Skin care haul • bionatural.sk

11. júna 2015

Prajem vám všetkým krásny stred týždňa!
Tri dni za nami, tri dni pred nami, ideálny čas na nový článok. Určite si spomínate na posledný paletkový haul, ktorý ste tu mohli nájsť asi pred tromi-štyrmi dňami. V ňom som vám spomínala, ako som pred časom vo veľkom nakupovala a preto sa tu dnes opäť stretávame pri podobnom článku, v ktorom vám ukážem ďalšiu časť mojich nákupov.
Tento nákup pochádza zo stránky bionatural.sk, kde som podobne ako na krasotike využila akciu na poštovné, tentokrát zdarma pri nákupe nad 20€. Keďže som e-shop mala medzi záložkami uložený už dlhšie a nejako som sa nemala k tomu, aby som si z neho niečo objednala, táto akcia bola pre mňa skvelým nakopnutím. A čo teda skončilo v mojom nákupnom košíku?


Ako prvá to bola levanduľová dvojica od slovenskej značky prírodnej a organickej kozmetiky Soaphoria a to konkrétne telový peeling (7,99€/250g) a telové suflé (7€/150g). Tieto produkty som si vybrala, pretože ma už istý čas značka Soaphoria zaujímala a milujem levanduľu. Takýto jednoduchý dôvod mi stačil na to, aby som si do košíka pridala tieto dva kúsky. Musím sa priznať, odkedy mi zásielka prišla, otvorila som ich len raz, aby som ich mohla ovoňať a to bol teda zážitok sám o sebe, pretože majú naozaj úžasnú levanduľovú vôňu. Nechcela som ich ale ešte začať používať, pretože toho mám veľa otvoreného a najprv by som to chcela spotrebovať, aby sa mi to tu už viac tak šialene nehromadilo. Okrem tej spomínanej vône sú ale produkty lákavé aj na pohľad - suflé je viditeľne penové a našľahané, že som sa musela veľmi premáhať, aby som do neho "nezabrdla" prstom, peeling zasa vyzerá brutálne kvôli tomu, že v spodnej časti pohára je soľ (áno, písala som, že soľný už nikdy, ale...), ktorá je zaliata olejom, v ktorom plávu sušené levanduľové kvety. Čo vám poviem, jednoducho nádhera! Takže sa už veľmi teším, kedy ich začnem používať a potom, keď si utvorím názor, sa tu o nich určite dočítate. Tešíte sa? :)


Tretiu položku tvoril ďalší produkt od Soaphorie a ním bol bentonitový íl (2,50€/75g), ktorý som si vybrala pretože ma zaujali jeho údajne pozitívne účinky pri starostlivosti o mastnú pleť a tiež pri ekzéme (som šťastný človek, čo si budeme hovoriť). Je to teda 75g prášku, ktorý zmiešate s vodou a takto vzniknutú pastu aplikujete, kam potrebujete. Dá sa použiť ako pleťová maska, telový zábal, kúpeľ či vlasový šampón. Je to prinajmenšom veľmi zaujímavá a lákavá vecička, no je ťažké (až nemožné) prísť s nejakým relevantným hodnotením len po prvých pár použitiach, ale rovnako ako pri predchádzajúcich produktoch vám sľubujem, že si o ňom na blogu určite ešte prečítate :) 


A nakoniec to bol opäť produkt na ošetrenie najmä ekzematickej pokožky od značky Saloos - bio karité balzam (5,02€/19ml) na pokožku s atopickým ekzémom (môj prípad) alebo psoriázou. Moji spolutrpitelia určite prisvedčia, že mať atopický ekzém je niekedy naozaj peklo a tak sa človek snaží hľadať čokoľvek, čo by mu pomohlo. Ja osobne som už vyskúšala všetko možné a nič nefungovalo dostatočne a dlhodobo (len pobyt pri mori), napriek tomu sa ale nevzdávam a pátram. A tak som sa vlastne dostala aj k tomuto balzamu. Rovnako ako pri všetkom je možné účinky spozorovať až po čase, samostatný článok o ňom ale písať nebudem. Ak by vás to ale zaujímalo, určite vám môžem dať vedieť, že čo a ako :) 


Tak a to je všetko. Okrem týchto produktov a tých z minulého haulu som nakúpila už len také veci, ktoré podľa mňa na článok nie sú veľmi zaujímavé a preto je toto na najbližších pár týždňov asi posledný kozmetický haul. Ak ale budete mať záujem, rada vám o mojich ďalších nákupoch zreferujem :) 
Určite mi teda dajte vedieť, či vás takéto články zaujímajú a bavia a tiež mi dolu do komentárov napíšte, či máte rady bio kozmetiku, či ju vyslovene vyhľadávate alebo ju používate len občas. Majte krásny zvyšok dňa!
Vaša Donny ♥

5 komentárov:

  1. Ahoj Donny :-)
    Takú veľkú radosť si mi urobila, že si si kúpila ten levanduľový peeling a to levanduľové suflé, už dlho po nich pokukujem, tak sa teším na recenziu a možno si ich aj ja objednám :-)
    Ja veľmi rada čítam články, ktoré sa týkajú nákupu kozmetiky, nakoľko, odkedy som na materskej, tak málo navštevujem drogerky, tak aspoň tu na blogu som v obraze, že čo teraz letí.
    Čo sa týka prírodnej kozmetiky, tak ja som sa do nej zamilovala, používam pleťovú a telovú prírodnú kozmetiku, na pleť cca od decembra a na telo asi rok a pol a musím povedať, že som maximálne spokojná....k drogerkovej sa už nevrátim, aj keď viem, že prírodná je trošku drahšia, ale myslím, že to stojí za tú cenu... a aspoň viem, že na seba nedžabem nejaké chemikálie. Neviem, možno sa mýlim, keď tak dôverujem prírodnej, ale ja som s ňou maximálne spokojná (hlavne s olejmi na tvár a mydielkami) :-) Mám rada aj takých maloobchodných výrobcov, ale je ich veeeľmi málo.... Čo sa týka dekoratívky, tak ja používam skôr drogerkovú, síce sa veľmi nemaľujem... len špirála, sem-tam linka, potom tvárenka a rúž/lesk, makeup len na významné príležitosti, alebo keď sa mi vyhodia "kamošky" vyrážky :-) V lete makeup nepoužívam, nakoľko mi slniečko krásne opáli tváričku a vyťahá "kamošky" :-) Prajem krásny slnečný dník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Martinka,
      ďakujem ti veľmi pekne za komentár :) O levanduľovej dvojke sa určite dočítaš, to ti sľubujem :)
      Ďakujem za názor, som rada, že sa ti takéto články páčia, pretože by som ich chcela zaradiť na blog pravidelne a zaujíma ma, či by o nich bol záujem :) A som tiež rada, že si sa so mnou podelila o tvoju skúsenosť s prírodnou kozmetikou.
      Teším sa na ďalšiu tvoju návštevu :)

      Odstrániť
  2. Jé, mají krásná balení. Takovou kosmetiku bych si nechala také líbit :) Od Saloos mám ráda vodu Růže a Levanduli a na suché rty Bambucké máslo :) Olejíček s vůní Levandule na tělo a masáže je také skvělý :)

    MONČA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tipy, rada sa na produkty pozriem :)

      Odstrániť
  3. Hrozně se mi líbí balení toho peelingu a suflé a navíc tuto značku vůbec neznám, tak ji budu muset prozkoumat :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS