Alverde starostlivosť o nechty i pokožku rúk

20. júla 2015

Nie je to dávno, asi tak dva mesiace, čo naozaj nie je tak dávno, ako sa zdá... no, ale čo som chcela! Tak pred takýmto časom som akosi prepadla Alverde mánii, ktorá síce trvala celkom krátko, no počas jej pôsobenia som si doma naskladala celkom slušné množstvo ich rôznych produktov. Niktoré som už skúšala, iné si ešte nejaký ten čas postoja v zásobách. Niektoré sú z vlasovej, iné z telovej, dekoratívnej či nechtovej kozmetiky - a práve o tých by som vám dneska chcela niečo napísať. Pôvodne som si totiž išla po nejaké líčenie, no ako je už zvykom v našej DM-ke, Alvrde stojan býva takmer permanentne vybrakovaný. A keďže ja som ten typ, ktorý keď pre niečo ide, neodíde bez toho alebo aspoň bez adekvátnej náhrady, som sa zamerala na produkty nechtovej starostlivosti, ktoré som vždy prehliadala a bola som úprimne prekvapená, že tam vôbec niečo také je. Samozrejme, bolo tam viacej produktov, než som si priniesla domov, no tie tri, ktoré som si vybrala, ma zo všetkých zaujali najviac. Sú nimi peeling na nechtovú kožičku, marhuľový krém na nechty a olej na ruky, ktoré sú veľmi užitočné pri každej manikúre. Alebo nie...?


Do peelingu na nechtovú kožičku som, priznám sa, vkladala celkom veľké nádeje, i keď som presne nevedela, čo by som od neho mala vlastne čakať, pretože som nikdy nič podobné neskúšala, nemám teda ani s čím porovnať. Môžem ale povedať, že to bola celkom zbytočná kúpa, pretože tých pár rôzne veľkých zrniečok v géle toho s kožičkou veľa nespraví. Ako vážne neviem, čo by to malo robiť, keďže nemám skúsenosť, no po žiadnom použití som nezaznamenala nejakú zmenu alebo niečo podobné. Ten teda u mňa nula bodov.




Krém na nechty je, musím povedať, celkom iný. Je síce pravda, že je celkom lepivý, no po aplikácii na nechty, následnom pôsobení, vsiaknutí a umytí - a samozrejme niekoľkonásobnom opakovaní - aj skutočne účinný. Spevnenie nechtov je skutočne citeľné a tieň menší výskyt záderov a viditeľne upravené okolie nechtov. A navyše celkom príjemne vonia po marhuliach.




A olej, ktorý trojicu uzatvára na tom je, povedala by som, podobne ako krém - veľmi fajn. Rýchlo sa vstrebá, stačí ho pár kvapiek a pokožka rúk je prakticky okamžite vyživená, zbavená nepríjemného pnutia a pocitu suchoty. Istú nevýhodu ale má tiež a je ňou gumový vrchol pipetky, ktorou sa aplikuje, pretože aspoň ja potom z rúk tú gumu cítim a je mi to celkom nepríjemné.



Celkovo musím povedať, že okrem peelingu sú to produkty dobré a využiteľné a aj napriek tomu, že majú svoje muchy, sú podľa mňa hodné svojej ceny. Máte s nimi skúsenosti?
Vaša Donny ♥

7 komentárov:

  1. Ja som mala od Alverde na nechty tento balzam http://beautyjagd.de/wp-content/uploads/2013/03/Nagel-pflege-balsam.jpg .
    Bol celkom dobrý, len mi prišlo že za tú cenu ho tam bolo málo a rýchlo som to spotrebovala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten som sa kedysi tiež pozerala, no mala som v tom čase podobne vyzerajúci od Sally Hansen, tak som to nechala tak :) A odvedy som ho už (aspoň u nás) nevidela

      Odstrániť
  2. tak to u nás je zase Alverde stojan věčně plný, takže úplný opak... :D a ten olejíček mě nejvíc zaujal, asi ho vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď to niekedy tiež zažijem :D Mám pocit, že u nás to nikto nekupuje a tak ho ani nedopĺňajú alebo čo :D

      Odstrániť
  3. Musím si aj ja zadovážiť vecičky na starostlivosť o nechty :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS