer nemožné s ním vytvoriť penu. A navyše dosť vysušoval.
levanduľová dvojica telového peelingu a suflé od značky Soaphoria, o ktorej ste si mohli prečítať v nedávnom článku.
miniatúrky nových sprchových gélov od Yves Rocher, pričom oba boli super, no citrónový mi veľmi nevoňal. Čo sa týka jablkového, jeho vôňa bola veľmi príjemná a rada by som si ho kúpila aj v plnom balení, tak uvidíme :) 
umývací gél na intímnu hygienu Nivea Intimo, ktorý som používala naozaj dlhý čas stále dookola, no v poslednom čase mi začal spôsobovať rôzne nepríjemné problémy a tak som ho dopoužívala miesto gélu na holenie nôh a viem, že si ho už znovu rozhodne nekúpim.
soľ do kúpeľa Balea, ktorá je už taká moja klasika
• a tiež maličký krémik na ruky od Dandelijon


Z pleťovej mi doslúžili:
micelárna voda Bioderma Sensibio. Tá mi zo všetkých, ktoré som doteraz vyskúšala, vyhovovala naozaj naviac a rada by som sa k nej niekedy vrátila
pleťový uhorkový tonik Ziaja, o ktorom som vám písala TU
čistiaci olejový fluid Balea, ktorý som veľmi rada vyskúšala, bol naozaj fajn, no do budúcnosti by som skôr uprednostnila niečo iné.
pleťový peeling Hydra Végetal od Yves Rocher, ktorý som skutočne milovala a vydržal mi naozaj dlho. Vzhľadom k tomu, že mám momentálne veľmi veľa peelingov v zásobách predpokladám, že si nový len tak skoro nekúpim, no niekedy veru možno áno.
odličovacie obrúsky Ebelin


Vlasová kozmetika na tom bola následovne:
suchý šampón od Dove, ktorý som najprv neznášala, potom tolerovala a nakoniec som si dokonca zamilovala i jeho vôňu, no znovu ho chcieť nebudem.
Low Shampoo od Yves Rocher, o ktorom ste čítali TU.
• môj obľúbený vlasový olej od Balea, ktorý som ale nenahradila novým balením, pretože som sa rozhodla skúsiť niečo iné, aj keď značke ostávam verná.
vlasová maska od Elséve, ktorú som si skutočne obľúbila, dokonca som ju dopriala i svojim štetcom :)
• a na koniec vlasová guma od got2be, ktorú som pôvodne chcela vyhodiť, no keďže balenie bolo ešte takmer plné a bolo mi to ľúto, rozhodla som sa ho posunúť ďalej.


A okrem toho všetkého sa tiež vyskytlo niečo navyše, čo by som asi zaradila do kategórie "všehochuti":
• obľúbený odlakovač od Sally Hansen
pemza - kúpila som si tú od Balea. Nemôžem povedať, že by sa nejako líšila od bežnej "neznačkovej", no proste sa mi páčila. Teraz mám fialovú.
• veľmi starý lesk na pery Essence a balzam na pery Oriflame
• plno rozličných vzoriek
• a čistiacu kefku na tvár Ebelin, ktorá sa mi takto rozpadla. Proste som si sňou chcela v sprche vyčistiť tvár a rozlomila sa na dve časti, ktoré sa ešte viacej porozpadávali, kým čakali v taške na tento článok. Brala som to ako jednoznačné znamenie, že mám investovať do tej elektrickej. 


Nech pozerám, ako pozerám, celkom slušná spotreba, no stále sa mi nedarí ju akosi zredukovať, čo poviete? Určite boli aj mesiace, kedy som spotrebovala niekoľkonásobne viac, no stále trvám na tom, že by som chcela spotrebovávať ešte menej, povedala by som, že doslova zopár produktov. Takže uvidíme o mesiac ;)
Vaša Donny ♥

10 komentárov:

  1. Teda! Takových spotřebovaných produktů, to koukám. Já jich tenhle měsíc nebudu mít moc, minulý měsíc jsem toho totiž spotřebovala hodně a teď mám vše skoro plné. :D Z tvého spotřebováno jsem měla snad jen tu micelárku od Biodermy, která je super. Ale měla jsem i tu zelenou verzi a ta mi moc nevyhovovala. Jinak bych něco konečně ráda vyzkoušela i od značky Ziaja, tak snad konečně něco vyzkouším! :D

    Monča | kosmetickerecenze.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dúfam, že na tom budem nasledujúci mesiac rovnako, teda, že toho bude omnoho menej. Nad tou zelenou som inak uvažovala, no keďže si ďalší človek, ktorý na ňu nemá dobré slovo, myslím, že ju radšej oželiem :) Ziaja je super, keď budeš mať možnosť, určite skús ;)

      Odstrániť
  2. Ahoj Donny :). Čo sa týka intímnych gélov vyskúšaj Sebamed, je trochu drahší ale nedráždi a nemám ani problémy so zápalmi.
    A tá maska na vlasy od L´oreál Elséve je naozaj super, aj keď ja mám od nich radšej Okamžitú zázračnú starostlivosť, kde len nanesiem a môžem hneď opláchnuť. Ale zase ja mám mastné vlasy to bude tým :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky :) Ďakujem za tip, rada na neho pozriem :)
      To môže byť, ja by som ju asi musela nechať pôsobiť, s mojimi suchými vlasmi. Aspoň mám ale ďalší tip na niečo vlasové, na čo sa aspoň pozriem v obchode a rozhodnem sa na mieste :D Ďakujem :) :*

      Odstrániť
  3. Tak to je velkolepá spotřeba:-) Suchý šampon od Dove mám v koupelně, ale myslím, že znovu po něm taky toužit nebudu. A sprchový gel od Oriflame mně vůní taky dost zklamal, už ho mám rozdělaný dost dlouho a ne a ne ho dorazit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ;)
      Vôbec sa nečudujem ohľadom ani jedného z nich. To sa človeku veľmi ani nechce ich používať, keď vie aké sú, no je ľúto mu ich vyhodiť, čo? :/

      Odstrániť
  4. Super spotřeba :-) Já konečně taky chystám své první spotřebováno, no za několik měsíců a vůbec toho není moc, nevím jak to dělám, i sprcháč mi vydrží dlouho...a ne že bych se nemyla :-D Jinak ta micelárka od Biodermy mě láká, tak se k ní snad taky dostanu, teď mám Mixu a nemůžu si stěžovat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, super, teším sa! Veľmi rada si ho potom pozriem :)) Máš môj obdiv, ak by si zistila, ako na to, určite mi napíš, ja sa pokúšam o zníženie spotreby, no vôbec sa mi nedarí :/ :D Tá Bioderma je vážne super, ak budeš mať možnosť, určite ju skús :) A ktorú Mixu? S tou pumpičkou či inú? :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS