Konečne!

18. júna 2015


Ahojte, kočky moje! ♥
Prajem vám krásnu stredu a som veľmi rada, ak práve teraz čítate tieto slová :) Aby som sa nejako dostala k tomu, čo vám chcem dneska vlastne napísať, rada by som sa vrátila o pár dní späť - k článku o pleťovej kozmetike L´Oréal, v ktorom som vám písala, že sa mi ešte stále nepodarilo nájsť "moju" pleťovú starostlivosť. No tak teraz vám musí (aspoň začínať) byť jasné, prečo som dnešný článok pomenovala tak, ako som ho pomenovala = KONEČNE som sa takýchto produktov dočkala a to vďaka značke Ziaja, ktorú mám s každým ďalším produktom radšej a radšej. Ale všetko poporiadku...



Dostali sa mi do rúk ich ďalšie produkty, ktoré sú tentokrát určené na starostlivosť o mastnú, zmiešanú a normálnu pleť z uhorkovej línie. Prosím pekne, uhorkovej. Už som sa síce stretla s nejakou uhorkovou telovou starostlivosťou inej značky, no pleťovú som teda ešte nevidela, čiže už len toto malo u mňa 100 bodov a to som ešte ani netušila, čo bude nasledovať. 
Ako prvé, čo si na kozmetike každý všimne, sú obaly a tentokrát som bola ako aj pri predchádzajúcich pár skúsenostiach veľmi potešená a viem, že sa budem opakovať, no ja jednoducho milujem tú ich jednoduchosť. 
Keď už som si poprezerala obaly a vytešila sa, prešla som k druhému kroku - vôni. Ziaja nesklamala - vôňa opäť autentická, čistá uhorka (šalátová, nie kyslá) a dokonca aj k môjmu prekvapeniu mi táto vôňa je veľmi príjemná a doteraz ma ešte neomrzela. Navyše pôsobí veľmi osviežujúco a to najmä ráno. 


Ako ste už videli na fotografiách vyššie, mala som možnosť sa zoznámiť s čistiacim mliekom, pleťovým tonikom a pleťovým krémom. 
Čistiace mlieko používam klasicky večer na odstránenie makeupu (ako sa píše aj na zadnej etikete) - naniesť, počkať, zotrieť vatovým tampónikom; Ak nie som nalíčená, nepoužijem ho. Má naozaj super konzistenciu, naozaj mliekovú, ktorá pleť nijako nezaťaží, nezamastí, nezalepí ale splní svoj účel a naozaj parádne odstráni makeup a nečistoty. 
Pleťovú vodu - tonik - som používala vždy ráno a večer po mokrom čistení alebo aj bez neho, keď som sa cez deň nelíčila, len som produktom očistila pleť od mazu a nečistôt. Tonik je bez alkoholu a okrem výťažku z uhorky obsahuje aj Provitamín B5 (D-panthenol). Pleť krásne dočistí, uzavrie póry, má v sebe niečo, vďaka čomu vatový tampónik pleť pri čistení neodiera a zanechá ju naozaj príjemnú, očistenú, sviežu a pripravenú pre krém.



No a krém, to je teda niečo. Doteraz som sa takmer vždy (až na jednu výnimku... a teraz už dve) stretla s krémami na mastnú pleť, ktoré boli skôr gélové, vodové, nehydratovali a tak celkovo boli nanič. Takže si viete predstaviť, ako veľmi som sa potešila, keď som ho prvý krát skúsila a zistila som, že má dokonalú konzistenciu, ktorá mi maximálne vyhovuje, je ľahký, rýchlo sa vstrebáva, pleť zanechá JEMNÚ a hydratovanú, bez problémov ho používam aj pod makeup. Inak povedané, je to proste môj ideál a spĺňa všetko, čo od pleťového krému očakávam.



Pri používaní týchto produktov sa stratila väčšina mojich pleťových problémov, ktoré sa u mňa v poslednom čase vyskytli. Síce sa mi pleť úplne nevyčistila, no niečo také nemožno čakať hneď a bude to potrebovať ešte pár týždňov až mesiacov. Inak ale pozorujem zníženú mastivosť pokožky, lepšiu výdrž líčenia na pleti, akné síce nezmizlo úplne, no značne ustúpilo a aj čiernych bodiek mám akosi pomenej,  pleť sa mi zdá celkovo krajšia a ja som s ňou spokojnejšia. Čiže za túto (svätú) trojicu, ktorá ma naučila, že často sú najjednoduchšie veci tými najlepšími, má u mňa Ziaja 250% a veľké poďakovanie ♥

Ja vám vopred ďakujem za vaše postrehy a komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa.
Vaša Donny

PS: Tieto a aj ďalšie produkty zakúpite na e-shope dobrakozmetika.sk → mlieko TU, tonikum TU a krém TU.

4 komentáre:

  1. Ahoj, tak ja som tiež používala tento uhorkový krém asi 2 roky do zadu... bol super ale na leto, v zime mi nestačil, ostávali mi suché líčka, tak na zimu som si musela zadovážiť niečo iné... teraz ho síce nepoužívam, lebo som prešla na oleje, ale možno sa raz k nemu vrátim :-)
    Pekný zvyšok dníka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky, to je super, že sedel aj tebe. Na tú zimu som zvedavá... tento mi pravdepodobne nevydrží, no rada by som si kúpila ďalšie balenie, tak uvidím :)
      Pekný deň aj tebe :)*

      Odstrániť
  2. Já jsem dřív používala ten okurkový tonik a byl skvělý.. :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Ja si ho neviem vynachváliť :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS