Makeup haul • krasotika.sk

7. júna 2015

Prajem vám krásne nedeľné dopoludnie! :) 
Pred istým časom som vo veľkom podľahla nákupom všetkého druhu a tak som okrem iného zavítala aj na stránky môjho obľúbeného slovenského e-shopu krasotika.sk, kam som sa šla pôvodne len tak pozrieť, no jednoducho som nemohla odolať ich špeciálnej ponuke - poštovné za 1€. A tak som si vybrala štyri paletky očných tieňov, ktoré som v tej chvíli začala nutne potrebovať a keď mi potom prišli, povedala som si, že by z toho mohol byť celkom zaujímavý článok, čo vy na to? Ak vás teda zaujíma, čo som si kúpila, určite čítajte ďalej :) 


Ako prvá v mojej kabelke (čo je funkcia na e-shopoch bežne známa ako Nákupný košík) skončila bez najmenšieho zaváhania paletka od Makeup Revolution London Iconic 3 a to hneď z dvoch dôvodov. Po prvé som už dlhší čas chcela vyskúšať niektorú z Iconic paletiek (a táto trojka mi zo všetkých najviac padla do oka) a po druhé preto, že by som si jedného dňa chcela kúpiť UD Naked 3 paletku a chcela som skúsiť, či by som jej tiene vôbec využila predtým, než za ňu dám vyše 50€. 
A keď už som začala s tou Naked 3, možno by vás zaujímal môj postoj k rôznym dupe produktom. Takže ja rozhodne nie som proti, prečo by aj? Myslím si, že nie je ťažké porozumieť filozofii značiek, ku ktorým patrí aj MUR a neviem prečo by malo byť niečo zlé na tom, že sa snažia dopriať obyčajným ľuďom produkty podobné svojim originálnym predchodcom za maximálne prijateľné ceny? 
No ale späť k paletke. Je teda stavaná podobne ako Naked 3, čo je zrejmé z vyššie napísaného, porovnanie u mňa ale (zatiaľ) nenájdete. Obsahuje dvanásť tieňov, pričom šesť je svetlejších a šesť tmavších. Väčšina ich je metalických, no nájdu sa aj štyri matné so saténovým finishom. Tiene sú naozaj dobre pigmentované - najsvetlejší menej, ale na rozblendenie stačí. Majú fajn maslovitú konzistenciu a povedala by som, že prášia tak bežne - ani veľmi veľa, ani vôbec. Musím povedať, že odtiene sú naozaj použiteľné aj na veľmi jemné či bežné denné líčenie, no pokojne sa s nimi dá vytvoriť aj výraznejší look. Z toho, čo som zatiaľ vyskúšala, by som povedala, že ich výdrž nie je ničím extrémna - nevydržia ani príliš krátko, ani príliš dlho, no myslím, že sa to dá jednoducho ovplyvniť tým, akú bázu zvolíte. Samozrejme, túto informáciu neberte ako 100% záväznú, skôr ako prvý (či druhý) dojem. A čo sa týka obalu, ten je obyčajný plastový, nič extra ale tiež nič, čo by sa rozpadávalo v rukách.
Inak som s ňou zatiaľ spokojná, veď prečo by som aj nebola za cenu 7,51€? :)






S ďalšou položkou to už tak jednoznačné nebolo, pretože síce som vedela, že chcem ďalšiu MUA paletku, nevedela som sa nejako rozmyslieť, že ktorú. Určite som si nechcela kúpiť naraz všetky tie, na ktoré mi padlo očko a tak som musela nejakú chvíľku rozmýšľať. Nakoniec to však vyhrala Starry Night, ktorú už teraz dodatočne neviem na e-shope dohľadať, takže sa asi vypredala. Bola aj spolu s ostatnými MUA paletkami v akcii za 5,52€, čo už mohlo naznačovať, že sa dopredáva, pretože v minulosti krasotika.sk ponúkala týchto paletiek naozaj veľa a dnes ich je tam zostalo len minimu. Vlastne by ma aj zaujímalo, čo sa so značkou stalo, pretože už neviem nájsť ani český e-shop Makeup Academy, vždy ma to hodí na e-shop MUR; a nejako mi uniklo, že by sa mala prestať predávať. Neviete o tom niečo?
Paletka obsahuje, rovnako ako predchádzajúca, dvanásť tieňov - sivé, čierny, fialové, modré, ružový a biely a všetky sú metalické. Aby som sa priznala, nezisťovala som, či je táto paletka dupe niečoho drahšieho, ale nemôžem to ani vylúčiť vzhľadom k tomu, že aj také produkty už prezentovala (napr. to opäť to bola UD Naked paletka). Pigmentované sú naozaj skvelo, majú super maslovitú konzistenciu a veľmi dobre sa s nimi pracuje. Prášia asi rovnako ako Iconic 3, možno o málinko menej. Čo sa týka použiteľnosti tieňov, tuto to asi bude o niečo menej ako u Iconic 3, keďže aj za seba môžem povedať, že to nie sú farby, ktoré by som denne vyhľadávala. Napriek tomu si ich viem  pri správnej kombinácii bez problémov predstaviť aj na denné nosenie. Ich výdrž sa mi zdala s bázou lepšia ako pri Iconic, ale z tých asi dvoch pokusov to ešte nechcem priveľmi hodnotiť, takže opäť len dojem. A čo sa týka obalu, je na tom rovnako ako predchádzajúci - nenadchne, neurazí.
Celkovo musím povedať, že za tú cenu (najmä v akcii) je nad očakávanie a som veľmi rada, že som si nakoniec vybrala túto.






A do tretice som si povedala, že skúsim niečo od W7. A nechcela som sa veľmi púšťať do "veľkých" paletiek akými sú napríklad In The Buff alebo In The Night, pretože o tých je všade plno a už som ich mala aj ja opozerané, preto vzhľadom k predchádzajúcim dvom (ktoré sú na tom rovnako, ale nemohla som im napriek tomu odolať) som sa rozhodla pre dve mini paletky, ktoré som ja osobne ešte nikde nevidela a to Purple Haze a Naked Nudes.
Obe sú zložené zo štyroch tieňov, ktoré podľa mňa mali snahu byť skombinované tak, aby stačili na vytvorenie jednoduchého líčenia. Tiene sú v priemere o niečo väčšie, než bežné okrúhle tiene. Pigmentácia je nezosúladená, pretože fialová paletka je pigmentovaná pekne, zato jej naked verzia je na tom naozaj chabo a ten jeden hnedý tieň to už nezachráni. Prášia ale obe na môj vkus až nesmierne, tiene sú celkom suché, čo spolu určite súvisí, a ani práca na viečku s nimi nie je najľahšia. Tiene sú skôr matné ako metalické, aj keď ani to nie úplne, väčšina má saténový finish (škoda len, že som to na fotke úplne nezachytila) a keď sa aj trošku lesknú, určite nie tak ako tiene z predchádzajúcich dvoch paletiek. Ich výdrž je, bohužiaľ, biedna a časom sa z viečka kamsi stratia, že sa ani nestihnú zliať do vrásky. Obal je na rovnakom princípe ako vyššie opísané.
V závere môžem dodať len to, že tieto dve sú pre mňa skutočne sklamaním a nestoja ani za tých 5-6€ keď ich porovnám s predchádzajúcimi paletkami. Určite si viem tých vyše 10€ za obe predstaviť niekde inde a musím povedať, že týmto u mňa W7 pravdepodobne končí aj vzhľadom k tomu, že keď som si dodatočne opäť pozerala swatche väčších paletiek, tá pigmentácia tiež nebola nič-moc.









Tak a to by bolo asi všetko o mojom nákupe na tomto e-shope. Bol to bezpochyby vyčerpávajúci článok a ak ste sa dostali až sem, máte môj obdiv a moju vďaku. Budem rada, keď mi napíšete, či máte s niektorou skúsenosť, či vás niektorá zaujala, aký je váš názor na dupe produkty alebo čím ste si v poslednom čase spravili radosť vy.
Vaša Donny ♥

PS: Líčenia so všetkými štyrmi paletkami sa tu určite niekedy objavia, ale nemôžem vám sľúbiť, kedy to bude, tak sa na mňa nehnevajte, ak to bude trvať dlhšie.

2 komentáre:

  1. Koupila sis krásné paletky.. Nejvíc se mi líbí ta Makeup Revolution a MUA, i když všechny vypadají skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS