Last Month -001-

29. júna 2015

Ako? Kedy? Práve teraz som na chvíľku spomalila, zamyslela sa a uvedomila si, že je koniec júna, že ubehol ďalší mesiac, že je za nami prvý polrok 2015 a o dva dni to bude mesiac od kedy som na blogu zaviedla zmeny. Preboha, ako je toto možné?! 
No a po tomto "záchvate" som sa upokojila a pomaličky začala spomínať na to, aký vlastne bol uplynulý mesiac. Ešte, že som to všetko dokumentovala a môžem sa s vami podeliť. Okrem iného, predsa som vám niekoľkokrát sľúbila, že sa môžete tešiť na nový typ článku, v ktorom pospájam bývalé "Insta Month" s "Things That Made My Day" a pridám niečo navyše... No dobre, takto som vám to nikdy nenapísala ale to len preto, že som ešte nevedela, ako to bude fungovať a chcela som z toho spraviť trošku prekvapko. Takže je to tu a ja dúfam, že sa vám takýto formát článkov bude páčiť, tak mi určite dajte vedieť dolu v komentároch ;) Poďme na to... 

Počas uplynulého mesiaca som sa zamerala hlavne na skúšky, pretože tie boli mojou prioritou, takže som sa veľa času učila. To učenie síce vyzeralo tak všelijako, no tvárme sa, že to mohlo byť niečo takéto:


Dôležité ale je podotknúť, že sa mi všetky skúšky úspešne podarili a keďže výsledné známky nie sú pre mňa podstatné, som len rada, že mám zelený MAIS a tým sa mi vlastne splnilo jedno z mojich narodeninových prianí.


Apropo, narodeniny! Nuž, áno, oslávila som svoje druhé okrúhle a o rok sa chystám do Vegas, ako som vám minule písala.........Tak fajn, nechystám, ale bolo by to super, nie? 
Som veľmi vďačná všetkým mojim priateľom, rodine a, samozrejme, aj vám za krásne gratulácie i za darčeky, z ktorých všetko bolo pre mňa prekvapením.
Tak napríklad prekrásna orchidea od priateľa, ktorému som s tým pílila uši dobrého pol roka - nie, aby mi ju kúpil, ale že jedného dňa by som chcela nejakú pestovať.



Alebo tiež prekrásny prsteň od maminy a babky, ktoré sa mi neskutočne trafili do vkusu, nálady i momentálneho priania, pretože veľmi (VEĽMI) podobný som si nedávno pridala do wishlistu na želania.sk.



Okrem toho som od rodičov dostala nejaké peniaze, že nech si niečo kúpim, tak som si kúpila. Viem, že to niekomu bude pripadať zvláštne, no kúpila som si elektrickú zubnú kefku a bieliacu sadu na zuby a zvyšok som si poctivo odložila :)


Ďalšími veľmi milými a krásnymi darčekmi boli tie od priateľovej mamy, ktorá vie, ako na mňa... Sviečky, ktorým nikdy neviem odolať (navyše tá mandarínková neuveriteľne krásne vonia!), nejaká kozmetika a sladké - jahodovo-rebarborová čokoláda, ktorú som zbágrovala do troch dní, odkedy som ju dostala a bola naozaj výborná!



V neposlednom rade ma veľmi potešil darček od kamarátky, ktorá mi darovala Filofax Blossom (LE) a okrem toho veľa rôznej kozmetiky :)


Ďalší darček som si nadelila viac-menej sama a boli ním viaceré výlety do Bratislavy, pričom z jedného som si domov priniesla aj krásne veci z Yves Rocher obchodíku. Okrem toho, keďže som mala narodeniny, a použila som darčekový kupón, ktorý mi poslali, dostala som ako darček sadu prívesku a náušníc, ktoré sa mi najprv na fotke nepáčili, no potom som bola rada, pretože neživo sú naozaj krásne :)



A čo sa okrem týchto dvoch významných udalostí (skúšky a narodeniny) dialo? Nuž, kúpila som si nové tenisky a lodičky (na svadbu, na ktorej bolo inak super), doma nám zakvitla nádherná kvetinka dovezená ako darček z Holandska od známej, snažila som sa upraviť si stravu a začať sa stravovať značne inak ako doteraz a aby som v tom vytrvala a pridala aj viac pohybu, od priateľovej mamky som si zobrala jedny šaty, ktoré boli pôvodne pre sestru, no jej sú veľké a mne sa veľmi páčia. Ako to funguje? Šaty majú veľkosť 38 a moja je 44, takže je to pre mňa výborná motivácia ;)






Určite ste si všimli, že niektoré tieto či veľmi podobné fotky ste mohli vidieť aj na mojom Instagramovom účte, no okrem nich sa tam objavili aj iné, ktoré zaznamenávali, čo sa deje i čo mám nové :)

ľahká večera - úžasná polámaná torta so zmrzlinou a židovskou čerešňou - spoločná večera s priateľom - gaštanový krém z výhry v giveaway
narodeninová orchidea - hortenzie, moja aktuálna obsesia - trblietkový lak na nechty, do ktorého som sa naprosto zamilovala 
essence kabuki z LE secret party - papierenské výrobky, ktorým som nemohla odolať za žiadnu cenu - filofax blossom
No a aby som nezabudla (nezabudla by som, nebojte), chcela by som vám ukázať zopár vecí, ktoré ma tento mesiac inšpirovali - na pinterest.com













Tak a to by bolo všetko. Snažila som sa zachytiť čo najviac momentov, aby som si na nich mohla pospomínať a tiež, aby som sa o nich mohla s vami podeliť. Zaujíma ma, či sa vám tento článok páčil a či by ste ho tu chceli nájsť aj na konci ďalších mesiacov, tak sa určite vyjadrite dolu v komentároch :) Prajem vám krásny zvyšok dňa a stretneme sa tu opäť čoskoro :)
Vaša Donny ♥

1 komentár:

  1. tú kefku mám aj ja, len bieliacu už 5 mesiacov a neviem si ju vynachváliť :) snáď budeš spokojná tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS