Starostlivosť o pleť s L´Oréalom

4. júna 2015

Ahojte, kočky! :)
Vítam vás pri dnešnom článku a prajem vám krásny štvrtok. Dneska mám pre vás recenziu, ktorú som vám sľúbila v pondelkovom článku a mám toho na srdci celkom dosť, preto poďme rovno na to!

Niektoré z vás iste vedia, že moja pleť je mastná, problematická a dodnes som ešte nenašla ideálnu pleťovú starostlivosť. Myslím si, že by to mohlo byť spôsobené aj tým, že väčšinou vyhľadávam kompletné "sady" pleťovej starostlivosti, čo pleti nie vždy vyhovuje. Keby som nemala v zásobách toľko rôznych "sád" hneď by som to zmenila, takže teraz aspoň skúšam, ktoré produkty mi z ktorej sady najviac vyhovujú a vedela by som si ich predstaviť aj v budúcnosti. 
A keďže som doteraz nenašla takmer nič poriadne medzi produktami určenými pre môj typ pleti, rozhodla som sa skúsiť niečo iné a vybrala som si produkty pre suchú a citlivú pleť. Prišla som totiž k teórii, že moja pleť sa môže veľa mastiť aj preto, že nedostáva hydratáciu, ktorú potrebuje a ja ju ešte trápim produktami redukujúcimi produkciu kožného mazu, tak ona spätne bojuje proti mne tým, že sa mastí ešte viac. A keďže sa nenašiel nikto, kto by mi túto teóriu vyvrátil, rozhodla som sa vyskúšať ružový rad pleťovej starostlivosti od L´Oréal aj nedávne novinky Skin Perfection.



1. krok: Odličovanie a čistenie
Na tento účel som zvolila hneď tri produkty. Na očný makeup som si vybrala micelárny gél, ktorý na našom trhu nie je dlho a naozaj ma ako novinka zaujímal. Je určený pre citlivé oči s kontaktnými šošovkami (a ja spĺňam oboje), mal by odličovať aj vodeodolný makeup, čo ale neviem potvrdiť, pretože sa s vodeodolnými produktami už nelíčim. Upokojuje, hydratuje a osviežuje a ja musím priznať, že je teda skvelý! Pri odličovaní vďaka gélovej konzistencii v podstate kĺže po pokožke, takže ju vôbec neodiera, nijako nedráždi ani oči ani očné okolie a líčenie naozaj skvelo odstraňuje. Nevýhodou je, že sa ľahko podarí ho na tampónik naliať viac, než je v pláne, a tak sa viacej míňa, no na druhej strane za ten čas, čo ho používam (a je to vyše mesiaca) mi z neho ubudla horko-ťažko štvrtina.
Na odlíčenie tváre som si kúpila dva produkty, čistiace mlieko a micelárnu vodu, oba určené pre suchú a citlivú pleť a ani pri týchto dvoch to nebude ináč, než s maximálnou spokojnosťou. Po mojej naozaj zlej skúsenosti s čistiacim mliekom od Nivei som sa tohoto celkom bála, no moje obavy boli naprosto zbytočné. Mliečko má skvelú konzistenciu a pleť úžasne odličuje. Používam ho tak, že ho najprv nanesiem silnejšiu vrstvu na tvár a krk, nechám ho chvíľočku pôsobiť a potom jednoducho zotriem vatovým tampónikom. Už v tomto kroku sa mi vždy podarí z tváre odstrániť naozaj obstojné množstvo líčidiel a nečistôt, napriek tomu ale pokračujem v dočistení pleti micelárnou vodou, ktorej rovnako nemám čo vytknúť a jej účinky ma rozhodne neprekvapujú, pretože toto je moje druhé balenie.
Keď absolvujem celú túto odličovaciu rutinu, prejdem k mokrému čisteniu pleti gélom alebo pílingom a potom pokračujem ďalej s L´Oréalom. Odličujem sa ale len večer a keď som vôbec nalíčená. Ak nie, rovno vyčistím pleť namokro. Inak je to veľká škoda, že u nás nie je dostupný aj čistiaci gél z tohto radu, pretože ten vyzerá naozaj parádne!

2. krok: Dočistenie a tonizácia
Takže ďalším krokom a zároveň produktom je pleťová voda, opäť pre suchú a citlivú pleť. Táto sa mi pozdávala už pri prvom použití a ďalej som sa v tom len utvrdzovala. Je skvelá! Okrem toho, že veľmi pekne vonia, čo ma zaujalo ako prvé, má tiež akoby gélovú konzistenciu, vďaka ktorej je na pokožke úžasne jemná, tampónik pleť "nedrhne" ako sa mi to stáva pri iných vodách a po všetkom predchádzajúcom čistení pleť definitívne dočistí, upokojí a uzavrie póry.

Čo som si všimla pri používaní týchto produktov? Moja pleť je rozhodne čistejšia, menej začervenaná a menej podráždená. Nie je síce jemná a vyhladená ani sa mi zásadne neznížila mastivosť, no mám tak celkovo zo svojej pleti omnoho lepší pocit. A myslím si, že viem, prečo nemám pleť tak úplne zdokonalenú...


3. krok: Hydratácia
Na tento účel som zvolila produkty z relatívne nového radu Skin Perfection. Postup nie je ničím výnimočný - najprv si nakrémujem tvár krémom, potom použijem sérum a ráno aj očný krém (večer používam Baleu).
Tieto produkty sú určené pre 20-30 ročnú pleť s nedokonalosťami, nejednotným tónom a rozšírenými pórami, ktorej sľubuje vyriešenie týchto problémov. Úprimne, od týchto produktov som si sľubovala naozaj veľa, najmä teda od krému a séra, no žiaden zázrak sa nekonal. Krém je síce super pod makeup a pleť naoko zjemní a vyhladí, no žiaden trvalý pocit zdokonalenia či skrášlenia pleti, nebodaj zmenšené póry sa nekonali, práve naopak, povrch pleti mám ešte nerovnejší než doteraz a póry sú stále rovnako rozšírené. Jediná vec, ktorej nemám čo vytknúť, je očný krém, no aj keď je "farebný" a mal by rozjasniť očné okolie, nič také sa, samozrejme, nekoná. Očné okolie ale hydratuje pekne, takže v tomto ohľade super.



U mňa pri týchto produktoch teda veľké sklamanie a opätovná kúpa určite nehrozí, produkty ale pravdepodobne dopoužívam, pretože mi nespôsobujú nejaké závažné ťažkosti - teda sérum a očný krém určite, pleťový krém možno niekomu posuniem. S produktami na odličovanie a čistenie pleti som ale maximálne spokojná, než si ale niektorý kúpim znovu, chcela by som ešte vyskúšať zelený variant týchto produktov - rad určený pre normálnu až zmiešanú pleť (ak sa nemýlim). Avšak, na rovinu, tak skoro to určite nebude, pretože mám doma kvantum vecí, ktoré nemám ešte ani raz použité.

Ako sa o svoju pleť staráte vy? Našli ste už svoju ideálnu starostlivosť? Doporučíte mi nejaké produkty? Teším sa na vaše skúsenosti a tipy! :)
Vaša Donny ♥

4 komentáre:

  1. Měla jsem micelárku a micelární gel a za mě rozhodně spokojenost. Určitě bych chtěla vyzkoušet i krém, sérum a oční krém :)

    Essence event

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie micelárne záležitosti sú fakt veľmi super :) A dúfam, že budeš s ostatnými spokojnejšia ako ja, keď sa pre nich rozhodneš :)

      Odstrániť
  2. Jé dneska jsem si koupila, skin perfection denní krém, už se na něj těším :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak prajem, aby ste si sadli viac, než to bolo pri mne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS