MY BOTTLE giveaway - UKONČENÁ

14. júna 2015

Ahojte, dievčatá! :) 
Prajem vám krásnu nedeľu! Niektoré z vás možno vedia, že mám dneska narodeniny a práve preto som sa rozhodla, že vás obdarujem. Lebo vás mám rada a chcem vám spraviť radosť. Dúfam preto, že vás poteší súťaž o "slávnu" fľašu MY BOTTLE, samozrejme, aj s vrecúškom ;) 





Nechcem vás dnes dlho zdržiavať, preto rovno prejdem k pravidlám. Čo treba spraviť, aby ste sa do súťaže zapojili?
• sledovať blog cez GFC, Facebook, Instagram či želania.sk (za čo budem veľmi rada, pretože sa vďaka registrácii, ktorá je cez FB účet veeľmi jednoduchá, dostanete k všetkým príspevkom či môjmu wishlistu)
• napíšte mi, prosím, pod akým menom ma kde sledujete
• za každý odber kdekoľvek môžete pridať 1 súťažný komentár (= ak všade, tak 4 komentáre)
NEZANECHÁVAJTE na seba kontakt, víťazka bude neskôr písať mne, pretože moje maily často končia v spamoch :(

Súťaž platí pre SR a ČR, prebiehať bude do 28. júna 2015.

To je všetko. Dúfam, že vás takto aspoň trošku poteším a rady sa zapojíte :) Prajem vám veľa šťastia!
Vaša Donny ♥

50 komentárov:

  1. Krásna giveaway! :)
    GFC: Andrea Miškocová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akurát včera som hľadala po nete nejakú novú fľašu na pitie :D:D:D giveaway ako stvorená pre moju aktuálnu situáciu :D
    sledujem na GFC ako Bilberry Day

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A sledujem ešte aj na IG ako bilberry_day

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parádní dáreček, lahev se mi moc líbí! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka).
    Přeji krásné letní dny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduji také na FB: Ivana Mikuličková. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to je prekrásna giveaway! :)) ďakujeme ♥
    a všetko najlepšie Donny, nech píšeš také skvelé články ako doteraz, nech sa ti vo všetkom darí ♥
    sledujem gfc pod týmto menom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleduji přes GFC jako Caroline :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Přeji Ti všechno nejlepší, dnešek je parádní, tak si ho užij :)
    GFC: Veronika Pospíchalová

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. akurát ja som mala narodeniny o deň skôr ako ty :)
    sledujem ťa na instagrame pod menom miska.cellarova

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak Všetko Najlepšie k narodeinám... :)
    sledujem cez GFC ako Peťuška

    OdpovedaťOdstrániť
  12. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sleduju přes GFC jako ElleLion :)
    mimochodem úplně úžasná giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. na instagramu sleduju jako danielle.penguin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. prajem krásne narodeninky :)
    GFC Nikola Orechovská

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jéj, krásne narodeninky :-) :-*
    Sledujem ťa:
    GFC Martinkaa
    FB: Martina Onofrejová

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I já zkusím své štěstí :-) Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová

    OdpovedaťOdstrániť
  20. a nic mi neunikne ani na FB - tak pod jménem Klára Komrsová

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super Giveaway :)
    Sleduji přes GFC jako Lucie Martináková

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Veronika
    Tyhle lahve se mi opravdu líbí, věřím že někomu udělá radost. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Povedená Giveaway. =)
    GFC: Žaneta Korbelová

    OdpovedaťOdstrániť
  24. fb: Monči čiči Grichová

    OdpovedaťOdstrániť
  25. FB- Avelyn Rangifer
    GFC- redwings2561
    IG- redwings2561
    želania.sk- redwings2561
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Po tejto fľaši dlho túžim, len je na fľašu bohužiaľ dosť drahá, tak to skúsim aspoň takouto cestou :)
    GFC- redwings2561
    IG- redwings2561
    želania.sk- redwings2561
    FB- Avelyn Rangifer

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS