Makeup Collection

12. júna 2015

Krásny posledný deň pracovného týždňa! :)
Vitajte pri dnešnom článku, ktorý bude (ako ste sa už určite dovtípili z názvu) o mojej zbierke dekoratívnej kozmetiky. Aby som bola úplne úprimná, k tomuto článku som sa snažila dopracovať vyše roka ale vždy keď som ho chcela vytvoriť, niečo mi na tom všetkom prekážalo a kazilo mi plány. Buď to boli fotografie, alebo samotné produkty, počasie či sťahovanie. Nemôžem tvrdiť, že teraz by som bola so všetkým spokojná, no aj tak je to oveľa lepšie, než kedykoľvek predtým - tak si predstavte, ako to vyzeralo. A aj keď viem, že moja zbierka je neporovnateľne menšia oproti niektorým dievčatám a určite nie je tak pekne zorganizovaná, myslela som, že by vás možno zaujímala aj napriek tomu :)


V tejto chvíli všetko svoje líčenie skladujem v prvom zo štyroch šuflíkov bielej komody, ktorá absolútne vôbec nepasuje k zvyšku nábytku, ktorý mám v izbe. Je to aj tak dosť pokrok, keď si spomeniem na to, ako som pred pár rokmi všetku kozmetiku skladovala na úplne nevhodnom mieste - v kúpeľni, čo bolo ale ešte v čase, keď som jej mala o poriadny kus menej menej. Všetky produkty mám porozdeľované do krabičiek a keďže ani tieto nie sú zladené farebne, veľkostne ani štýlovo, celé to vyzerá vcelku neusporiadane a chaoticky. Napriek tomu som rada, že je to aspoň v takomto stave a nie horšom a aspoň mám priestor pre to, aby som túto moju zbierku dolaďovala, preorganizovávala, triedila a upratovala stále dookola, čo ma, aj keď to možno vyznie trošku šibnuto, veľmi baví.

Keď si vezmeme celý tento šuflík tak ako je...


...môžeme ho rozdeliť na pomyselné tri-štyri časti podľa toho, aké produkty sa v tej-ktorej časti nachádzajú.

V prvej časti, ktorá je úplne naľavo mám všetko, čo sa týka nechtov - najlepší odlakovač od Sally Hansen, ktorý na fotke nevidíte, rozličné produkty na starostlivosť o nechty a nechtové okolie, sadu pliníkov z českého skla so swarovski kamienkami, ktoré som nikdy nepoužila ani to v blízkej dobe neplánujem a, samozrejme, farebné laky na nechty. V malej kozmetickej taštičke z ELLE mám papierový a sklenený pilník, leštičku na nechty, odlakovač v pere od Essence, ktorý mám asi štvrtý alebo piaty krát a budem si ho kupovať dookola, kým sa bude dať. Ďalej pomôcky na ošetrenie či odstránenie nechtovej kožičky a tiež nálepky, kamienky a bodkovač na zdobenie.


Stredná časť je moja najobľúbenejšia. Tuto sa nachádzajú produkty na oči a tvár. Na strane, ktorá je bližšie k lakom na nechty mám všetky paletky - samostatne mám Fraulein, Gosh a Catrice z jednej staršej limitky, ostatné sú v zadnej krabičke. V prednej mám mono púdrové, krémové a penové tiene, bázy pod tiene, moje jediné umelé mihalnice a tiene na obočie. Ďalej je tu ešte zrkadielko, pomocou ktorého si väčšinou kontrolujem vlasy vo väčšom zrkadle.
Druhá polovička tejto časti je venovaná makeupom, o ktorých pripravujem samostatný článok, púdrom, korektorom, lícenkám (+ jednému rozjasňovaču) a produktom na pery, pričom mám zvlášť balzamy a zvlášť lesky a rúže.


No a do tretice je tu oblasť v pravej časti šuflíka, kde z líčenia schovávam ešte  štetce - taký malý mix všetkého, ktorý mi donedávna úplne bohate stačil, no zmenila som názor a nutne potrebujem ďalšie :D, ceruzky na oči a špirály, o ktorých tiež pripravujem samostatný článok. Ďalej tu mám ešte nedekoratívne produkty ako parfémy a keďže som tejto mánii (zatiaľ) nepodľahla, mám tam len štyri a jeden na vlasy, šošovky (+ roztoky), odličovacie obrúsky na núdzové prípady a swatche a tiež pomocníkov na čistenie štetcov - detský šampón a sprej Ebelin.


Tak to by asi bolo k mojej zbierke všetko. Viem, že aj napriek tomu, že je omnoho, omnoho menšia oproti tým gigantickým kolekciám, ktoré majú niektoré dievčatá (najmä zahraničné youtuberky a blogerky) doma, no aj tak je to omnoho viac, než môže jeden človek potrebovať. Práve preto táto zbierka nie je nijakým spôsobom stabilná, produkty z nej ubúdajú a následne nové pribúdajú, striedajú sa a navzájom nahrádzajú. A ja rovnako ako veľa iných milovníčok kozmetiky tento proces priamo milujem. Som rada, keď si kúpim alebo dostanem nové veci, rada ich skúšam, používam alebo sa na nich len pozerám. A tiež nimi rada teším svojich známych a priateľov. Je to jednoducho kolobeh :)
Samozrejme ale mám aj také produkty, ktorých sa neplánujem nikdy za žiadnych okolností vzdať, jedine, že by som ich už minula. A následne si ich kúpila znovu a ani to by u mňa nebolo nič nezvyčajné.

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a budem rada, keď mi napíšete, ako vyzerá vaša zbierka a kde ju skladujete :) A ak by vás zaujímal samostatný článok ešte o niektorých produktoch okrem spomínaných makeupov a špirál, ktoré už chystám, určite mi dajte vedieť. Prajem vám krásny deň!
Vaša Donny ♥

8 komentárov:

  1. Pekne to máš zoradené, vôbec v tom nie je chaos, všetko som našla na fotke presne tak, ako si to opisovala v článku :-)
    Čo sa týka mojej kozmetiky, tak nie je jej veľa a momentálne je v kúpeľni, nakoľko namiesto kozmetického stolíka máme v spálni detskú postieľku :-) Ale hneď, ako presťahujem Mišku do detskej, tak hneď budem sťahovať kozmetiku späť do spálne do toaletného stolíka.... ale najskôr to bude asi až budúci rok... ale nevadí, ja si počkám :-) Už teraz sa teším na zoraďovanie, skladanie kozmetiky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, ďakujem ti veľmi pekne, som rada, že aspoň niekomu sa to zdá :)
      To je milé, aspoň máš teraz dosť času na to si premyslieť, ako by ti to najviac vyhovovalo :) To je na tom podľa mňa tá naj časť spolu s následným obdivovaním výsledku vynaloženej snahy :)
      Ďakujem ti za komentár, Martinka :)

      Odstrániť
    2. Už som si na nete vyhliadla nový toaletný stolík so zrkadlom a taburetkou :-)

      Odstrániť
    3. Tak to ti prajem, aby si ich mala doma čo najskôr :)

      Odstrániť
  2. no páni, to je sbírka :) moje sbírka kosmetiky je o dost skromnější, ale to bude tím, že se prakticky nemaluju, jen občas na nějaké důležité události nebo někdy jen řasenku do školy, takže mi kosmetika nezabírá tolik prostoru. máš to pěkně uspořádané, ty barevné krabičky se mi líbí :)
    giveaway; in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi :) Musím priznať, že sama ani neviem ako a kedy sa mi toto všetko doma nazbieralo a je fakt, že to ešte celkom často triedim, aby bolo stále miesto na nové :) Možno ma jedného dňa predbehneš ;)

      Odstrániť
  3. Páni, to je sbírka :) Musím říct, že i když tvrdíš, že je neuspořádaná a ne tak estetická, tak musím říct, že mě se líbí! Navíc tento typ článků mám vůbec nejradši, protože kde jinde čerpat inspiraci, že? Takže moc díky za něj :)

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo, ďakujem, si veľmi milá :) Ja som hlavne rada, že sa páčil :) :*

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS